YAPMAK ZORUNDAYIM

702 49 226
                                    

Selamm. Yarın akşam gelecektim ama yine dayanamadım 🥺

MÜJDEE bir sonraki bölüm Berko geliyor 🥳

O zaman başlayalım Umarım beğenirsiniz 🧡

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın canlarım 🍀

****

Tolga:
" Alo ! Doruk. Oğlum nasıl iş yapıyorsun sen ya ? "

Doruk:
" Ne oldu ki ? Ben hiçbir şey anlamıyorum şuan."

Tolga:
" Oğlum sen böyle mi ödetiyorsun Aybike'ye attığı tokatın hesabını ? "

Doruk:
" Annemle konuşup borcu istemesini söyledim. Zaten bu onu yeterince zorluyordur oğlum. Asiye aradı az önce temizliğe gitmiş onlara. Görüldüğü üzere durumları ciddi. Yani gayet de güzel ilerliyoruz."

Tolga:
"İyi de bu şekilde bizim istediğimiz olmaz ki."

Flackback

Tolga cafeden çıktıktan sonra sinirle arabasına doğru ilerledi.

Tolga:
" Bakalım ne zamana kadar direneceksin Aybike Eren."

Arabasına binip sahile sürdü genç adam.Yolda acil buluşmaları gerektiğini söyleyerek Doruk'a mesaj atmıştı.

Bir süre bekledikten sonra tamda tahmin ettiği gibi kendisine sinirle yaklaşan yeşil gözlü çocuğu gördü.

Doruk:
" Ne oldu lan? Ne diye çağırıyorsun beni buraya?"

Doruk alayla gülüp Tolga'ya yaklaştı.

Doruk:
" Ne o ? Yoksa Aybike'yle seni Berk'e söylemeyeyim diye beni ikna etmeye mi geldin? "

Tolga yere bakarak yamuk bir gülüş atıp tekrar genç adamın gözlerine baktı.

Tolga:
" Aybike'yle ben. Kulağa güzel geliyor. Ama öyle bir şey yok maalesef. Yine de senin yardımınla neden olmasın?"

Doruk kaşlarını çatarak genç adama baktı.

Doruk:
" Benim yardımımla mı ? "

Tolga:
" Evet! Sen değil miydin Aybike'ye attığı tokatın hesabını ödetmek isteyen. Bunun için güzel bir fırsatın var. "

Doruk:
" Neymiş o ? "

Tolga:
" Aybike sana son cümlesinde ne dedi kanka hatırlıyor musun? "

"Bir Berk var yanımda olan,onu da almanıza izin vermem."

Doruk sırıtarak Tolga' ya baktı.

Doruk:
" Bir Berk var yanımda olan onu da almanıza izin vermem. Tam olarak bunu söyledi."

Tolga gülümseyerek Doruk'a doğru bir adım attı.

Tolga:
" Sence de yapman gereken çok açık değil mi ? Sen tokatın hesabını ödetmek istiyorsun ben Aybike'yi. Ortak hareket edebiliriz bence."

Doruk:
" Nasıl yapacağız ki peki ? "

Tolga:
" Ben Aybike'ye özel ders teklif ettim ama kabul etmedi. Eğer etseydi bu sayede Berk'le araları açılırdı bende o ara kendime bağlardım onu. Ama dediğim gibi kabul etmiyor."

Doruk elleri belinde gülümseyerek Tolga'ya bakıp göz kırptı.

Doruk:
" Eee orası da bende."

Tolga heyecanla yerinde kıpırdandı.

Kopamıyorum Senden / AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin