P.O.V. Melissa
Ik had vandaag met Kirsten afgesproken en ze zei dat er nog 2 jongens bij zouden komen. Sasza en Dimitry, ze waren allebei 1 jaar ouder dan ons maar dat moet opzich niet uitmaken toch? Mwaa.. Ik weet niet, ik heb gewoon niet zo lekker gevoel erbij. Ik kijk wel gewoon daar hoe ze zijn en anders ga ik gewoon weg.
Ik fietste het grindpad bij Kirsten haar huis op. Ik zette mijn fiets naast de voordeur tegen de muur en belde aan. De vader van Kirsten deed open en zwaaide kort naar me en schreeuwde toen "Kirsten je vriendin is er!" Daarna liep hij weer weg. Volgensmij is hij niet zo'n prater, maarja daar hebben er meer last van. Kirsten kwam naar buiten met haar jas en ze pakte haar fiets uit de tuin.
Toen we bij de afgesproken plek aankwamen zaten er al 2 jongen op een bankje en een peuk. Fijn, ze roken dus. (Hoor je de sarcasme?) Kirsten kreeg spontaan een glimlach op haar gezicht toen ze ook de jongens doorhad. Ze draaide haar hoofd mijn kant op en zei kalm: "je hoeft niet bang te zijn ofz. Hoor ze doen je echt niks. En anders spring ik ertussen."
P.O.V. Kirsten
Ik liep samen met Melissa naar de jongens toe. Ik begroeten ze blij en ga naast ze zitten. Melissa zei zacht 'hoi' en ging naast mij zitten. "Nou, jongens, dit is dus Melissa. En Melissa, dit zijn Sasza en Dimitry." Zei ik maar om stiltes te voorkomen. "Hee ik ben Sasza maar dat heb je net waarschijnlijk al gehoord." Zei Sasza, ik moest even lachen door zijn opmerking. "En ik ben dus Dimitry, maar noem me maar Dimi." Zei Dimitry daarna met een lieve glimlach. Ik ben echt blij dat ze aardig tegen haar doen, ze was echt heel gespannen. Sasza bood mij een sigaretje aan en ik nam hem dankbaar aan en stak hem aan. "Wil je er ook een?" Vroeg hij aan Melissa terwel hij haar er eentje voorhield. "Nee, bedankt ik rook niet." Zei ze zacht. Sasza en Dimitry begonnen hard te lachen. "Omg! Serieus niet? Hzo?" Zei Dimitry lachend. "Nou gewoon, het is heel slecht voor je enz." Zei ze onzeker. "Ooeeh het is slecht voor je bleee" dee Sasza haar na met een hoge kutstem. "Ja okee jongens, zo is het wel genoeg. Niet zo kinderachtig." Zei ik een beetje boos. Ze hoeven echt niet zo gemeen tegen haar te doen. "Okee neem op zijn minst dan een hijsje!" Zei Dimitry terwel hij zijn peuk voor haar hield. "Je hoeft het niet te doen als je niet wil." Zei ik. Ze keek me even aan maar zei toen toch: "ach, één hijsje kan toch geen kwaad?" Ze pakte de peuk over en nam een hijsje, daardoor kreeg ze een hoestbui wat de jongens weer aan het lachen maakte. Ik klopte op haar rug terwel Dimi weer zijn peuk terugpakte. "Je bent niet echt een typje om te roken he?" Zei hij nog een klein beetje lachend.
We hadden nog een beetje gekloot enz toen ze weer weg moesten. "Heye, we zien jullie snel weer!" Zei Sasza terwel ze op hun scooters sprongen en wegracte.
"Nou, was dat nou zo erg?" Vroeg ik terwel ik haar een duwtje gaf. "Haha shut up! Ze zijn gewoon heel aardig geweest." Zei ze lachend. "Nou mooi toch! Voor herhaling vaatbaar?" "Haha ja hoor!"
JE LEEST
Addicted to you! (ON HOLD)
FanfictionHee! Dit is mijn eerste boek op wattpad dus waarschijnlijk word het best wel slecht. Alvast sorry! Dit verhaal gaat dus over Cheryl en haar vriendin Denise. Ze emigreren naar Australië en nemen de boerderij van een gepensioneerde boer over. Alleen e...