Garip Çocuk.

182 10 9
                                    

Leya: Kendisine bir merhaba diyelim o halde, Kızlar halledin şu Tuanayı. Hangi sınıfta bu Yağız?
Selin: Bizim sınıftan.
Leya: Ooo bakalım bakalım.

Leya ve Selin yanyana sınıfa çıktılar, Karşılarında Arda vardı.

Arda: Selam Leya.
Leya: Selam Arda.
Arda: Tuanayı paket etmişsin, Aferin.

Leya cevap vermeden, Sınıfı incelemeye başladı, En arkada Kıvırcık saçlı ve tanıdık gelmeyen bir yüz vardı.

Leya: Bunun göz altı neden böyle?
Selin: Bilmiyoruz, kimseyle konuşmuyor.
Leya: Garip bir çocuk, Her neyse, ben onu konuşturmasını bilirim.

Leya sinsi bir gülümsemeyle Yağız'ın sırasına geldi.

Leya: Selam, ben Leya, buranın sahibi.
Yağız: ...

Yağız umursamaz ve anlamsız gözlerle Leya'ya bakıyordu, Sonrasında kafasını kitabına çevirdi.

Leya: Bana cevap vermeyecek misin? çok ayıp ağlarım ama!

Leya kahkaha atıyordu, Yağız ise onu umursamıyordu. Bir süre sonra içeriye Tuana geldi. Ağzı yüzü kan içindeydi. Yağız hemen ayağa kalktı, Tuanayı kendine yasladı, Revire doğru götürdü.

Leya küstahça başını çevirdi, Sevgilisi Arda'nın yanına yaklaştı,

Leya: Hey, sana bir isim versem, o ismi araştırabilir misin?
Arda: Tabi, ama karşılığını isterim.
Leya: Yine ne istiyorsun?
Arda: Biricik sevgiline bir öpücük vermelisin.

Leya yüzünü buruşturdu, İğrenmiş bir ifade vardı yüzünde, Arda'ya yaklaştı ve yanağına bir öpücük kondurdu.

Arda: İşte şimdi oldu. Sen neden bu çocuğu soruyorsun?
Leya: Hiç bir fikrim yok.

Bir süre sonra okul bitmişti, Leya doğrudan dışarıya attı kendini, Okuldaki herkesten iğreniyordu onları görmek istemiyordu. En sevdiği parka gitti doğrudan. Bir süre sonra yanına gelen Deniz'in sesiyle irkildi.

Leya: Napıyorsun be sarı?
Deniz: Asıl sen napıyorsun!
Leya: Ne yapmışım ben?
Deniz: Leya, Tuana'ya bunu yapamazsın. O senin-

Leya Deniz'in ağzını kapattı.

Leya: Onun adını anma Deniz.
Deniz: Leya.. çok abartıyorsun. Popüler olmak için değer mi gerçekten?
Leya: İlgi ve popülerlik her şeydir Deniz.
Deniz: Aşkta çok önemli.
Leya: Aşk mı?

Leya'nın aklına doğrudan Yağız geldi. Leya bu düşüncelerini kafasından atmaya çalıştıkça, Yağız geliyordu aklına.

Deniz: Yaralı mısın bu konuda ayol!
Leya: Kimin yaralı olduğunu tartışma bence denizkuş.
Deniz: Seni var ya seni!

Deniz Leya'nın kolunu ısırmaya çalışıyordu, Leya ise Denizi gıdıklıyordu. Bir süre sonra Leya kafasını çevirdi, Kafasını çevirdiğinde ise karşısında ona gülümseyen bir adet kıvırcık vardı...

Yazar notu: Merhaba!!! Öncelikle gecikmeler için üzgünüm, bu hikaye üstüne çok düşündüm. Bu hikaye çok ayrıntılı olacak, Hatta yazdığım en iyi Leyyağ kurgusu olacak diyebilirim!

Sessiz" Leyyağ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin