(Kanat Günay)
Yine sıradan bir okul gününe başlamışsındır. Ders zili çaldığı için seri adımlarla sınıfa doğru ilerliyorsundur. Dolapların önünden geçerken aniden önüne çıkan koca bir bedenle durmak zorunda kalmışsındır.
"Günaydın." Gülümseyerek sana bakan Kanat'tan başkası değildir.
"Günaydın."
"Sınıfa mı?"
"Ders zili çaldığında sınıfa gideriz genelde, senin pek umursamadığın kurallardan biri."
"Benimle gelir misin?"
"Nereye Kanat? Dersim var."
"Bir kere de sorma işte Y/N, dersten daha önemli..." Sana nazikçe elini uzatır.
Onunla gidip gitmemek arasında kalmışsındır. Kendi kendine oflayarak uzattığı elini tutarsın. Yüzündeki gülümseme memnuniyetle genişlerken seni koşar adım bir yere götürmeye başlar. İtiraz etmeden onu takip edersin. Okulun yüzme havuzuna gelmişsinizdir. Anlamaz bakışlarla bir havuza bir Kanat'a bakarsın.
"Ee? Niye getirdin beni buraya?"
"Babam beni ilk kez suya attığında 5 yaşında falandım, çırpına çırpına öğrenmiştim suyun üstünde kalmayı."
"S-saçmalama! Sakın yapma öyle bir şey!"
"Korkma, seni suya atacak halim yok. O kadar acımasız bir öğretmen değilim." Sana güven vermek istercesine gülümser.
"Y-yok, gideceğim ben." Arkanı dönüp havuzdan uzaklaşmaya başlarsın. Birkaç adım atmışsındır ki ayakların yerden kesilir.
"Kanat! Kanat n'apıyosun bırak beni! Sakın!"
Ne kadar debelensen da yüzme havuzunun soğuk sularında bulursun kendini. Sudan çıkamayacağım korkusuyla çırpınırken beline sarılan kolla suyun üstüne çıkarılırsın. Derin bir nefes alırken hala korkunu üstünden atamamışsındır. Sana sırıtarak bakan Kanat'ı görmek korkunun üstüne bir de sinir eklemiştir.
"Gerizekalı! N'aptığını sanıyorsun sen? Çıkar beni!"
"Sudaki ilk kural, dengede kalmaktır. Böyle kuş gibi çırpınarak dengede kalamazsın."
Öfkeyle sessiz bir çığlık atarsın.
"Başlatma kuralından da dengenden de! Bırak beni çıkacağım!" Onu göğsünden itip uzaklaştırmaya çalışsan da bu çaban hiçbir etki yaratmamıştır. Seni öyle sıkı tutuyordur ki ne sen ondan ne o senden bir santim uzaklaşamıyorsunuzdur. "Ya bıraksana beni!" İtmek işe yaramayınca omuzlarına vurmaya başlarsın.
"Öğretmene şiddet uyguluyorsun!"
"Evet!"
"Bırakırsam batarsın ama..." Belindeki kolunu serbest bıraktığı anda suya gömülürsün. Birkaç saniye ne yapacağını bilemez bir halde etrafına bakınırken tekrar beline sarılan kolla bir kez daha çıkarsın suyun üstüne. Ciğerlerini bir kez daha oksijenle buluştururken sımsıkı tutunursun seni tutan kollara.
"Bırakma beni..."
Çırpınmayı bırakıp seni tutmasına izin verirsin. Gülümser.
"Bırakmaya niyetim yok zaten. Aslında, karşı koymasan her şey daha kolay olacak..."
Sadece şu an içinde bulunduğunuz durumu kast etmediğini anlamışsındır. O dikkatle gözlerinin içine bakarken gözlerini kaçırırsın.
"Çıkalım mı artık?"
"Çıkalım." Güler. İçinden kendine bir kamyon küfür edersin. Kanat hala sırıtırken seni bırakmadan havuzun kenarına doğru yüzer. Havuzdan çıkmana yardım ettikten sonra peşinden kendisi de çıkar ve soyunma odalarına ayrılırsınız. Neyse ki dolabında spor kıyafetlerin vardır. Islak okul formandan kurtulup kurulandıktan sonra onları giyersin. Saçlarını da hafifçe kuruladıktan sonra soyunma odasından çıktığında Kanat'ın seni kapıda bekliyor oluşu seni şaşırtır. Seni gördüğünde eli ensesine gider. Sıkıntılı görünüyordur.
"Bir sorun mu var?"
"Bana kızdın mı?" O kadar masum sormuştur ki Evet, kızdım. demen mümkün değildir.
"Hayır, kızmadım."
Bu cevabınla rahatlayan Kanat derin bir oh çekerken gülümsemeden edemezsin.
"Ama bu beni bir daha havuza atma girişiminde bulunursan seni kendi ellerimle öldürmeyeceğim anlamına gelmiyor." Ona doğru parmağını sallayışın bunu gülümseyerek yaptığın için pek de tehditkar gözükmüyordur ama zaten amacın da bu değildir. Yelkenleri suya indirmek istemiyorsundur sadece.
"Anlaştık." Sana daha büyük bir gülümsemeyle karşılık verir. Bu gülümsemeye daha ne kadar direnebileceğini bilmiyorsundur ama çok uzun bir zamanın kalmadığının farkındasındır. Kanat Günay seni tamamen ele geçirmek üzeredir ve bu gerçekleştiğinde neler olacağını sen de merak ediyorsundur.
heellooo!! siz havuz sahnesi istediniz ben yazdım :D
şimdi ÖNEMLİ bir konu var, birlikte karar verelim istiyorum;
Kanat Günay inspired bölümleri Caner olarak değil de direkt Kanat olarak okumak ister misiniz? Yorumlara yazmanız benim için önemli çünkü siz nasıl isterseniz o şekilde ilerleyelim istiyorum o yüzden Caner olarak mı devam edelim Kanat olarak mı lütfen yorumlarda belirtin
ayrıca istek bölümlerinizi ya da diziden şunu da yaz dediğiniz sahneleri de yorumlara yazabilirsiniz
bu bölüm nasıl ilerleyeceğimize karar verelim istiyorum, bir sonraki bölümü ona göre yazacağım çünkü
önemli konumuz bu kadardı, dediğim gibi yorumlarınızı bekliyorum love y'all <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Caner Topçu ile Hayal Et ✨
Short StoryBir tutam karizma, bir tutam sevimlilik, harika bir ses tonu... Caner Topçu Evreni seni bekliyor, sen neyi bekliyorsun? İçeri gel dostum!