Danny is naar mijn moeder gebracht, de spullen staan klaar en Liam komt ons straks met zijn vriendin ophalen.
"We gaan weer doen wat we vroeger deden, ik heb het zeker gemist..." zegt Harry.
"Ja inderdaad." zeg ik.
Harry pakt me op. Ik lach. Ik sla mijn benen om hem heen en we zoenen elkaar. Het was eerst voor de lol, maar nu word her sirieus. We lachen niet meer, maar nu gaan we echt los. Harry legt ons op de bank. We zoenen nog steeds. Hij doet zijn shirt uit. We hebben dit zo lang niet meer gedaan. Hij zuigzoent me in mijn nek. Ik kijk op de klok. 12 uur! De taxi komt zo!
"De taxi komt zo!" zeg ik hard. Harry kijkt ook op de klok en springt van me af om zijn shirt te zoeken. Ik pak nog wat voedsel om in de taxi mee te nemen. Nou ja, taxi kan je het niet echt noemen. Liam en zijn vriendin komen ons ophalen en brengen ons naar het vliegveld. Ik zie dat Harry zijn shirt weer aan heeft en ik loop met heel veel koekjes en drinken uit de keuken. Harry pakt snel een tasje waar we het in kunnen doen. We kunnen natuurlijk niet verhongeren. Ik hoor een toeter buiten. Liam is er! Ik en Harry rennen naar buiten met onze spullen. Liam zit voorin en Sophia (Liam's vriendin) zit achterin. Liam stapt de auto uit.
Hebben jullie er zin in?" vraagt Liam. Harry loopt naar Liam toe en geeft hem een knuffel.
"Ja zeker." zegt Harry en hij kijkt mij aan. Ik glimlach naar hem.
"Hoi Sophia!" zeg ik blij.
"Heey Lea!" zegt Sophia en ik loop naar haar toe. We knuffelen elkaar. Ik en Sophia hebben echt een hele goede band.
"Hoe gaat het met de kleine rakker Danny?" vraagt Sophia.
"Goed hoor! Het was een beetje moeilijk om afscheid te nemen, maar het is gelukt. Danny stoort in de avond wel heel veel, maar dat hoort een baby te doen." zeg ik.
"Ja precies, ik wil niet weten hoe ik vroeger was als ik mezelf nu bekijk!" zegt Sophia. Iedereen lacht. Harry heeft alles in de auto geladen en we springen in de auto. We moeten opweg naar het vliegveld. Het is ongeveer 20 minuten rijden. Mijn moeder belt, ik neem op."Hoi mam. Wat is er?" vraag ik.
"Oh nou niks, maar ik wou je even bellen voordat je naar Mexico gaat. Het is moeilijk om je dochter los te laten." zegt mijn moeder.
De auto start
"Ik snap het. Dat zal ook bij Danny zijn..." zeg ik.
"......"
"Nou, ik zal je laten weten als we aangekomen zijn. Ik weet niet precies hoelang we gaab vliegen, maar dat komt wel goed. Neem maar aan dat ik pas na 10 uur ga bellen, omdat ik het eerst even wil verkennen." zeg ik.
"Is goed. Veel plezier!" zegt mijn moeder.
"Dankje wel, bye!" zeg ik.
Ik hang op.Even later met veel plezier en gelach komen we aan bij het vliegveld. We zijn veel ste vroeg. We zijn zowat een half uur te vroeg. Heel veel mensen vragen natuurlijk om onze foto's dus vandaar dat we wat vroeger gingen. We hebben starbucks gehaald en maken samen met zijn allen heel veel selfies! Het is tijd om te gaan. We checken in en lopen met de koffers weg. We zwaaien Sophia en Liam nog even uit. Ik ga samen met Harry Styles naar Mexixo!
JE LEEST
Harry sex Story
RomanceIedereen droomt ervan. Het vriendinnetje van Harry Styles. Dit meisje maakt het mee. Haar naam is Lea. Ze is 18 jaar en ze woont nu 2 jaar in Redditch. Op een dag word ze beroemd, ze is model. Ze kan ook goed zingen en besluit met Harry Styles een n...