Otevřu dveře a všimnu si Kuby společně s nějakou holkou která na něj křičí. ,,No jo, no jo. Říká mi to každá druhá před tebou, tak už jdi.'' Říká ji Kuba a mně nedává pozornost, proto se rychle snažím najít můj pokoj. Kluci mají velký byt a já ho pořádně ani neznám. Kuba má pokoj hned jako první když se vejde na chodbu, vedle něj je koupelna. Vedle koupelny je pro mě neznámá místnost. Naproti koupelny má Dominik pokoj, takže bych měla mít pokoj- ,,Káťo?" Koukne na mě Kuba, když se mu podaří vyhnat holku. ,,Ahoj" Usměji se na něj a doufám že se nebude ptát ,,Co? Ty jsi- Dominiku!" Zařve Kuba na Dominika který vyjde z pokoje, u toho do mě trochu narazí, protože furt stojím před jeho pokojem. ,,Dominiku do mého pokoje! Hned!" Zařve na něj hlasitě a nevrle, Dominik s hlavou dole jde k němu do pokoje. ,,S tebou si to ještě vyřídím, mezitím jdi do pokoje" Ukáže na mě varovně prstem, ale neřve na mě. Jen kyvnu na souhlas, a jdu vedle do místnosti, kde by měl být můj pokoj..
Pohled Jakuba
Hned jak jsem vyhodil tu čůzu z bytu. Tak jsem si všiml Katky, která stála u dveří kde má Dominik pokoj. K tomu má na sobě jeho triko, řeknu její jméno. Ona se na mě jen nervózně usměje, k úsměvu taky dodá chabé: ,,Ahoj" Já kmitám pohledem na ní, a na Dominikův pokoj. ,,Co? Ty jsi- Dominiku!" Zařvu když si uvědomím co se mohlo stát.. Dominik vyjde z pokoje a koukne na Katku do které lehce strčí, hned na to koukne na mě. ,,Dominik můj pokoj! Hned!" Zařvu na něj jak nějaký pojebaný fotr, někdy si připadám že jsem jeho táta, a musím ho mít na vodítku.. On jen zklopi hlavu, ale beze slovně jde do mého pokoje, já kouknu na Katku která nás jen pozoruje. ,,S tebou si to ještě vyřídím mezitím jdi do pokoje" Říkám ji klidněji.
Katka odejde do svého pokoje, a já mezitím jdu za Dominikem. Zavřu dveře a nadechnu se. ,,Než něco řekneš nic jsem s ní neměl!" Řekne mi hned, jen se zasmějí a protřu si obličej. ,,Ty kokote jeden! Je to moje sestra! Nenechám tě abys ji opichal a nechal chápeš?" Snažím se mu to nějak vysvětlit ,,Já vím je to tvoje sestra, ale Vlčků kurva ta holka je kost. Jak pozná kluky hned si ji zamilují" Řekne mi a protře si klouby, jemu snad vadí že pozná kluky? Řeknu si v hlavě a kouknu na něj. ,,Tak co u tebe dělala ještě v tvém triků když jste spolu nic neměli?" Zeptám se ho nechápavě, a sednu si na židli. Dominikovi pokývam prsty jak si sedne na postel, na proti mě. ,,Víš Jakube, to co ti teď řeknu se ti nebude líbit" Řekne mi a já na něj nechápavě vzhlednu ,,Jak to myslíš? Dominiku co se stalo?" Zeptám se ho a on se nadechne. ,,Víš, někdo dal Katce drogy" Zašeptal mi, dostatečně nahlas takže jsem ho slyšel. ,,Cože?! Jaké!" Křiknu na něj a vstanu. Ne ne ne! Kurva! Alkohol sem tam jo to samé i cigarety, když bude chtít jak mi řekne a dám jí jednu. Ale drogy?! Ne! Nikdy! Nechci aby dopadla jak já.. ,,Kdo ji to dál?" Zeptám se Dominika, a on si z kapsy tepláků vyloví nějaký sáček který mi hodí. ,,Ten zmrd" Řeknu a dám pěsti do stěny, ve které zůstane menší díra. ,,Co budeš dělat?" Zeptá se mě Dominik, a já se na něj kouknu. ,,Půjdu za ním" Začnu ho seznamovat s mým plánem ,,Promluvím si s ním" Dominik kývá jen v souhlas a neskáče mi do řeči, za což jsem rád. ,,A rozbiju tomu parchantovi držku, protože je to čurák! Který dal mé sestře drogy." Snažím se krotit proto si sednu na postel, a kouknu na Dominika který kývá v souhlas. ,,Dominiku?" Řeknu jméno mého dobrého kamaráda, proto se na mě koukne a zvedne obočí. ,,Ano?'' Řekne a já si promnu prsty ,,Potřebují abys mi ji hlídal když tu nebudu, nechci aby se jí něco stalo." Zašeptám mu a on na mě nechápavě koukne. ,,Ona s tebou nejede?" Zeptá se mě a já kyvnu na nesouhlas ,,Ne jedu jen já tohle je můj byznys, nemohu ji do toho zatáhnou." Zašeptám mu a kouknu se na můj noční stolek, je tam bordel ale také je tam moje fotka s ní. Byly jsme mladí já šel na vysokou, v té době jsem si myslel že to má ještě cenu, a ona šla do prvaku. ,,Kdy odjíždíš?" Zeptá se mě Dominik a já se kouknu na kalendář, který mám vedle naší fotky. ,,Za týden, vrátím se za týden. Hlavně jí Dominiku nech. Nechci aby se trápila, vím jak to máš - píchat nechat" Řeknu Dominikovi který kyvné na souhlas ,,Neboj, nechám ji být" Řekne mi a já kyvnu na souhlas, hned na to zvednu a jdu za Katkou které dám stejný proslov jako jsem dal Dominikovi. K tomu všemu dodám že ji bude na chvíli hlídat Dominik, mně se to také nezamlouvá ale nemám na vybranou...
ČTEŠ
Kapky lásky / Nik Tendo
Fanfiction// Dokončeno - Probíhá korekce // Černé vlasy po lopatky, modré oceánské oči. Rty akorát pasující na ty jeho, úsměv okouzlující tak moc že si každého obtočí kolem prstu. Vyrovnaná ze vším co jí do cesty vejde, ale i přes to, si s tebou nedokázala po...