Zehranin kapisini alacakli gibi caliyordum. Sonunda acti zalimin kizi.
"Ne oldu İrmagim?" dedi.
Zehra'ya olanlari anlattim ve üzülme hadi sarilarak uyuyalim dedi. Bende tamam dedim ve uyuduk. Sabah saat 11'de kapinin calinmasiyla uyandim. Gittim kapiyi actim bir de ne göreyim! EKLER İMAMOGLİİİ!?!!! dedi ki"Sende kimsin? "
Bende "ben Zehra'nin arkadasiyim sizin burada ne isiniz var?" dedim.
O da ben onun sevgilisiyim dedi. Zehra'nin manitasi mi vardi!?!?! Bir dakika.... O ailesinin zoruyla sevgili oldugu kisi ekler bey miydi? Hayir olamaz... Ben hep chpye oy veriyordum...Sonra oc beni ittirdi iceriye girdi. Bende esyalarimi alarak ayaklarimi götüme vura vura kactim. Kacarken bir de ne göreyim? BİR UCAK BANA DOGRU GELİYOR! ve... Gerisi karanlik.
10 saat sonra
Gözümü hastanede actim. Karsimda Taylor swift yaninda da army duruyordu. Bende "Ne oldu bana? " dedim. Taylor swift hemen cevap verdi "Üzgünüm, özel jetimle sana carptim yanlislikla, bir agrin falan var mi? " diye sordu. Bende "hayir yok, tesekkür ederim" dedim ve Taylor gitti. Yine armyle bas basa kalmistik. Yanima yaklasti ve.... "Bize gidelim mi? " dedi
Bende hemen tmö dedim ve ona gittik. Orda bir kac gün kalacaktim. Bana kahve ister misin dedi bende olur dedim, biraz sohbet ettik ve o sirada army ile sevgili olmustuk. Sabahleyin gözümü actigimda army yoktu. Herhalde asagidadir diye düsündüm ve odadan ciktim. Asagi indigimde ne göreyim? Bir kizla öpüsüyorlar!?!?? Hemen "NE OLUYOR BURADA!" dedim ve ayrildilar. O kizin Gamze oldugunu fark ettim ve ikisinede sizden bunu beklemezdin diyerek aglamaya basladim. Army bana sarilmaya calisti ama ona osmanli tokadi yapistirdim ve aglayarak evden ciktim. Yapayalnizdim... Gidecek bir yerim yoktu. En iyisi calistigim yere gideyim dedim ve oraya dogru yol aldim..BACKSTABBER GAMZE.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA ARMY X BLİNTO İRMAK
Misterio / Suspensotek gercek ask💞💞🥺 🔞❗❗ her sey tamamen mizah amaclidir ciddiye alan amipleri götten tesekkürler