Igen hisztis?-mondtam nevetve de láttam a többiek arcát is hogy mosolyognak.
MIT MINDTÁL DEKU????!???!??-kérdezte ordibálva
Tudod .... Katsuki.....semmit az égatta világon ami miatt még kellene haragidnod!-mondtam egyszerűen.
EZ MIST MIT AKAR JELENTENI????????!!!!!-kérdezte idegesen.
Ja csak...-nevettem fel- hogy eddig mindig TE bántottál, vertél és olyan dolgokat tettél velem amit nem akartam !-mondtam még mindig nevetve de azért egy könnycsepp el hagyta a szemem majd folyt le az államid. Majd le lecsöppent.
Na és mit is?-kérdezte.
Azt akarod hogy mindenki meg tudja a valódi éned?!LEGVÉGÉN MÉG KI IS BASZNAK A SULIBÓL!-mondtam ordibálva.
CSAK TESSÉK MOND EL ÚGYSEM ÉRDEKEL ENGEM MÉG AZ SEM HA KIBASZNAK!!-mondta .
A szellemek egyre többen lettek körülöttem majd elkezdtek ordibálni.
ŐLD MEG!!!!
MOND EL!!!
GYERÜNK!!!
NYOMI!!!
DEKU!!
CSAL KIHASZNÁLT!!!
elég elég ELÉG LEGYEN!!!!!!!!-ordibáltam már én is.
KUSS LEGYEN!!!!!!-ordibáltam majd ....Bakugo szemszöge:💥
KUSS LEGYEN!!!!-ordibáltam Deku majd a térdére esett. Síri csend majd felnézett. A megszokott zöld szemei helyett piros volt az egyik de a másik zöld. MI A.....
komolyan elkezdett kuncogna majd hisztérikusan nevetni.
TE NEM DEKU VAGY!!!!-ordibáltam.
De az vagyok csak egy másik színben!!!!-mondta már szhiopata nevetéssel.
Izuku Midoriya!!! Azonnal fejezze be!-mondta a Sensei
Mert mi lesz ha nem?-kérdezte még mindig nevetve.
Akkor felfüggesztik 1 hónapra!-mondta a Sensei.
De az nem lenne annyira mulis!-mondta-Jó na jó le megyek de egy dolgot még elintézhetek?-kérdezte
Semmi erőszak!
Rendben!-mondta majd közelebb jött hozzám.
Ne feledd amit mondtam . Most még túl éled de legközelebb már nem fogod!!-mondta majd mégnyalta a fülemet .
Szhiopata!-mondtam
Tudom az vagyok!-mondta majd megnyalta a száját!
Bazdmeg kiráz tőle a hideg!!!😶😶
Nagyon megilyedtem mivel még nem láttam ilyennek . Azt sem tudom hogy miért indult el benne ez a reakció!
Amit elmondott képességet az biztos nem ez volt! Na mindegy végre vége!!!!
Az a lényeg!Deku szemszöge:🖤💚
Csak mentem a tanár után a folyosókon.
Új most úgy megölném!!!
De nem lehet!-mondta a másik hang
De lehet mivel megzavart!!
De nem!!!!!!akkor kicsapnak te rohadék!!!
Tőlem kit izgat?!
Pld engem!!!!-mondta majd át vezette az irányítást a szorongós Deku.Izuku ez az előbb mi volt?-kérdezte a Sensei
Semmi csak volt egy kis vita a szellemeknél és eluralt a káosz.-mindtam kicsit félénken
Rendben többször ne nagyon legyen ilyen!-mondta
Rendben Arigato Sensei!-mondtam majd el is engedett.
YOU ARE READING
Összetörve!🖤
Paranormalsziasztok!!!! ez egy Dekus történet lesz. Ez sokkal másabb lesz mint az igazi történet!!!! Tartalmazhat 18+. Boy x Boy Gyilkosság,öngyilkosságot is!!!! Egy kicsit Yaoi is. Izukunak megjött a képessége még gyerek korában! Senkisem tudott róla csak a...