Hasta Barty

199 15 2
                                    

Abim duştan çıkar çıkmaz üstünü giyindi ve kendini yatağıma attı. Bende duşa girdim. Tam o sırada kapım çalındı.
Barty : Diana! İçeri girmem lazım!
Diana : Ne oluyor!?
Barty : Lütfen hemen havluna sarın!
Suyun altından çıkıp köpüklü halimle havluya sarındım. Kapıyı açar açmaz abim kendini içeri attı ve klozete kustu.
Diana : Abi!
Yanına giderken elini kaldırdı.
Barty : Gelme! Üstünü giyin ve birini çağır lütfen. Ben çok kötüyüm...

Üstümü giyindim ve hızla babamın odasına daldım.
Diana : BABA! ABİM İYİ DEĞİL!
Babam havlusunu asmakla meşguldü.
Snape : Ne?
Diana : Duştan sonra yattı. Ben duştayken aniden kapıya geldi. Havluya sarınmamı söyledi. Kapıyı açar açmaz kustu.
Babam hızla odama gitti. Abim yeniden yatağa yatmış, üstüne yorganı çekmiş ve yanına kova almıştı.
Barty : Baba....
Babam başına gidip elini alnına koydu.
Snape : Ateşin var. Yorganı bırak.
Abim mızırdanırken babam yorganı aldı.
Snape : Üstüne daha kısa bir şeyler giy. Diana, abinin dolabından ona şort ve atlet çıkar.
Dediğini yaptım. Babam abimi oturttu ve üstünü çıkarıp atleti giydirdi. Ardından altına şortu giydirdi. Abim kendini geriye bıraktı ve gözlerini kapattı.
Snape : Dinlen. İksir yapıp geleceğim. Diana burada bekle. Bir şey olursa haber ver.
Babam çıktı. Abimin yanına oturdum.
Barty : Başıma masaj yapar mısın?
Başını ovmaya başladım. Abimin solukları bir süre sonra düzene girdi. Uykuya daldığında öylece orada oturdum. Önceden böyle mi hissediyordu? Ben hasta olduğum zaman? Abim gözünü açtı ve yan tarafta duran kovaya eğilip kustu. Yerimden sıçradım. Abim kıvrandı ve sonra öylece kaldı. Kovayı öğrendiğim büyü ile temizledim. Abimin ağzını peçete ile sildim ve onu yastığına yerleştirdim. Bana baktı. Gözleri yaşarmıştı.
Barty : Nolur... Örtü.... Üşüyorum...
Yanağını okşadım. Çok sıcaktı.
Diana : Babam birazdan gelir korkma.
Babam tam o an geldi. İksiri abime içirdi ve yeniden ateşine baktı.
Snape : Fazla yüksek. Üstünü çıkaralım.
Barty : Üşüyorum! Hayır.
Snape : Öyle hissediyorsun sadece.
Babam abimin üstünü çıkardı.
Diana : Kıvranarak kustu.
Snape : Ciddi o zaman. Soğuk su ve bez getirebilir misin? İki bez hatta.
Başımla onayladım. Banyodan diğer küçük kovaya soğuk su doldurdum. Çekmeceden iki bez aldım. Yeniden abimin başına döndüm. Babam bir bezi alıp abimin başına koydu. Diğeri ile vücudunu silmeye başladı. Abim eliyle itmeye çalışıyordu.
Barty : Çok s-soğuk! Lütfen yapma.
Snape : Ateşini düşürmesi için Barty. Bir şeyler daha getireyim. Diana sen abini silmeye devam et. Biraz da bacaklarını sil ferahlasın.
Babam gitti. Onun gibi abimi silmeye devam ettim. Abim çok kötü inliyordu. Başını tutup iki yana sallıyordu. Bacaklarını da silip başındaki bezi yeniden soğuk suyla ıslattım. Yanağını okşamaya başladım.

Akşam olmuştu. Pijamamla yatağın diğer ucunda oturuyordum. Babam abime uyku sıvısı vermekle meşguldü.
Snape : Daha fazla ilerlerse serum takmak zorundayım Barty.
Baty : Hayır hayır hayır hayır! İğne olmaz! İğne olmaz!
Snape : İksirler çare değil. Diana sen odama inip uyu. Ben burada kalacağım.
Diana : Ama bende...
Snape : Diana. Hadi.
Başka bir şey demedim.
Barty : Diana....

Babamın yatağına yatıp tavanı izledim. Ardından gözümü kapatıp uyudum.

Bir kaç ses ile gözümü açtım. Biri bir şey arıyordu sanki. Sesler bana doğru geldi.
Snape : Diana. Uyan. Abine serum takacağım. Korkuyor seni istiyor.
Hızla doğruldum. Yataktan fırlayıp babamın peşinden odaya döndüm.

Babam abimin şortunu da çıkarmıştı. Abim bana döndü. Gözleri kızarmıştı. Yanına oturdum. Ağladı ve başını dizime koydu.
Barty : D-D-Diana... N-nolur gitme...
Diana : Buradayım. Gitmeyeceğim.
Babam bir kaç şırınga ile serumu hazırladı. Abimin sol kolunu ters çevirdi. Kolunu üstten bağladı ve kolonya sürdü. Eliyle dokunup bir noktaya bastırdı. Ardından eline bir çeşit iğne aldı.
Barty : Ha-hazır değilim!
Başını kendime çevirdim.
Diana : Bakma. Bana bak.
Alnını öptüm. Abim gözünü kapattı. Babam iğneyi sapladı ve bant ile yapıştırdı. Abim tısladı ve gözünden yaşlar aktı.
Snape : Bitti.
Babam duvara serumu yapıştırdı.
Snape : Artık uyuyabilirsin. Sonra bir serum daha takacağım.
Barty : Di-Diana gitmesin!
Snape : Peki. Ama yanında yatamaz.
Barty : P-peki.
Babam diğer yatağı gösterdi. Gidip uzandım. Babam arkama geçti. Abim bana baktı. Uzun süre bakıştık. Ardından abimin gözleri usulca kapandı. Bende gözümü kapattım.

Seslere gözümü açtım. Babam serum değiştiriyordu. Doğruldum.
Snape : Noldu?
Diana : Uyandım.
Snape : O zaman abini biraz daha ıslat.
Gidip bezle biraz daha abimi sildim. Uyanacak gibi oldu ama uyanmadı. Başındaki bezi yeniden soğuttum ve başına koydum.
Snape : Hadi geri yat. Benim bir işim var.
Babam masaya geçti ve bir kağıda bir şeyler yazdı. Ardından onu baykuşuma verdi ve Crumb'ı camdan dışarı bıraktı.
Barty : Diana.
Abime döndüm. Gidip yanına oturdum ve elini tuttum.
Barty : Ben uyuyana kadar burada kal. Kabus görüyorum.
Diana : Buradayım. Hadi kapat gözünü.
Abim gözlerini kapattı. Eğilip gözlerine öpücük bıraktım. Uyuyana kadar elini tuttum. Ardından yavaşça ayak ucuna uzandım.

Tabak sesleri ile uyandım. Saat kaçtı?
Yerimden fırladım.
Snape : Günaydın.
Diana : Saat?
Snape : Ah biri dersleri önemsiyor mu ne? İkinize tatil bugün. Saat 2.
Diana : Ne?
Barty : Kalanını Diana yedirsin!
Abime baktım. Daha iyiydi. Hala kolunda serum vardı ama bakışları canlıydı. Yanına oturdum ve alnını öptüm. Babam elime tabağı bıraktı.
Snape : Pekala. Bende gidip birini göreyim. Dönerim.
Babam çıktı. Tabaktan aldığım patatesi abime uzattım. Yedikten sonra biraz su içirdim. Yemek bittikten sonra geri yatırdım. Tabağı masaya bıraktım. Babam içeri geldi ve kapıyı kapatmadı.
Snape : Biri seni görmeye gelmiş Barty.
Barty : Ne? Kim?
Snape : Çok yakınından biri.
Barty : Aghhh! Sakın babama haber verdiğini söyleme.
Andrew : Bi Crouch olmadığım kalmıştı zaten.
Andrew başını kapıdan gülerek uzattı.
Barty : Andrew! Sevgilim!
Andrew içeri girdi ve çantasını bıraktı. Abime yaklaştı. Ben geri çekildim. Andrew abimin yanına oturdu ve alnını öptü.
Andrew : Benim canım hasta mı olmuş?
Barty : Evettt. Çok kötüyüm.
Snape : Şuan iyisin ama.
Barty : Hayır değilim.
Güldüm. Andrew bana dönüp yanağımdan makas aldı. Yavaşça abimin yanına uzandı.
Andrew : Bütün gece uçtum. Uykum geldi. Hadi beraber uyuyalım.
İkisi uyumaya başladı. Babam bana döndü.
Snape : Belki biri son derse katılmak ister ha? Marş marş Biçim Değiştirme sınıfına!
Babam tarafından kovuldum ve istemeyerek son derse girdim.

Odama döndüğüm zaman babam da uyumuştu. Abim Andrew'ı izliyordu. Geldiğimi görünce gülümsedi. Çantamı bıraktım ve hırkamı çıkardım. Abimin serumu bitmişti. Babama yöneldim.
Diana : Baba. Abimin serumu bitmiş.
Babam bana baktı. Bıkmış gibi yerinden kalktı. Serumu çıkardı. Ardından abimin iğnesini çıkardı ve elini alnına koydu.
Snape : Ateşi bitti. Bu da sondu zaten. Üstünü giyinebilirsin Barty.
Barty : Andrew'ı etkileyeceğim daha.
Snape : Naparsan yap.
Babam gidip yatağa kendini fırlattı ve yeniden uyudu. Abim gülerek gözünü kapattı. Bende kendimi babamın arkasına attım. Beni tutup önüne çekti ve belimden sarılıp başını omzuma koydu. Yanağıma bir öpücük verip yeniden uyumaya döndü... (Herkes niye yatıyor awk~yazar)

Kayıp Snape'in Kızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin