-hajde pozuri Kristen, ponovno kasnimo, ne zelim doci posljednja - urlala je Elis po mojoj sobi dok sam se odjevala u garderobi.
-evo, evo jos samo starke i izlazim.. skakajuci na jednoj nozi i vezuci znirance sam izlazila iz garderobe dok je ona tipkala na mobitelu.- i kako izgledam?
- ma odlicno, hajde idemo vec jednom!
- stala sam i cekala da me cijelu pogleda i kaze uistinu sta misli jel me nije niti pogledala( znate ono kad vas netko ni ne pogleda, a kaze ma da super je..). stojeci nasred sobe izgledala sam kao drvo nasred pustinje. Kada je shvatila da jos nisam izasla iz sobe vratila se, dosla do mene, uzela me za ruku i rekla : predivna si nema vise presvlacenja. Dok smo izlazile iz kuce na putu sam uzela kljuceve posto se majka vraca sa putovanja tek prekosutra i ubacila ih u torbicu zajedno sa mobitelom koji mi je zavibrirao netom prije nego sam ga smjestila u torbi..
-sto je sad? Pomalo ljutito upita Elis iako je vec ulazila u taksi ciji nas je vozac cekao punih pola sata.
- sam malo, Kim mi je javila da zurimo i da..
- pa bilo bi vrijeme da vec jednom krenemo!!
-cekaj, cekaj.. rekla je da su na party-u i oni novi iz skole! Iako me to cudi, oni se bas i ne druze sa nasom ekipom. Odgovorila sam joj da stizemo za koju minutu jer nam nije puno trebalo posto je Mikeova kuća bila koju ulicu nize. Usle smo u taksi, Elis si je jos na trenutak popravila sminku i objasnjvala taksistu gdje idemo, dok sam ja sva od uzbudenja potpuno zaboravila na dar koji mi je prodavacica lijepo umotala, no to sam shvatilau onom trenutku kada smo izasle iz taksija. Potpuno nalik meni.
-Elis zaboravila sam dar, sto da mu kazem, mislis da ce se Mike ljutiti?
- ma nece.. pa prijatelji ste ne mozese natebe ljutit.
Namignulami je i okrenula se prema vratima Mikeove kuce na kojima je stajala cura koju sam prvi put vidjela, ocito neka cura iz druge skole. Mike se druzio sa dosta ljudi i vecinu ovog grada je poznavao. Ta cura je na prvi pogled izgledala poput klauna koji nema niti malo modnog ukusa. U sebi sam doslovno pucala od smijha, a vjerujem i Elis jer sam ju cula kako se cereka, a ova cura na vratima ju nije mogla cut jer se toliko jako derala (da su ju culi susjedi tri kuce dalje) kako bi pozvala Mikea da dode. Kako smo ulazile u kucu tj. Kako smo se gurale da udemo u kucu jer je bilo zaista mnogo ljudi odnekud se iza nas stvorio Mike i obje nas zagrlio drzeci u ruci vec napola ispijeno pivo, vec mu se sad po zadahu dalo zakljuciti da je pijan, dok je u pozadini svirao neki mix s kojim sam se pokusala nadjacat kako bi me Mike cuo.
- PAA...SRETAN RODEENDAAAN MIKEEE!- zagrlila sam ga onako prijateljski iako je bio vislji od mene za dvije glave osijecala sam se u njegovom zagrljaju nekako zastitnicki iako smo se znali od malena i bio mi je poput brata i nista vise. I tako ce i ostati zauvijek obecali smo si: ,,najbolji prijatelji zauvijek i oduvijek"
- OOO MALENAAA, PA ZAHVAALJUJEM! Zagrlio me je jos jednom i pokazao na tipa cije mi je lice bilo poznato, to je bio Back cekao ga je da se natjecu u ispijanju piva, kada se Mike udaljavao do Becka i grupe ja sam u sebi razmisljala kamo ce strpati jos jednu casu. U ritmu pjesme plešući smo spazile grupu ljudi na terasi u kojoj je bio i on, onaj novi iz skole.. odlucile smo prvo nesto saznati o njima pa smo otisle do Kim koja nas je cekala jos od samog ulaza u kucu i pokazivala da dodemo do nje.
- cim smo stigli do nje uvalila nam je casu nekog smijesanog alkoholnog pica ciji je okus bio odvratan li osvjezavajuc, ispila ssm pola case dok nas je ona ispitivala gdje smo do sada.
- sory, malo smo se zadrzale nisam mogla naci najdrazu haljinu.
- MALO? Pa nema vas sat i pol.
- a ma nema veze vidis da nitko nije niti primjetio da nas nema- odgovori joj Elise, a ja ju u cudenju pogledam jer mi je cijelo vrijeme nabijala na nos kako kasnimo i kako bise trebali pozuriti. No nema veze ne da mi se sad raspravljati sa njom jer znam da cu joj na kraju popustiti kao i obicno.
-nego daj ti nama reci nesto onim ,,novim deckima", ipak si ti usi, a i oci nase skole( Kim je inace urednica skolskih novina pa zna doslovno sve sto se dogada u nasoj skoli) Tko su? Od kud su? Kako se zovu?- da bilo ih je 3, braca koliko sam skuzila Kim i svi su razlicito godiste, dolaze iz Californie, ali jos nisam doznala zasto su se preselili zive sa roditeljima nekoliko kilometara od grada. Kada smo saznali dovoljno i napokon mogle normalno popricati a da nam glasnice ne pucaju jer je ekipa stisala glazbu nakratko odlucila sam se upoznati sa njima. Usitinu osijecala sam se glupo jer su Elis i Kim zbrisale negdje kod ostalih koji su vec napola bili pijani. Netom prije nego sto sam mu prisla osijetila sam kako me nesto hladno oblilo po ledima i kako se moja svjetlo siva haljina priljepila uz mene kao pijavica okrenula sam se i ono malo smijesanog alkoholnog pica prolila sam po Andreasu, tipu iz razreda koji se nalazio iza mene. Vjerujem da to nije namjerno napravaio, ali kako god bilo dobio je i on kupacan i to ravno po sred face. Ja sam crkavala od smijeha kada sam vidjela izraz njegovor lica,a i drugi se nisu susdrzavali od smijeha. Andreas mi se samo nasmijao onako osvetnicki dok sam odlazila do kupaonice sa pokusam iscijediti i popraviti stvar koliko se dala popraviti. Elis , Kim i Sam su kucale svaki trena na vrata kupaonice do god nisam izasla i zahvalila im na privatnosti..
Sljedeće ćega se sijecam je da sam se probudila u nepoznatoj sobi , prostorija je nalikovala na musku sobu jer je tv bio u gomili igrica i zidovi poljepljeni sa mnostvom postera na kojima su se nalazile slike sa motora i automobila. Pogledom sam potrazila torbicu i uocila kako su moje stvari zajedno sa trobicom razbacane po podu i moje starke pokraj kreveta..OK! sto se to dogada? Gdje sam? Kako sam ovdje dospijela? Kod koga sam? Mislijun pitanja mi se vrtjelo po glavi dok sam zacula korake kako se priblizavaju sobi. Osoba je tiho otvarala vrata vjerojatno je mislila da jos spavam, ali nisam mogla spavati jer me je glava rasturala. Kada su se vrata dovoljno otvorila ugledala sam jednog od brace koji mi je nosio casu vode i sendvic, zvao se je Acton. Rekao mi je da moramotici kuci prije nego sto mu se brat vrati. Nista,ali bas nista mi nije bilo jasno. Odpila sam gutljaj-dva vode i ispitivala ga kako sam se ovdije nasla,ali jedino sto mi je mogao reci je rijeci koje mu je najstariji brat rekao ,, pobrini se za nju i otprati je kuci prije negosto se vratim". Zahvalila sam mu sto mi je donio hrane, pobrala sam svoje stvari i torbicu, obula starke i rekla Actonu kako me ne treba pratiti jer zna put do kuce, ali jos uvijek mi nisu bila jasna sva ona pitanja kojasu mi se motala po glavi. Uzela sam mobitel i poslala Elise poruku da mi se javi sto prije.. ocito još spava 9h je (ujutro). Pomislila sam kako je dobro sto mi se majka jos nije vratila jer ovakakvu zabavu mi nikada ne bi dozvolila. Vratila sam mobitel u torbu i nastavila hodati. Kada sam stigla kuci zamolila sam Elis koja mi se napokon javila da dode do mene i isprica mi sve sto se dogodilo jer se niceg nisam sjecala. Rekla je da stize za 15 minuta pa sam se nabrzinu otusiralajer mi je haljina smrdjela po pivu..
-eto Elis to je sve cega se sijecam!
YOU ARE READING
Only a Vampire can Love You Forever...
VampireOnly a Vampire can Love You Forever, but what happens if something gets in the way of their love.