Minden vég egy új kezdet

634 22 2
                                    

Camilla eltűnt. Cole sír és sír. Zane minden tőle telhetőt megtesz, hogy megtalálják. Én pedig tétlenül ülök és aggódom. Nincsenek ismeretségeim és a rendőrök nem engednek minket semerre. Azt mondják, hogy akár életveszélyes is lehet egy hirtelen külső beavatkozás hiszen Camilla még cselekvőképtelen. Nem tudná megvédeni magát még akkor sem, ha lehetősége lenne rá. Felhívtam Freyát hiszen ő a házon kívűl van.
- Tudnál segíteni?
- Camillával kapcsolatban?
- Igen. Nem tudok kimenni.
- Mit csináljak?
- Menj el a Wilson házhoz. Ne menj be csak a kerítésen kívűl nézd ki megy be és jön ki onnan. Ha valakit látsz fényképezd le.
- Rendben. Délután küldöm és hívlak.

Teltek az órák...Alig vártam, hogy valami történjen és előrébb legyünk. Freya olyan délután 4-5 körül küldött 3 képet. Tisztán kivehetőek az arcok, ruházat minden. Felhívtam Carolt aki szintén a rendőrökkel dolgozik és Rose egyik jó barátja. Elküldtem neki a képeket és ő azonnal azonosítani kezdte a rajta szereplő embereket a rendszerben. Végül pedig csak az egyikkőjükről találtunk bizonyítéknak minősülő adatokat. Michael Russo már több bűnszervezet tagja volt és emellett foglalkozott fejvadászattal, drogkereskedelemmel stb.

Rögtön jelentette az eseményeket és már a rajtaütést tervezték amikor Mrs.Wilson besétált a rendőrségre Camillával. Nagyon gyengének tűnt. Több seb és sérülés is látható volt a testén és az arcán is. Összerogyott és a földre tette Camillát. Gyorsan felkaptam és Colehoz meg Zanehez rohantam. Annyira sírtam, hogy már csak a mentő fényeire lettem figyelmes. Mrs.Wilsont a földön vizsgálták.

Újraélesztés. Elővették a defibrillátort majd nem sokkal már a visszaszámlálás következett.
Három...kettő...egy...semmi
Három...kettő...egy...semmi
Három...kettő...egy...lélegzés
Felkelt.
"Figyelem egy 45 év körüli nőt szállítunk a Partin Dr N 212-ből az az a rendőr főkapitányságról súlyos sérülésekkel és szívrohammal. Újraélesztés történt. A várható érkezésünk úgy 20 perc. Készítsenek elő mindent addigra vagy elveszítjük." Mondta az orvos a központnak és Mrs.Wilson már a mentőautóban volt. Olyan hirtelen történt minden, hogy fel sem fogtuk. Annyira örültem Camillának, hogy nem is tudtam igazán mással törődni.

Miután minden papírt elintéztünk és a rendőrök arra vártak, hogy kihallgatható állapotban legyen Mrs.Wilson hívást kaptunk, hogy elveszítettük. Annyit mondott, hogy a Wilson házban keressünk.

Sok mindenre fényderült. Köztük arra is, hogy Wilsonék már 10 éve pénzt sikkasztanak. Ezalatt az idő alatt közel 500.000 dollárt sikerült összeszedniük amit az üzletükkel tisztára is mostak. Wilson és Luke büntetését meghosszabbították. Luke 10 évig fog "ülni" miután az intézetben betölti a 18-at. Wilson pedig életfogytiglanra is számíthat. Michael Russot pedig 20 év után sikerült sarokba szorítani és szintén fogságba helyezni.
Hősnek hívtak minket már csak azért mert túléltük, de legfőképpen pedig azért mert általunk sikerült elkapniuk olyan bűnözőket akik sok sok ember életét megkeserítették.

Egy embernyi távolságDonde viven las historias. Descúbrelo ahora