Kapitola třicátá devátá

811 23 4
                                    

,,Já ještě nechci." Zašeptala Em a podívala se na mě. Díval jsem se jí do očí. Byla bledá z toho jak každé ráno zvrací. ,,Nevypadáš že by jsi se tady bavila." Políbil jsem ji na spánek. ,,No ale fuj." Ozval se Kai, jenže v tu chvíli ho Riley flákla přes tvář a zazubila se na něj. ,,Nech je Kai." Izy se ozvala taktéž. Jediný kdo mlčel byl Matteo. A taky neustále pozoroval Isabellu.

Grace se nechala objímat Jorgem a ještě víc se k němu natiskla. ,,Tady je moc mrtvo. Nemůže za to Kaioslav Bennett?" Ozval se hlas ode dveří a Izy s Matteem byli jediný kdo tam šli. Po chvíli se ukázal Ryan a za ním byla Brooke, která když viděla mě s Em v náručí tak pokrčila nechápavě obočí.

,,Doufám, že jsme nepřijeli ve chvíli, kdy vy dva odjíždíte?!" Emily se tomu zasmála a já se začal šklebit, Ryan si toho všiml uchechtl se. ,,Pane Johnsone, opovažte se odvést vaší přítelkyni. Přijeli jsme hlavně kvůli vám. Aiden s Gwen se někde zdrželi." Ryan se zasmál a přitáhl si svoji manželku k sobě. ,,Prosimtě a kdy vy dva se už vezmete?" Ryan hodil pohled na Jorgeho, který na něj ukázal prostředníček. ,,Až se s Gracie po porodu našeho malého prcka domluvíme. Ale neboj se, jste všichni zvaný." Zazubil se. Jo tak Ryanovu svatbu s Brooklyne si pamatuji moc dobře. V tu dobu už ona byla těhotná a čekala dvojčata. Amelii a Benjamina.

Malá Skyler byla na svatbě družička a byla fakt roztomilá. ,,Taky jsme zvědavý na vás dva." Bee se začala smát, až pak mi došlo koho tím myslí. Kai s Riley se začali taky smát a Jorge s Grace se k nim přidali. ,,Vy jste fakt tak vtipný." Pronesla Em se smíchem. Brooke s Ryanem si sedli vedle na druhý kožený gauč.

Já se posadil s Em hned vedle Ryana a Em si chtěla sednou zase vedle Brooklyne, ale to už nestihla jelikož jsem si ji dal k sobě na klín. Bee se chtěla posadit blíž k Em, ale Ryan udělal to samé a oba jsme měli své drahé polovičky blíž u sebe. ,,Vy jste oba hrozně majetnický." Em se s Bee začali smát. ,,Jak se mají vaše děti?" Rychle jsem změnil téma a díval se na Ryana s Bee. Ti se jen usmáli.

,,Skyler se krásně stará o prcky. Teď je hlídají rodiče Ryana. Zamilovali si je. Lia se Sky si fakt moc zamilovali dědu a Ben zase babičku. Holky jsou dědovi zlatíčka. Neustále s nimi chtějí na výlety. Dokonce se Philipe s Victoriou chtějí sem přestěhovat." Emmy se na Bee usmála a bylo vidět že si rozumí. ,,Taky až se vám to malinké narodí, chceme s Riley, Gwen udělat pro Grace rozlučku se svobodou. A určitě tam chceme Em. Bereme ji do naší party. A Ryan, Aiden, Kai a též i ty, společně s Jorgem si uděláte vaší pánskou rozlučku." Mrkla na mě s úsměvem. ,,Taky tam bude Isabella, která jistě bude zvát i Jess. Tak nás tam bude hodně." Emmy se začala smát a přikývla na souhlas.

**********************************
Taaak jelikož mi včera nebylo moc psychicky dobře, tak kapitola je až dneska. Ještě než se budete ptát, tak kousek ze svatby Ryana a Bee bude v knížce o Jorgem a Grace, kde bude i ta zmíněná žádost o ruku. ❤️

Kapitolu věnuji: brunneisetnigrum Jelikož jsem ji slíbila že bude včera, ale bohužel nebyla. ❤️‍🔥

Krásný večer zlatíčka. ❤️‍🔥

Tessie

Nečekané shledání ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat