Klasik bir gün sonrası eve dönüş yolundaydı Jungkook. Yorgun bir günün ardından onu mutlu eden tek şey, minik kızı Hana'yı görmekti. Küçük kızın kendisini gördüğünde yalpalayarak koşması, gülümsemesi ve ağzından çıkan belli belirsiz kelimeler aklına geldiğinde gülümsedi. Şimdiden yorgunluğunun bir kısmını geride bırakan genç adam, kızına kavuştuğunda tamamen rahatlayacağına emindi. Düşünceler aklında dolanıp dururken direksiyonu sağa çevirmiş, evlerinin olduğu sokağa giriş yapmıştı. Kendi evlerinin önüne durduğunda arabasını park etti ve alışveriş poşetlerini bagajdan alarak arabayı kilitledi. Gözlerini kapıya çevirdiğinde ona doğru koşmaya çalışan Hana'yı gördü, düşecek gibi olduğunda endişelense de gülümsedi. "Hana, düşeceksin kızım!" Poşetleri kenara bıraktı ve birkaç adım ötedeki kızın kucağına aldı. "Baba!" "Kızım!" Yanağını öptüğünde çocuk boynuna sarılmıştı. "Seni özledim!" "Bende seni özledim miniğim." "Hep geç geliyorsun..." "Babanın işleri uzayabiliyor kızım. Yoksa seni yalnız bırakmak istemem, biliyorsun." Dudaklarını büzmüş kızının burnunu sıktı. "Belki aldığım çikolataları yerken seninle oyun oynayabiliriz?" Hana'nın tatlı gülümsemesi yüzünde belirdiğinde babasının içi rahatlamıştı çünkü onu üzgün görmek hoşuna gitmiyordu. O sırada Yeona onları kapıdan izliyordu. Jungkook poşetlerle beraber eve girdiğinde Yeona konuştu. "Hoşgeldin canım." "Hoşbulduk." Yeona poşetleri eşinin elinden aldı. "Alışverişi beraber yapmayacak mıydık?" "Başka zaman boş vaktim olmuyor Yeona, yaptım işte." Kadın bir şey demeden poşetleri mutfağa götürdü. "Hana, baban üzerini değiştirene kadar bekler misin bebeğim? Hemen sonra yanına geleceğim." "Tamam, bende oyunumuzu açarım." Hana oyunu açmak için odasına gittiğinde Jungkook merdivenlere yönelmişti. "Yemek hazırlıyorum?" "Aç değilim." Daha fazla konuşmadan yukarı çıkmıştı Jungkook. Karısı ise bunu fazla umursamadan mutfağa girmişti tekrar.
Evlilikleri ve daha öncesinde de Jungkook Yeona'ya pek yakın değildi. Evlilikleri sadece, istemeden dünyaya gelen kızlarını yalnız bırakmamak için sürdürdükleri bir oyundu. Jungkook her ne kadar bundan rahatsız olsa da kızının bir aile ortamında büyümesini istiyordu. Yeona'nın Hana'ya hamile kalması ise tamamen kazara olan bir durumdu. Bir çocuğun kaza yüzünden olması kulağa komik veya garip gelebilir, hatta ikisi de. Ancak o gün kontrol Jungkook ve Yeona'dan tamamen çıkmış ve tüm gece kendilerini verdikleri alkole geçmişti. Daha sonrası zaten belliydi. Yeona hamileliğini Jungkook'a söylediğinde Jungkook, hayal kırıklığıyla karışık bir sevinç yaşamıştı. Henüz yirmi bir yaşındayken, sevmediği bir kadından bebeği olacaktı. Asla hayal ettiği gibi bir senaryo değildi bu. Ailesine bakabilecek yaşta ve olgunlukla olduğunda, sevdiği bir kadından çocuk sahibi olmak isterdi hep. Çünkü ailesini iyi yaşatmak isterdi ama istediği gibi değildi. Henüz toy bir gençken kendi ailesini kurmuştu. Tek sevindiği şey bir bebeği olacak olmasıydı. Aldırmak gibi bir düşünce ise asla aklından geçmemişti. Zaten Yeona doğurmakta ısrarcıydı ve dolayısıyla aile içinde sade bir törenle evlenmişlerdi. Yeona ona yaklaşmak için türlü şeyler yapsa da Jungkook ona bir kere bile elini sürmemişti. Nedenini bilmiyordu ancak Yeona'ya hiç kadın -eş- olarak bakmamıştı. Arkadaşlarken de pek samimi değillerdi zaten, en azından o geceye kadar.
Jungkook üzerini değiştirip mutfağa girmiş ve dolaptan çıkardığı suyu kafasına dikmişti. "Yeni bakıcı ile görüştüm, yarın gelip başlayacak." Suyu dolaba geri koyarken başını sallamıştı. "Umarım düzgün biridir." "Bir genç kız, üstelik deneyimli de. Çocuklarla arası çok iyiymiş." "Güzel, yarın ben de tanışırım." "Tamam." "Baba! Seni bekliyorum!" "Geliyorum bebeğim!" Jungkook Yeona'ya bakmadan mutfaktan çıkmış ve kızının odasına gitmişti.
Bir rutin geceyi daha tamamlayıp başını yastığa koyduğunda, o günün eski hayatının son günü olduğundan haberi yoktu. Yeni ve gerçek yaşamının ilk günü için dinlenmeye bırakmıştı bedenini...
Yeona
Hana
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sitter (Bakıcı) // JJK
FanfictionJeon Jungkook, baba olacağını öğrendiğinde henüz 21 yaşındaydı. Genç yaşına rağmen kızı Hana'yı ve karısı Yeona'yı sahiplenip onlara en iyi şekilde baksa da, sahte evliliği gün geçtikçe onu yormuş ve yıpratmıştı. Sadece iyi bir baba olmaya çalışan J...