0.4 ~ Geçmiş ~

58 3 0
                                    

YN: Bu arada diğer bölümün devamı yani hala 2015 yılındayız çok uzun mu olur bilemedim sıkmak istemedim sizi bakalım nasıl ve neler olacak karşılaşacaklar mı ? 🥹🤏🏼🤷🏻‍♀️
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
JİMİN(2015)Yaz
Jimin odasında tavanla bakışırken okulun 1 ay sonra başlayacağı aklına gelmişti ve okulun yaklaşıyor olmasına yüzünü buruşturup oflamıştı 'zaman hızlı geçiyor ve ben hala evdeyim' vakit nasıl geçecek, nasıl geçirecekti evde kara kara bunu düşünüyordu.

Evde durmak onu zaten yeterince bunaltıyordu. Babası bariz bir şekilde onu sevmiyordu. Hep bir neden düşünürdü Jimin ama çocukluğundan beri abisi daha çok el üstünde tutulurdu. Jimin'in dikkat çekmek için yaramazlık yapmaktan başka çaresi kalmazdı.

Peki ya şimdi?

Şimdi ne yapmalıydı lisede ki şımarıklıkları da bitmişti.

Hiçbir şey

En mantıklısı hiçbir şey yapmadan zaman geçirmekti bu yüzden cevapsız düşüncelerinden kafasını sağa sola sallayarak sıyrılıp telefonu eline aldı 'en iyisi Taehyung'a yazmak' diye düşündü illaki yapacak bir şey bulurlardı.

💬TaeTae'm
Jimin: Çok sıkıldım
Kavga yok okul yokkk offff
Tae:Napiyim jimim senin icin söyle
Jimin: Bilmiyorum napsak dışarı mı çıksak
Tae: Hmmmm neden olmasinn cikalim aksam
Nereye gidelim?
Jimin: Tabi ki de bara gidip enerjii atmalıyız
Tae: Bildigimiz enerji yani abin gitti diye kafa dagitmak degil
Jimin: Abim mutluysa bende mutluyum Tae tabi ki de bildiğimiz enerjii

Jimin telefonu kapatıp hızlı bir duş için banyoya yöneldi çıktığı zaman daha buluşmaya çok var diye kendini bornozla yatağa attı ve internette vakit geçirmeye başladı bir yandan da banyo yapmanın verdiği mayışmayla küçük bir uykunun kollarına kendine bıraktı.

Ta ki telefona gelen arama sesine uyanana kadar Tae arıyordu meşgule attı şöyle güzelce bir gerindi ve telefonuna gelen mesaj sesiyle telefonu tekrar eline aldı. Tae'den gelen mesajlarına baktı.

💬TaeTae'm
Tae: Jimiiiiiiim
Hazir misinnn
Alooooo
Mesgule atman azicik bi üzdü ama hemen affettim
Online olduguna göre
Yarim saate cikariz heralde
Jimin: Uyıyskalmışçım yaa

💬TaeTae'mTae: Jimiiiiiiim Hazir misinnnAloooooMesgule atman azicik bi üzdü ama hemen affettimOnline olduguna göreYarim saate cikariz heraldeJimin: Uyıyskalmışçım yaa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ama 15 dkya hazırım seni almaya geliyorum
Tae: Kiyamam ama sana böyle bakarsannn
Jimin: Hazırlanmaya başladıım bileeee

5 dk içerisinde beyaz gömlek siyah pantolon giyip, Taetae'nin verdiği far ve göz kalemiyle de belli olmayacak kadar bir şeyler denemişti yüzüne kendini keşfetmeye başlamıştı artık ne istediğinin az çok farkındaydı.
Bu içinde bulduğu yönelim karmaşasından da bir tek Taehyung ve kendisi haberdardı. Son bir kez aynaya baktı ve artık gitmek için hareketlendiğinde etrafı kolaçan ederek babasına görünmeden garaja inmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lust and Fight |  jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin