08/02
Write a script for a radio station interview between a blunt presenter and a shy scientist who just made their first discovery.
Írj egy rádiós forgatókönyvet egy buta előadó és egy félénk tudós közt, aki nemrég érte el első felfedezését.
- Hölgyei és uraim! Köszöntöm kedves hallgatóinkat a MiAManóFM műsorán! A legtutibb vendéget hívtuk meg az estére, egy hatalmas koponyát, aki a napokban lépett a színre legújabb felfedezésével! Doktor Goldfinger!
- Jó estét! Helló.
- Doktor! Doktor, akinek az ujjai is aranyból vannak, ha adatokat kell gépelni és fizikai határokat feszegetni. Kérem, meséljen pár szót magáról!
- Hát, rendben. Mikrobiológia szakterületen doktoráltam, és az emberi sejt energia hasznosítását kutatom a bevitt tápértékek mennyisége és minősége függvényében... vagyis a kutatótársaimmal együtt. Ezen dolgozunk. Igen.
- És még szerény is! Elképesztő! Tehát a sejteket vizsgálja. Csak embereken kísérletezik, vagy állatokat is mikroszkóp alá vesz, doktor úr?
- Csak embereket, pontosabban emberi sejteket figyelünk meg...
- Tehát állatkísérlet mentes kutatás! Nagyszerű! Máris a rajongói közt tudhatja az állatvédőket. De folytassa csak!
- Mint próbáltam említeni, nem kísérletezünk embereken, hanem megfigyeljük a hétköznapok során fogyasztott különböző tápanyagok hasznosulását a kiválasztott kontroll csoportoknál, függően a már eddig is gyakorolt étrendi szokásaikhoz igazítva.
- Lényegében tehát... ömm... vázolná, hogy ez a gyakorlatban hogyan is néz ki?
- Igen. Az alanyainkat csoportokba raktuk aszerint, hogy mit fogyasztanak. Vegánok, vegetáriánusok, ketogén diétát követők, kizárólag állati eredetű étrendet követők és az általános mindent is fogyasztók köre. Nagy vonalakban.
- Kinek a pap, kinek a papné. Tehát rangsorolták a diétákat, ugye?
- Nem erről van szó...
- De azért lett egy első helyezet, hogy melyik a legeredményesebb étrend végül is, nem? Hiszen a kutatása pontosan ezt mutatta meg, nem?
- Nem feltétlen... Az étrend és annak megválasztása egyéntől és életkörülményeitől függ, hogy neki mi vált be. Nem is ezt vontuk kétségbe. Mi a sejt szintű energiahasznosulást vizsgáltuk, mely makroelem biztosítja a legtöbb energiát a leghosszabb ideig utánpótlás nélkül.
- Tehát az emberi Energizer elemet találták meg, amivel az ember a legtovább futhat.
- Hát, ez így elég sarkalatos, de mondhatni, igen.
- Csodálatos! És mi is lenne az? Ha nem titok a nagyérdemű előtt.
- Persze, hogy nem.Hisz a publikálásunk célja is éppen ez volt, minél szélesebb körben elterjeszteni az információt. De kihangsúlyoznám, hogy ez nem étrendi tanács, amit feltétel nélkül követni kell. Az emberi szervezet összetett, sok száz nélkülözhetetlen összetevő bevitele mellett tudunk, ha így fogalmazunk, "működni".
- Igen, igen! Szóval, mi a nagy eredmény?
- Tehát...
*píííííííííííp és most reklám következik *
- SZÜNET! Három perc és folytatjuk....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Off Topic 2.0
Diversos2019-es évtől. Az előző folytatása, a.k.a. kihívások, hírek, képek, rajzok, szavazások... Vagyis minden egyéb, aminek nem ajánlatos a történet menetét megszakítani. Utalgatásokra lehet számítani/OffTopic, Moonlight, Primal Instinct, Being a pet, Sh...