33.

9.2K 540 82
                                    

Kayra Seme arkadaşlar, hayallerinizi yıkmak istemem :/

*****

Vural

"Sen Hamza'dan mı hoşlanıyorsun? Ne bu kamera şakası mı?" Arzu avazı çıktığı kadar evin içinde bağırmaya başladığı zaman yanımda bütün her şeyin suçlusu Celal oturuyordu.

Evet, askeriyeden izin alıp Hamza'nın bulunduğu yere gelmiştik ve gelir gelmez de otogara Arzu' yu çağırarak onunla konuşmak istediğimizi söylemiştik.

Buraya gelme taraftarı hiç olmasamda biricik yakın arkadaşım, Celal halime dayanamamış olarak askeriyeden yıllık iznini almış ve uzun uğraşları sonucu beni Hamza'nın bulunduğu yere getirmişti.

Ben de başlarda gelmek çok istesem de işin sonunda Arzu çıkmazı vardı ama eninde sonunda onunla yüzleşmem de gerekiyordu ve sonunda Celal bombayı patlatmıştı.

Benim şu an tek üzüldüğüm bir konu varsa o da ablası direkt olarak eve gidip sinirini Hamza'dan çıkartacaktı ya da abime gidip bütün bu olanları söyleyecekti.

Abim de zaten aşırı derecede koyu bir homofobik olduğu için benim hayatımı cayır cayır yakacaktı.

Arzu karşımda bas bas bağırırken yüzüne bakıp tek kelime edecek cesareti kendimde bulamıyordum.

Kız da kendine göre haklıydı ve onun hayatına hiç girmemem gerekiyordu.

Hamza'dan lise zamanından bu yana hoşlanıyordum ve ona ulaşacak tek bir şeyim bile yoktu ve askeriyeye gittiğim zamanda bir operasyonda vurulmuşum ve tamamen tesadüf olarak ablasının hastanesine yatış vermişlerdi.

O aralar arzu sürekli benimle ilgilenmiş ve bizim normal olarak arkadaşlığımız başlamıştı. Evet onun Hamza'nın ablası olduğunu biliyordum, onunla ileriye gitme gibi bir olayım yoktu ama olaylar daha öncede dediğim gibi çok fazla hızlı ilerlemişti ve işlerin buraya geleceğini düşünemezdim.

Hamza'ya yönelik ablası ile bilerek de nişanlanmamıştım, onunla nişanlandıktan sonra Hamza birkaç ay sonra gelip benden hoşlandığını söylemişti ve onu kendimden uzaklaştırmak istediğim için her yolu denemiştim çünkü nişanı atamazdım.

Evet Hamza'yı çok sevsem de Arzu'yu yüz üstü bırakamazdım ama onunla nişanlı kalarak da umut vermiş oluyordum hem de Hamza'yı çok fazla üzmüştüm.

Gerçi şu an sinirden kızarmış bir şekilde karşımdaki kız bana bakarken artık daha çok dibe battığımın resmiydi...

En kısa zamanda bu olayı kimseye daha fazla zarar vermeden çözmem gerekiyordu.

*********

Yengen Kızar / bxb ✅✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin