11.

1.4K 36 8
                                    

,,Nazdar Pepo!" Řekne nějaký chlap, když dojdeme k nějakému baru. Ale ne zepředu ale zezadu. ,,Čau Charlie prosím tě, já a kámoška si chceme dát voraz, pustil bys nás?" Zeptá se Pepa, a já se trochu usměji. ,,Jasně Pepo, pro tebe vždy něco najdu" Usměje se na Pepu a následně na mě. ,,Vážně jen kamarádka? Je sexy" Zašeptá Pepovi, který ho jen propálí pohledem ,,Nech toho dík" Řekne Pepa trochu nevrle, ale hned se uklidní. Onen kluk jménem Charlie, nás pustí ale ještě předtím něco zašeptal Pepovi. Který mu to jen odkývl, hned na to jsme šly na nějaké sedačky do VIP sekce. ,,Co si udělal pro toho kluka? Že ti je tak dlužný?" Zeptám se, protože mě to neskutečně zajímá. ,,Pomohl jsem ho dostat z cajtu, a z poloviční ulice. Neměl tátu mám se o něj nestarala, sourozence neměl, no neměl nikoho kdo by se o něj postaral. Byl ale výjimečný bojovník. Já už byl trochu známý, takže jsem nějaké ty peníze měl, proto jsem se o něj postaral. A teď má tenhle bar." Usměje se Pepa a já se taky usměji ,,Jsi moc hodný" Pepa se víc usměje a napije se Havany, kterou nám přinesla servírka během vyprávění. Pepa mi podá flašku abych se napila, proto se napijí trochu více než by bylo potřeba. ,,Pomalu bejku jo?" Zas a znovu se směje, nechápu jak to dělá, furt se jen směje. ,,Jasně" Řeknu a usměji se také.

Menší dávka alkoholu, a bůh ví čeho všeho je ve mně. A já se cítím jako kdybych létala na velkém obláčku štěstí před pár minutami jsme došli k bytu. Kde se teď nějak se snažím přežívat. Pepa už mě chtěl opustit, ale já zakroutila  hlavou a chytla ho za rukou. ,,Pojď mi přečíst pohádku" Kvůli dostatečné dávce alkoholů, který mi kouloval v krvi. A už mi pomalu koloval do hlavy. ,,Tak jo" Usměje se Pepa, a táhne mě do výtahu. Protože jsem protestovala, že ty čtyři patra po schodech prostě nevyjdu. 

S menším problémem otevřou dveře, a sundávám si boty. Pepa za námi dveře zavře a sundá si boty. Jen se zachichtím a otočím se na Pepu, který mě projede zhora dolů. ,,Chci tě" Zašeptá mi a začne mě líbat, jemně ale dravě zároveň. Nebráním se mu a ruku dávám na jeho krk. ,,Já tebe" Zašeptám mu taky, Pepa mě přitlačí na zeď která vede do kuchyně. ,,Kurva co t-" vyleze z pokoje Dominik který si nás prohlíží... Problém, průser, píčovina. 

Kapky lásky / Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat