gözlerinde müzik var bebeğim

451 44 143
                                    

Medyadaki şarkı hikaye ile pek bir alakası yok ama hoşuma giden bir şarkı dinleyebilirsiniz.
Artık bölüm yazdığımda medyaya şarkı ekliyceğim.
Bölümü şuan bu şarkıyı dinleyerek yazıyorum^^

Silüet git gide bana yaklaşıyordu sonunda eğilip bana baktı

- Ba..kugou

Bunu zar zor söylemiştim

Bakugou
- Sadece tek bir yumrukla bu haldesin tich

Elini uzattı elinden yardım alarak ayağa kalktım. Omzuna kolumu attım. Bu şekilde yürümeye başladık.

Bakugou
- Tam bir baş belasısın ezik.

- Madem beni gördün neden yardıma gelmedin.

Bakugou
- Sadece yumruk yediğini gördüm onun arkasından gitmeyi düşündüm ama o kadar güçsüzsün ki sana yardım etmek zorunda kaldım.

Gerçekten bu kadar güçsüzmüydüm..

Bacaklarım çok kötüydü yanık doluydu. Daha fazla yürüyemezdim.omzundan yardım aldığım Bakugounun omzunu bıraktım ve yere oturu pozisyonda düştüm.

- Ahghh

Panik atak geçirmek üzereydim.

Ağlamaya başladım saçlarımı yoluyordum. Neden böyle olmak zorunda neden neden.

Bakugou yanıma geldi ve beni kucağına aldı.

- Gerçekten bir baş belasısın ezik.

Son duyduğum şey buydu onun kucağında bilincim kapandı.

*Musluktan akan su sesi*
- Annecim nerdesin ?

- Nao hadi saklambaç oynayalım ebe ben olucağım tamammı ?

- Peki anneciğim.

Gözlerimi açtığımda tavandan başka birşey görmüyordum. Başımı yana geçirdiğimde hastane odasında olduğumu farkettim. Derken içeri biri girdi bu Todorokiydi.

Todoroki
- 17 saattir uyuyorsun.

Birşey demedim.

Todoroki yanımdaki koltuğa oturdu.

Todoroki
- Bakugou seni konakladığımız eve getirdiğinde baygındın. Seni yakın bir civarda olan hastaneye götürmek istediler. Seni incelediğimde saçların yıpranmıştı. Bakugounun üstünde saç tellerin vardı. Ve senin parmağına dolanmış saç telleride vardı. Anladığım kadarıyla panik atak geçirmiştin. Senin yanıklarini iyilestirseler bile uyanman biraz zordu ilaçlarına ihtiyacın vardı. Bu yüzden seni yui ye götürmek istedim. Onlara yaralarının çok olduğunu ve bu civardaki hastanelerin kapsamlı olmadığını söyledim ve seni Yuiye getirmeyi başardım. Kimseye birşey söylemedim. Fakat Bakugou biraz zekiyse anlamış olabilir.

- Todoroki-kun ben.. çok teşekkür ederim.

Birşey demedi ve ayağa kalkıp odadan çıktı.
Kapıyı açık bırakmıştı.

1-2 saat sonra tüm kızlar beni ziyarete geldi.

Hepsi koşarak bana sarıldı

Urarka
- Nao kalkmana çok sevindim. Todoroki-kun haber verirmez. Geldik gerçi o niye seni ziyaret ediyorki ?

Bakugou x reader  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin