Acum mult timp într-un ținut îndepărtat locuiau două familii de vampiri care se luptau pentru superioritate...
În noaptea în care războiul dintre cele două familii a început pe lume a fost adus un băiețel frumos care avea să schimbe viața tuturor...Tatăl său și-a sacrificat viața doar pentru ca soția lui să aibă de acum înainte o viață liniștită...
Undeva în interiorul lui simțea că fiul său o să fie cel mai puternic și o să își protejeze mama de tot ce este rău...Dar de atunci au trecut mulți ani . Acum băiatul având 20 de ani.. era cel mai puternic vampir și nimeni nu avea curajul să infrunte puterea pe care o deținea ..
Era singurul vampir care era special, era vampirul din legenda... cel care era supranumit "Vampirul nopții"...
Cel care avea dreptul și puterea necesară ca să conducă lumea vampirilor.Subaru, nu putea să bea orice fel de sânge, avea nevoie de sânge pur .....care era foarte greu de găsit....
Mama sa se zbătea în fiecare zi să găsească acest sânge de care fiul său avea nevoie...
Subaru nu mai avea mult de trăit ...așa că trebuiau să se grăbească ..Nimeni nu știa de faptul că el este un vampir, astfel putând să învețe la o facultate cu oamenii..... Într-o zi fiind grăbit a dat din greșeală peste un băiat ....avea chipul ...minunat .. ochi albaștri ca marea, care te făcea să te pierzi în ei și niște buze roz și fine ca petalele unui trandafir ....
Subaru era uimit de frumusețea acestui băiat...L-a ajutat pe micuț să se ridice și a observat că are o zgârietură în palma...atunci mirosul sângelui i-a invadat nările nimicindu-l........micuțul avea sânge pur ...
CITEȘTI
Vampire of the night
VampireAcum mult timp Kanato a murit din cauza mea....... doar pentru că eu sunt un vampir ... Îmi e teamă că voi ucide pe altcineva.... nu vreau să mai trăiesc așa