8.7.2019 torstai klo. 15.30
-Niko-Olemme ottaneet Joonaksen kanssa loppu viikon taukoa treeneista. Jätkät myös päättivät että nyt on loman aika kaikilla, eli yksinkertaisesti, olemme kaikki loppuviikon vapaalla. Se on kyllä tullut tarpeeseen koska olemme painaneet hommia yli 12h/pv (älä ees ajattele). Olen niin keskittynyt omiin ajatuksiini vaikka en edes tiedä mitä ajattelen ja se ei ollut hyvä idea... "HUI SAATANA! Ai katos. Banaanimies on heränny!" Sanon vieläkin pelästyneenä mutta silti huvittuneena. "Mikä helvetin banaanimies?" Rakas banaanimieheni kysyy minulta. "Noo.. Emmätiiä..." "Aivan." Tuo sanoo ja tulee syliini hajareisin halaamaan minua ja todennäköisesti nukahtaa siihen.
TimeSkip: 30min
-Joonas-"Joonaas?" Kuulen Nikon äänen. "Mhmm?" Mumisen tuolle vastaukseksi. "Nukutko sä?" Tuo kysyy minulta. "Enh.." Mumisen tuolle ja kaivaudun vielä enemmän tuohon kiinni. "Aivan." Tuo sanoo hieman huvittuneena altani. Hetkinen? Altani? Aaivaan.. Olemme vaihtaneet asentoa. Taino.. Tuo on ja minä mukana. (mun on vaikee kuvitella Joonas Nikon päällä mut mennään näin..)
"Aatteliksä viel kauanki jatkaa tota nukkumista? Oot nukkunu koko päivän?" Tuo kysyy minulta jälleen. "Banaanimies tahtoo nukkua, turpa kiinni." "Aivaan..." Tuo sanoo ihan vitun huvittunena. "Banaanimies käski olla turpa kiinni niin nyt se turpa kiinni mulla on päiväuuni aika.. Mikä vitun päiväuuni? Meinasin päiväunia.." "No päästäiskö banaanimies Nikon antamaan Rontille ruokaa?" (Rommi) "Viis pusua, hali ja kuljetus sänkyyn." "Selvä."
*After viis pusua ja kanto sänkyyn kanto*
"Onko banaanimiehellä nyt hyvä?" Niko kysyy minulta. "On.." "Onkohan banaanimies kipee ku banaanimies ei nuku normaalisti näin paljoa?" "Hae mittarikuume nii kaikki on hyvin." Mumisen tuolle.
("Ei hengitetä niin kaikki on hyvin." T. Minä iskän töistä..)
"Onks sul sellanen kipee olo?" "Ehkä vähän.. Banaanimies kylmä." Mumisen tuolle ja kaivaudun enemmän peiton alle. Tämä peitto saa korvata Nikon koska tässä tuoksuu Niko.
"No määpä haen sen mittarin. Btw missä se on? En oo käyttäny sun kuumemittarikaappia nii en tiiä missä se on?"
"Ku meet vessaa ja siin vieres on se hyllykkö nii se on siin toisiks ylimmässä. Sillä on joku musta kotelo.." Selitän tuolle.
"Okei. Sä saat kyl ihan ite mitata kuumees koska Rontti pitää ruokkia."
"Katotaan.."*Äfter Rontin ruokitus ja kuumemittari*
"Nikooo!" Yritän huutaa mutta ei minusta lähde paljoa ääntä. Mutta tuo onneksi kuulee sen.
"Joo?" "38.9 astet." "No voi perse." "Perse ei oo tehty voista." "Sähän oot fiksu." "Kiitän ja rupean nukkumaan."
_________
Sanat: 369 (🥲)
Perkele mun vesi loppu
KAMU SEDANG MEMBACA
Ihan Vitun Sokeet Kyyhkyset || Jiko
Fiksi PenggemarJoku erittäin huono fanficci kahdesta miehestä :D Niko jos luet tätä niin älä ensinnäkään tapa mua :))