08/03
Make a new character profile inspired by the color blue
Készíts egy karakter profilt a "kék" színből inspirálódva.
Név:
Líviusz (latin eredetű, jelentése: ólomszínű, kékes)
Külső megjelenés:
Vékony, messziről betegesen vékonynak tetsző, középmagas kiállású, 21 éves egyetemista fiú. Világos bőre nehezen barnul ezért szükséges rendszeresen naptejet használnia, ha huzamosabb ideig tartózkodik a szabadban legyen ez csupán csak fél nap. Sötét haja, ami sokak szerint feketének tűnik feltűnő kontrasztot ad sugárzó, kék szemének, melyet szemüveg mögé rejt. Még nem adta rá fejét, hogy kontraktlencsét vegyen magának. Igyekszik a divatot követni, leginkább társait lesve, de valahogy sosem sikerült az elit, divatguruk körébe kerülnie még, ami elgondolkoztat, hogy őszintén próbálkozik, vagy nem is érdekli az egész egyetemi hierarchia. Bár néhányaknak feltűnt a lánc nyakában, amit sosem vett le, és amiben egy apró zafírt foglaltak ezüst medálba.
Körülmények:
Harmadéves hallgató programozói szakterületen, kifejezetten az adatvédelem, és -biztonság irányában specializálódva. Az egyetem koleszában lakik de a kétszemélyes szobát egyedül bérli szemben a sóher diáktársaival, akik többen is kuporognak egy szobában.
Részmunkában egy távközlés szolgáltatónál dolgozik a technikai fejlesztők és karbantartók gárdáját erősítve, mert hát kell a pénz és a tapasztalat sem árt. A cég gyakran ad alkalmazottainak, még a diákoknak is, emblémázott ajándéktárgyakat, amin a cég kék csillaga mindig ott virít.
Szülei a szomszéd városban laknak, akiket hétköznap szokott látogatni ha nincs sok beadandó, amikkel határidőre kell elkészülni. Egyetlen testvére, az 5 évvel idősebb bátyja szinte az ikertestvérének mondható küllemre. Szoros kötelék van köztük és gyakran látni őket együtt még a kampuszon is.
Szokások:
Reggelente teával indítja a napot, de nem eszik míg meg nem éhezik, ami gyakran déli időt is jelenthet. Egyetlen laptopján kívül nem hord magával semmi egyebet az órákra, füzetet vagy tollat nem láttak a kezében a beiratkozás napján kívül. Jobb lábfejét néha húzza maga után, mintha egy régi bokasérülés nyomait hordozná magán, de csak az avatott szemek vehetik észre, vagy azok, akik hosszasan figyelik járását az emeleti folyosóról.
Kevéske szabadidejében az egyetemhez közeli park pázsitján terül el és az eget bámulja, különösen eső után, mit sem törődve a nedvességgel a talajon. Mentségére legyen mondva, sosem fázott még meg, bár kérdés, hogy egy IT hallgatónak honnan van ilyen ellenálló immunrendszere?
Nem tudnak róla sokat még barátai sem, mondván, biztosan a szüleit látogatja, de a hétvégékre mindig eltűnt a föld színéről. Péntek délutánonként bátyja rendszeresen megjelent a kampusz kapujában és hétfő reggelig sosem mutatkozott. Testvérével ilyenkor a legkülönfélébb mutatványokba és kalandokba keveredett a világ több pontján, mert a péntek este az utazás estéje volt a következő felfedezendő célpont felé. Bő ruhái ugyan takarták, de ezek a túrákon hajmeresztő fizikai megpróbáltatásokon edzette vékony, ugyanakkor izmos testét. Hegyet másztak az Aplokban egyik szombaton és jeges patakokban fürödtek vasárnap a csúcs közelében. Fél, majd teljes maratonokat futottak le kiemelkedő eredménnyel és 24 órás erőltetett meneteken tették magukat és térképolvasó tudásukat próbára a német erdők rengetegében. Kipróbálták, milyen egy-egy napot farmgazdaságban vagy egyenesen földeken kombájnt vezetve dolgozni a hőségben. Máskor pedig lőfegyver oktatáson és gyakorlaton vettek részt.
Titkok:
Líviusz a nyakláncát egy tengerparti városkából szerezte, mikor szokásos hétvégi kiruccanásán egy búvár tanfolyamon csatlakozott egy keresőcsapathoz. A faluban eltűnt egy lány, aki a városka lelke volt. Megtalálták végül, kiszáradva, megkötözve, három másik fiatal lánnyal együtt egy parti barlangban. A lány hálából nekiadta nyakláncát, és ő azóta is hordja. Tekintete valahogy sosem távozott el tőle.
***
08/04
Aug 4-e a kihívás szerint szünnap, holnap nem jelentkezem új bejegyzéssel.
YOU ARE READING
Off Topic 2.0
Random2019-es évtől. Az előző folytatása, a.k.a. kihívások, hírek, képek, rajzok, szavazások... Vagyis minden egyéb, aminek nem ajánlatos a történet menetét megszakítani. Utalgatásokra lehet számítani/OffTopic, Moonlight, Primal Instinct, Being a pet, Sh...