Başlangıç'

635 13 4
                                    


Liseye bu sene başlamıştım. Aslında bakarsanız sağlık problemlerim yüzünden bu sene başlamak zorunda kalmıştım birazda ailesel nedenler var tabi. Hayatımın her aşamasında hayat bana acımasız davranırken bu son iki yılın resmen cehennem gibi geçmişti neyse ki kötü günler geride kalmış ve ben de normal çocuklar gibi liseye başlamıştım.
Size kısaca hayatımdan bahsetmem gerekirse annem ve babam ben daha iki yasindayken boşanmışlar. Babam başka bir şehirde yeni ailesiyle hayatını sürdürürken annemde sürekli sevgili değiştiriyordu aslında çokta güzel işi vardı doktordu güzelce bi düzen kurabilirdi.. Babamla eskiden bir kaç kez görüşmüştüm güzel kızı ve eşiyle mutluydu fazlalık olduğumu hissetmiştim ve bir dahada hiç gitmedim oda hiç özlememiş demek ki hiç konuşmadık aramadı bi hastalandığımda mesaj ile "Yoğunum arayamadım geçmiş olsun. " demişti. Neyse bugün okulun ilk günü eskiye bakmamaya çalışıcam kıyafetlerimi giyindim kulaklığımı takıp okula gelmiştim köşede bekliyordum herkes ailesiyle heyecan içindeydi etrafa bakındıktan sonra müdürün odasına geçtim ve kendi işimi halletmeye çalıştım tek olmanın avantajı sanırım hemen sınıfımı söylemişlerdi direkt sınıfa geçtim kapı tarafından en ön duvar dibine geçtim ve başımı masaya koymamla uyumuştum. Omzumdan birisi beni sarsmıştı ve hızla kafamı kaldırıp yüzüne baktım.

X: Kızım daha ilk gündende uyunmaz ama dimi ?
Eee şey dalmışım hocam özür dilerim
X: neyse tanışma faslına geçiyoruz uyuma ve katıl

Benden uzaklaşıp masasına geçmişti ama uyumamak benim elimde değildi yani ister istemez uyuyordum çünkü bu hastalığı ne kadar atlatsamda yediğim kemoterapiler vücuduma zarar vermişti çabuk yoruluyordum ve uykum geliyordu yavaş yavaş tamamen iyileşiyordum işte.
Sınıfa odaklandığımda neredeyse herkes kendini tanıtmış bana bir kişi kalmıştı tam zamanında kendime gelmiştim.

Merhaba ben Selin Öztürk 17 yaşındayım

Diyip oturmuştum aslında üç hafta sonra 17 olucaktım ama ne farkederdi ha şimdi ha üç hafta sonra yaşımdan sebep etraftakiler konuşmuştu yanıma oturan çocuk.

X: Sınıfta mı kaldın
Hayır sadece geç başladım
X: Hım bu arada Poyraz ben
Selin bende

Öğretmen bana bakıyordu bende ona bakarken yan taraflardan.

Ece: Hocam genelde ilk önce öğretmenler tanıtırdı kendini

X: Evet sizi beklemiştim adım Demet Sezen 4 yıldır meslekteyim Türk Dili ve Edebiyatı dersi öğretmeninizim ayriyeten de rehber öğretmenizim haftanın 7 saatini birlikte geçireceğiz 7 kredi yani iyi anlaşırsak güzel olur çocuklar başka sorusu olan ?

Sert bir kadına benziyor ama gözleri çok güzelmiş o kız tekrar konuştu.

Ece: Hocam kaç yaşındasınız ?
Demet: Evet çok meraklısın bakıyorum Ececiğim 26 yaşındayım

Çantamdan boyamalarımı çıkarmış resim yapıyordum beni en çok mutlu eden şeyler resim yapmak ve şarkı söylemek evde tek başına olunca aktiviteler kazanıyorsun ben resim yapmaya devam ederken zil çalmıştı bende kulaklığımı taktım herkes bi bağrış çağrış peşindeydi derken dersler böyle akıp gidiyordu bende çoktan uyumuştum geceleri uyuyamıyordum son derste bitmiş herkes çıkmış kimse bana dokunmamıştı birinin yine beni dürtmesiyle uyanmıştım ve yine Demet hocaydı

Demet: Okul kitlenecek niye hala buradasın ?
Eee şey uyuya kalmışım hocam pardon
Demet: Ama yani nasıl bi uykudur bu sabahta uyumuyor muydun sen ?

Öğretmen.. gxgWhere stories live. Discover now