jeden

213 15 52
                                    

ohhh georgem marzeniem zawsze bylo miec sugar daddy. nie wazne ile mial pieniedzy na koncie, nigdy nie chcial ich wydawac na siebie. tak to sie stalo, zaczal szukac swojego mrasnego dadiego po stronach. znalazl pewnego simona ktory strzygl ludzi pod pretekstem a tak naprawde adorowal swoich baby po nocach.

georgowi od razu wpadl italiano w oko. bez zastanowienia zadzwonil i umowil sie z nim na ,,strzyzenie,,. nie skonczylo sie na jednym. george chcial wiecej a ze italiano uwazal ze george jest slodkim malym bejbikiem to adorowal go najbardziej z wszystkich swoich sugar bejbikow.

w koncu jego przyjacielowi drimowi cos smierdzialo. zlewal to jednak w momencie kiedy doszlo do dnf metup w koncu mogl przyjrzec sie sprawie blizej. gdy tylko skonczyli streama drim wyczail moment w ktorym gogy nie mial przy sobie telefonu. jako i piny mieli takie same to latwo mu bylo i wszedl na rozmowe messenger jego i italiano. 

wtedy czytajac te wiadomosci zorientowal sie ze ktos zabral mu jego gogy wogy uwu sprzed nosa. rzucil telefon i wyruszyl za nim z poteznym wkurzeniem. zlapal go za ramie i patrzyl na niego.

-dajesz dupy za hajs?- zapytal zdenerwowany i puscil jego ramie. gogy patrzyl wystraszony jakby ktos mu zaraz mial wyskubac wszystkie wlosy z lba. 

-tak- powiedzial niepewnie. nakrecalo go jak drim jest wkurzony. uwazal ze to hot. 

-ile ci placi- powiedzial wrednie drim czujac zazdrosc ze widzial jego gogiego bez niczego szybciej niz on.

gogy nie byl zadowolonu odpowiadajac na to pytanie. -dwa tysiace-

-za jedna noc?!!!-

-yhy- odpowiedzial gogy. drim podniosl go i wyniosl z pokoju. wyrzucil na lozko jak smieci do kosza i rzucil sie na niego. 

-moge byc lepszym sugar daddym niz on- powiedzial i od razu zabral sie za niego jak reksio szynke. 

-dobrze daddy.- wykrzyczal gogy co nakrecilo drima jeszcze bardziej. minuta minela a on juz byl w nim i ruchal go tak ze lozko trzaskalo bardziej niz babcia robiaca kotlety schabowe.

gogy bardzo jeczal i to glosno krzyczac wszystkie wyrazy ktore nakrecaly drima jeszcze bardziej. nagle z nikad drima kutas ewulowal i zrobil sie wiekszy przez co george czul jak jego dupa powoli traci panowanie i sie odczepia.

jak zobaczyl ze gogy ledwo zyje przestal go ruchac i ubral sie i go. wzial telefon przelewajac mu milion i patrzyl na niego. -teraz pamietaj kto jest prawdziwym daddym. moje baby.- 

-dobrze daddy.- ledwo wypowiedzial.

tak wiec italiano zostal odrzucony a drim zostal prywatym daddim dla gogiego do konca zycia.

italiano - dnf one shotOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz