Kafede biraz takıldıktan sonra saat 6.30 civarı Berat hepimizi evine davet etmişti . Ailesinin yazlık evde başbaşa vakit geçirdiğini söyleyerek evin bu gece bize ait olduğunu söylemişti . Hazal ve ben dışında herkes dünden razıydı ve kabul etmişlerdi .
Hazal ile benim sadece ufak bir sorun olarak ailelerimizi ikna etmemiz gerekecekti . Hazal bende bende Hazalda kalacağım yalanını uydurarak izinlerimizi almıştık . Tek sorun okul forması , okul çantası , okul eşyaları , gece yatmaya pijama . Belki de bunların hiçbiri olmadan gece yarısı eve dönebilirdik orası da ayrı tabii .
...
Kafeden çıktıktan sonra kafenin otoparkına doğru ilerlemiştik . Üç tane lüks kuzu gibi araba otoparkta yan yana duruyorlardı . İçlerinden ikisini tanımıştım . Biri Yiğit'İn arabasıydı . Diğeri de Beratların evinde gördüğüm bir arabaydı .
Berat :
- Eh takip edin o zaman bizi !
Berat bunu diyerek arabanın kapılarını açtı ve birlikte arabaya bindik . Diğerlerini bile beklemeden en önden otoparktan çıkmış ve yola koyulmuştu . Arkamızdan Yiğit en arkadan da Buğra geliyordu . berat '2 Biraz hava almak ister misin ? '' diye sorarak bir anda arabanın bir tuşuna basarak üstünü açmıştı . İşte bu motordan daha süper bir şeydi . Sıkı sıkı tutunmaya ve kaska ihtiyaç duymadan rahatça bir ben bir de rüzgar !..
...
Kısa süre içerisinde nihayet Berat'ın evinin önünde idik . Güvenliğin kapıyı açmasıyla üç araba da bahçeye girip garajın önüne park edilmişti .
Arabalardan inip doğruca eve geçtik . En son bu evde kötü şeyler gerçekleşmişti . Umarım bir daha aynı şeyler yaşanmazdı ...
Hepimiz eve girer girmez salona geçmiştik . Koltuklara ilk önce Yiğit yayıla yayıla yerleşmiş ve herkes ona göre şekil almıştı .
Biraz oturduktan sonra Yiğit aydınlanmış gibi hemen ayağa fırlamış ve mutfağa ilerlemişti . Şaşkınca arkasından bakınıyorduk ki kısa süre içerisinde elinde bir cam şişe ile geri dönmüştü .
' Hadi DC oynayalım ! ''
Yiğit'in bu sözüyle masa etrafına toplanıp yerleşmiştik . Yiğit hemen vakit kaybetmeden şişeyi çevirdi . Şişe Buğra ile benim aramda durmuştu . Buğra soracak ben cevaplayacaktım .
'' Doğruluk mu cesaretlik mi ? ''
'' Doğruluk . ''
'' En büyük pişmanlığın ! ''
En büyük pişmanlık ... Neydi bakalım benim en büyük pişmanlığım ... Yağız'a veda bile etmeden çekip gitmek mi , bu oyunu kabul etmek mi , bu okula gelmek mi , Berke ile tanışmak mı , yoksa Berat'ın çağırdığı müzik sınıfına gitmek mi !? Hepsi bir pişmanlıktı ama şuan buradakileri ilgilendirmeyen şeyleri söylemek zorunda da değildim ! En büyük pişmanlık olarak Berke'yi seçmiştim .
'' Gelir gelmez Berke ile çarpışmak ve onun bu saçmalıklarına maruz kalmak ! ''
Ve kimseye söz hakkı bile tanımadan şişeyi çevirmiştim . Şişe Yiğit ile Hazal arasında durmuştu . Yiğit soracak Hazal cevaplayacak !
'' D mi C mi ? ''
'' D . ''
'' Buradaki en güzel gözlere sahip insan kim !? ''
'' Gözde . ''
'' Yahu erkek erkek ! ''
'' Ah erkek mi hmm madem öyleyse bir düşüneyimm ... ''
Hazal erkeklerin gözlerinin içine baka baka düşünüyormuş gibi yaptı . Yiğit '' E hadi ama ! '' diye çıkışında Hazal da bu yaptığı oyuna bir son verip cevabını söylemişti . '' İyi tamam ya çok istiyorsan ! Sensin o kişi ... ''
Hazal bunu söyleyerek çevirdi . Şişecik Cemre ile Berat arasında durmuştu . Cemre soracak ve Berat'da cevaplayacak .
'' Doğruluk mu Cesaretlik mi !? ''
'' Doğruluk . ''
'' Issız bir adaya düşsen buradaki ve okuldaki hangi ki kişiyi yanına alırdın !? Bir tanesini bizden biri olarak söyleyeceksin diğerini de okuldan seçeceksin ! ''
'' Issız bir ada diyorsun ... Bir kere Issız adada bana Yiğit lazım olmaz . İki sevgiliyi de ayıracak değilim . O yüzden Gözde ! Okuldan birine gelirsek ...Kantinciye ne dersiniz !? Bol bol yemek . ! ''
Berat'ın bu sözüne hepimiz kahkaha atarken Berat şişeyi çevirmişti . Şişe bu sefer de Buğra ile Hazal arasında kalmıştı . Hazal soracak ve Buğra cevaplayacaktı .
'' Doğruluk mu Cesaretlik mi !? ''
'' Doğruluk . ''
'' En son kimden kıskandın sevgilini . ''
'' Bu da bir soru mu !? Senden de kıskanıyorum ben onu sınıftaki tüm erkeklerden de . Hatta şuan sırıta sırıta oturan Yiğitten bile . Eee düşününce bu kişi sanırım Yiğit oluyor . ''
'' Ovv ben aldım cevabımı . ''
Buğra vakit kaybetmeden şişeyi çevirdi ve şişe bu sefer de Kendisi ve Berat arasında kaldı . Kendisi soracak ve Berat cevaplayacaktı .
'' Doğruluk mu ... ''
'' Sor sorunu doğruluk işte ! ''
'' Madem öyle söyle bakalım . Sevdiğin kıza açılacakken onun başkasını sevdiğini öğreniyorsun nasıl hissederdin ve ne yapardın !? ''
'' Ne bileyim ben öyle bir şey mi yaşadım !? ''
'' Ya yaşasaydın !? Bu oyunun kuralları böyle her soruya doğru cevap verilmeli ve tüm sorular cevaplanmalı . Ya cevap ver ya da git bahçedeki havuza kıyafetlerinle atla ! ''
'' Ah iyi tamam . Sevdiğim kız beni seviyor mu ki !? ''
Bu sırada ister istemez gözlerim ona kaymıştı . O da şuan zaten bana bakmaktaydı . Buğra bunu fark edip olaya atladı . '' Farz edelim ki nefret etmiyor ? ''
'' Açılmazdım . Üçüncü kişi olarak aralarına girecek değilim . ''
'' Ama çok seviyorsun öyle böyle değil ! Açılmazsan kendini kötü hissedeceksin . ''
'' Aşkından yanıp tutuşuyorken bu acı vız gelir . ''
'' Ne hissederdin öfke kırgınlık kızgınlık ? ''
'' Ovv maalesefki bir soru hakkın var ve şuan 3. soruyu soruyorsun bana ! ''
'' Doğru düzgün cevap vermedin ki ! ''
'' Cevap basit işte . Akışına bırak ! ''
Ve Berat bunu söyleyerek şişeyi çevirdi . Cemre ve Yiğit arasında durmuştu ve Yiğit soracaktı .
'' Artık bence yeter bu kadar doğruluk demek . Bundan sonra çıkan kişi direk cesaret desin ! ''
'' O niye bana gelince oluyor !? ''
'' Ay sen korktun mu !? ''
'' Hayır ne alakası var !? ''
'' Eh hadi neyse söyleyeyim o zaman . ''
'' Söyle ! ''
'' Gördüğüm kadarıyla sen köpekleri çok seviyormuşsun ! ''
'' Yiğit hayır ! ''
'' Eh bende dedim ki gidip biraz Maskot'u sevip mamasını yedirelim :) ''
'' Asla yapmam . ''
'' Eh o zaman elbiselerle soğuk suya atlar sonrasında da her yerine un dökerim ! Belki de yumurta da kırar kek yaparım seni ? ''
'' Öf Yiğit öff . ''
'' Burada reddeden var mı verdiğim şeyi !? ''
Kimseden ses çıkmamış ama Buğra Cemre'nin öfkesine maruz kalarak elini kaldırmıştı . Yine de oy birliğiyle tabii Cemre'nin bu görevi kabul edilmişti . Ve hep birlikte dışarı arka bahçeye çıktık .
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı : Entrikalar Koleji
Genç KurguPinterest GözBer fotoğraf albümü : https://tr.pinterest.com/aloneangela/g%C3%B6zber/ Okul döneminin ortasında okulunu değiştirip bir koleje gelen Gözde'nin yeni sınıfında yaşadığı olaylar ve yeni kurduğu ilişkiler , arkadaşlıklar ele alınır . 18 ya...