"hyunjin!"
hyunjin ve felix hala şaşkınlıkla bakışırken, hyunjin kendisine doğru koşarak gelen seungmin'e döndürdü bakışlarını.
seungmin sonunda hyunjin'in yanına ulaştığında kolunu tutup konuştu.
"neden geldin hyunjin?"hyunjin hala yüzünde olan maskesini suratından yavaşça sıyırarak bir nefes bıraktı. seungmin hemen karşı taraftaki bedeni farkedip felix'e çıkarttı bakışlarını.
"sen jeongin'in arkadaşı değil misin?"
seungmin onu sadece göz ucu ile görmüştü, felix ise evin içinde onu fark etmemişti bile. çünkü jeongin'in onu getirdiği şeyin ne olduğunu farkettiğinde oradan direkt kaçmıştı. eğer farketseydi seungmini görmenin verdiği heyecanla ne yapacağını kendisini bile kestiremezdi.
"jeongin mi?" daha felix ağzını bile açamadan hyunjin konuşmuştu. "şu bahsettiğin jisung'un sevgilisi?" seungmin kafasını sallayıp gözlerini felix'e dikti.
"s-siz jeongin ve jisung'u nerden tanıyorsunuz?" seungmin karşısındaki heyecanla konuşan çocuğa kaşları havaya kalkmış bir şekilde bakıyordu.
"jisung arkadaşımız ve jeongin de sevgilisi." seungmin'in söylediğine karşı felix'in gözleri daha da şaşkınlıkla açılmıştı. jeongin ona bunu bilmesine rağmen mi bahsetmemişti yoksa bilmiyor muydu? kafasında oluşan soru işaretleriyle, ikili de gezdirdi bakışlarını.
tam ağzını açacakken gelen telefon sesiyle elini cebine attı. gördüğü jeongin'in ismiyle bekletmeden açarken, kulağına dolan yüksek sesle telefonu kendisinden uzaklaştırdı. "tanrı aşkına felix neredesin sen?! meraktan öldüm."
"sıkılınca sahile indim, merak etme."
"buraya ilk defa geldiğinin farkında mısın? ya kaybolsan, başına bir şey gelse." felix gözünü devirdi.
"jeongin, beni tatil yapacağımızı söyleyerek buraya getirdin ve tanımadığım insanların aile olaylarına pat diye ortak oldum, sence de orda durmak istememem normal değil mi?"
felix yüksek bir sesle konuşurken tam karşısında duran hyunjin ve seungmin sadece onu izliyordu. jeongin sessizleştiğinde felix tekrar konuştu. "birazdan geleceğim, hadi kapat."
telefonu jeongin bir şey demeden hızlıca kapatıp cebine koydu ve bakışlarını karşında duran ikiliye çıkarttı. "şey... ben nasıl geri döneceğimi bilmiyorum. yardımcı olabilir misiniz? tek hatırladığım şey çıktığım binanın altında küçük bir kafe olduğu."
"jisung'un kafesi?" hyunjin'in soru sorar gibi söylediği cümleyle seungmin aşağı yukarı kafasını salladı ve hyunjin'in omuzuna eline koyarak. "gidelim o zaman." dedi.
"gelmeyeceğim, biraz daha dolanıp seul'e geri dönerim." seungmin kaşlarını çattı.
"saçmalama hyunjin, buraya kadar gelip sunhwa'yı görmeden mi gideceksin?" sunhwa seokhwa'nın erkek kardeşiydi ve hyunjin ile aralarında gerçekten güzel bir bağ vardı. "seni görmeyi çok istiyordu..."
"jisung beni görünce sorun çıkartacak."
"hiçbir sik yapamaz." diyerek hyunjin'i kolundan tuttu. "hadi gidelim!"
***
çalan zille jeongin hızla kapıya yöneldi. kapıyı açtığında karşısındaki bedenle direkt olarak saydırmaya başlarken diğer iki kişiyi farketmemişti bile. "nasıl bana söylemeden hiç bilmediğin bir yerde öylece dışarı çıkabilirsin, ya başına bir şey gelseydi!"
felix göz devirerek dilini alt dudağında gezdirdi. "jeongin sana zaten sinirliyim, bana bağırma artık, daha da sinirlendiriyorsun."
jeongin, felix'in söylediğine hiçbir yanıt vermeden gözlerini hemen arkadaşının arkasındaki bedene iliştirdi. gördüğü yüzle ağzı kocaman açılırken onun bağırtısıyla jisung'ta oturduğu koltuktan kalkıp kapıya koşmuştu.
"s-sen, hwang hyunjin!"
***
merhaba🥲
çok çok çok çok uzun zaman oldu galiba... öncelikle özür dilerim😭 yazı yazma yeteneğimi kaybettim galiba çünkü ASLA cümle kuramıyorum😔 bu bölümü, son attığım bölümden hemen sonra yazmaya başlamıştım ama daha yeni bitirebildim, o kadar yani... ve çok kısa oldu evet özür dilerim.
üstelik hiiiç zamanım yok çünkü hem okuyup hem çalışıyorum ve mal gibiyim yorgunluktan geberiyorum her akşam
diğer 2 fic için bölüm yazmaya bile başlayamadım starlight'ın yeri bende ayrı olduğu için ilk buraya geldim...
neyse çok konuştum birkaç ay sonra görüşürüz wlxnsolanzoapams
şaka...
yani umarım🥲
'ming
ŞİMDİ OKUDUĞUN
starlight | hyunlix
Fanfichwang hyunjin, herkesin gözlerinin üstünde olduğu dünyaca tanınmış bir rock grubunun gitaristidir. kendisini artık olduğu yere ait hissetmemeye başladığı bir zamanda, yapmak istediği müzik için her şeyden vazgeçmeye hazır lise son sınıf öğrencisi le...