yeni yaşamlar

53 10 2
                                    


"İşte böyle kızlar, zor zamanlardı. Dayımın sözünü tuttum bir yıl yardım aldım. Ertesi yıl okula başladım tüm zamanımı alıyordu.

Melankolik halim gitmiş, paranoyak halim gelmişti. Devamlı takip ediliyorum hissi vardı içimde. Bir gün güven parkta oturmuş etrafa bakınıyordum. 

Derinden "anne gel" diyen bir çocuk sesiyle irkildim. Etrafıma dikkatlice baktım ama çocuk falan göremedim.

Markette alış veriş yaparken bir çocuk gelip elimi tuttu. Dönüp baktığımda elimdeki şey  Pirima çocuk beziydi.

İlk zamanlar, yani bebek olduktan sonra bu kadar koymamıştı annemin acısı çok taze olduğu için bebeğe odaklanamamıştım.

Doktora tekrar gittim. Ona bebekten daha önce bahsetmiştim benden sonra bilen tek kişi! 

Bu konuya kafamı yormamamı, kendimi meşgul edecek şeyler bulmamı salık verdi.

Ben de eve yakın bir spor salonuna yazıldım. Gerçekten iyi geldi."

"Yani Poyrazı bir daha görmedin mi?"

"Hayır görmedim ve geçenlerde sizin gitmek istediğiniz AVM nin sahibi o. Ercan abide oranın müdürü."

"Peki Süheyla ablanla görüşüyor musun?"

"Hayır onunla da görüşmüyorum."

"Bergüzar, bebek bebek diyorsun da şimdilerde galiba üç üç buçuk yaşında olmalı değil mi?"

"Evet Sevgicim.  Artık düşünmüyorum."

"Benim bebeğim şimdi sekiz aylık."

"Off kızlar ağlaşmak yok. Yasaklıyorum tamam mı! Şimdi kalkın sinemaya gidelim komik bir film bulup gülelim. "

"İyi fikir, dur bakalım nerede ne oynuyor." Bergüzar araştırmaya başlamadan, Sude,

"Şu senin çirkin adamın AVM sine gideceğiz orayı hep merak ettim," dedi.

Sevgi de onu destekleyince giyindiler süslendiler ve evden çıktılar.

"Kızlar, böyle olmayacak bir araba kiralayacağım yarın. İstediğimiz yere istediğimiz zaman gidebilelim."

"Ben ve Sevgi de ortak olursak iyi olur. Benim ehliyetim yok."

Sevgi söze karıştı, "Benim de."

Akşamları güzel geçti. Bergüzar tedirgindi ama kızların sayesinde tedirginliği geçti ve o da kendini akşamın akışına bıraktı.

                                                                ****                ****

"Kızlar Ahmet amca aradı bize ev bulmuş ve on güne kadar zaten evi boşaltmamız gerekiyormuş."

"Ben tahmin etmiştim zaten, baksana yanımızdaki iki binayı boşalttılar bile."

"Haklısın Sevgicim. Haydi şimdi gidip eve bir bakalım. "

"Bergüzar, ben şu araç kiralama şirketini arayacağım acelemiz yoksa, biraz bekleyelim."

Bergüzar, Sude'nin  aramasını yapmasını beklerken Ahmet emlakçıyı arayıp ev hakkında daha detaylı bilgi aldı.

"Kızlar evimiz site içindeymiş. Ahmet amca sizin için daha güvenli dedi."

Bir saat sonra evi beğenmişlerdi ve iki gün içinde taşınacaklarını söylediler.

Evin içi yeni badana boya olmuş ve her şey yeni gibiydi. 

"Oh mis gibi kokuyor. Bu kokuyu hep sevdim bana eski günleri hatırlatıyor. Annem ve babam evimizi birlikte boyarlar...neyse evi gezelim."

AĞLADIĞIMA BAKMAYIN  (üç kadın)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin