Ráno som sa zobudila a Shawn už vedľa mňa neležal. Škoda. Dvihla som sa z postele a v pyžame som zišla dole do kuchyne, kde už všetci jedli guličky s mliekom. Tak som si zobrala misku naliala do nej mlieko a nasypala guličky. Prisadla som si k ostaným a začala jesť.
"Čo budeme dnes robiť?"spýtal sa Nash.
"Neviem"odpovedala som a zase sa pustila do guličiek.
Začali sa sypať návrhy ako napríklad "Poďme do kina" "Zostaňme doma a pozerajme filmy" "Poďme nakupovať". Napokon nakupovanie vyhralo. Tak sme sa všetci prezliekli a peši išli k nákupnému centru. S Mahogany sme sa rozbehli do prvých obchodov. Chalanov už stihli zastaviť nejaké fanúšičky. Kúpila som si mikinu Nike, skinny s dierou na koleni(také má aj Calum), Nirvana tričko(Lukovi treba urobiť radosť), a nejaké náramky. Mahogany si kúpila skate skirt a tielko. Do ďalšieho obchodu s nami išli už aj chalani. Kúpila som si dvoje Vansi a jedny Conversi. Tak tenisiek neni nikdy dosť a na Tour ich bude treba. V jednom obchode si Shawn na hlavu dal Sombrero. Smiali sme sa naňom dobrých 10 minút. Ja som sa proste nemohla prestať smiať. Aj keď musím povedať že bol strašne roztomilý.Takto sme chodili ešte asi hodinu až skončili sme v Starbucks, kde som si dala Perníkové latté ktoré si dal aj Shawn s Nashom a Hayesom. Mahogany si dala Karamelové latté a ostatný ani neviem. Po hodine strávenej v Starbucks sme sa pobrali naspäť ku chalanom, kde sme si pustili prvý film ktorý sa dostal Aaronovi do rúk. Našťastie to bola rozprávka Šmolkovia. Mám rada tých modrých trapaslíčkov. Posadali sme si a ja som zase skončila pri Shawnovi(nie žeby mi to nejako extra vadilo). Bola som zabraná do filmu že som si ani nevšimla že Shawn ma položenú hlavu na mojom ramena a spí. Musel byť unavený. Tak som to nechala tak a pozerala ďalej. Po chvíli sa ale aj mne začali zatvárať oči. A potom si nič napamätám.
Zobudila som sa a pozrela sa na hodiny. Sedem hodín večer. Spala som skoro 5 hodín. Shawn už bol tiež hore. Pretrel si oči a usmial sa na mňa. Úsmev som mu opätovala. V tom mi zapípal mobil. SMS.Mom: Poď už domov. Mám pre teba prekvapenie.
Me: Idem neboj. Beriem aj Mahogany, teta je určite u nás.
Zakričala som na Mahogany a tá hneď pribehla z kuchyne.
"Mahogany musíme k nám. Mama má nejaké prekvapenie" povedala som jej.
"Jasné. Chalaníí my už pôjdeme zaveziete nás prosím niekto?"pozrela na nich svojím štenacím pohladom.
Shawn sa dvihol a zobral kľúče z misky na chodbe.
"Idete?"zakričal so smiechom.
Pretočila som očami a tiež sa zasmiala. Zobrala som si veci ktoré som si kúpila a aj tie ktoré som tu mala a išla sa na chodbu obuť v tesnom závese za Mahogany. Obuli sme sa a vydali sa za Shawnom do auta. Nastúpili sme a Shawn pustil nejaké pesničky. Po chvíli som prišla na to že vlastne pustil seba. Narcis. Začal si spievať a musím povedať že tá pesnička bola vážne dobrá. Celú cestu spieval jeho pesničky a my s Mahogany sme sa občas pridali. Zastavil pri našom dome a vystúpil aby nám pomohol s taškami. Podal nám ich a objal Mahogany. Ku mne prišiel a objal ma veľmi tuho a potom mi dal ešte pusu na tvár. Zčervenala som. Mahogany to hneď zbadala. Shawn nastúpil do auta a naštartoval. Zamával nám a odišiel.
"Ále čo to bolo?"spýtala sa Mahogany.
"Čo čo bolo?"hrala som sa na hlúpu.
"Tá pusa. Veď ty si bola červená asi aj na zadku"smiala sa.
"Haha ako keby sa to tebe nikdy nestalo"už som sa smiala aj ja.
Prešli sme po schodíkoch k nám pred dvere, ale kým sme tam prišli Lox sa stihla 3-krát podtknúť a raz skončiť na zemi. Mne tiekli slzy od smiechu a ona tiež nemala ďaleko od toho aby vybuchla smiechom. Otvorila som dvere a počula mamu ako kričí aby sme išli do obývačky. Vyzuli sme sa a pomaly ešte s doznievajúcim smiechom prešli do obývačky kde stál....
BINABASA MO ANG
Life with Magcon boys...
FanfictionAko to bude keď sa najlepšia kamarátka Mahogany, ktorá tiež natáča na Vine, presťahuje zo Sydney do Los Angeles?.. A spozná ostatních členov Magconu?..