19

503 58 28
                                    

aksam jake kirmizi koltugunda uzanmis film izlerken kapi zili calmisti. Son zamanlarda zilin cok fazla caldigini düşünerek filmi durdurdu ve ışığı acarak kapiya gitti.

Küçük delikten baktiginda felix i gormus ve kapiyi acarak selamlamisti.

"Merhaba hyung"
"selam jakeyy nasılsın"
"iyiyim hyung sen nasilsin"
"superimm ben kahve icin çağırmaya gelmistim de. hem konusuruz da. Jisung da burada "

jake her ne kadar reddetmek istese de jisung hyungunu uzun zamandır görmediği icin kabul etmisti.
"tamam o zaman biraz bekler misin hyung isiklari kapatip geleyim"

televizyon ve ışıkları kapatıp hızla kapıya dönmüş hemen yanindaki dolaptan terliklerini alip karsi daireye gecmisti.

Felix kapiyi calar calmaz jisung kapiyi acmis ve gecmeleri icin yer acmisti.

"jaeyunn nasilsin " diyerek hemen jake e sarılmıştı.
jake ise gulerek bu kocaman sarılmaya karsilik vermisti.

üçlü felixin renkli salonunda gülüşüp konusuyordu. jisung heyecanla birkaç gündür basina gelenleri anlatıyor Felix ve jake ise sanki o an olayları yaşıyormuş gibi tepkiler veriyordu.

Aksamin sonlarina doğru herkes dinginlesmis artık daha yavas ve sakin konusur olmuslardi.

jake uyumak uzereyken kafasi yasladigi yerden kaymis ve gözleri faltaşı gibi açılmıştı.

Dagilan saclarini karistirarak ayaga kalkip "sanirim ben gitsem iyi olacak cok uykum geldi" ikili onaylayan mirildanmalar çıkarirken jisung olduğu yerde daha da yayılmis, felix jake in arkasindan kalkmis ve onunla beraber kapiya kadar gelmisti "iyi geceler hyung" diyerek karsi kapiya ilerlemisti arkasindan felixte iyi geceler diyerek içeri girmis ve hemen kendini koltuga atarak uyuklamaya baslamisti. o sirada jisung 8. ruyasinin sonlarina gelmişti bile.

usenmesem yazicam da useniyorum okumak daha guzel ve cekici geliyo su sira (her zaman)

fam | heejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin