Can u hear Me? (Part-1)

401 23 3
                                    

Can you hear me??

Main cast - SHINee , Park Miyoung (You)

Type - Funny , Romance

'Lee Jin %&*~ , Kim €&%@ hyun, <•°&%* Kibum, Choi |%^@@ , Lee #@!% min , SHINee ~~ Everybody ~~'

'ဘုန္း..ဟဲ့.. ဘာေတြ ေယာင္ေနတာတုန္း..?'

'ဟမ္..??'

Miyoung တစ္ေယာက္ အိပ္ခ်င္မူးတူးျဖင့္ ၀ုန္းးး ကနဲ ထ ထိုင္လိုက္မိသည္..

'ဘာလဲ..? ဘာလဲ.. ?? SHINee ေကာ..?'

'ေအး.. ႐ိႈင္းနီးေနၿပီ.. ေကာင္းကင္ေပၚ လဲေမာ့ၾကည့္လိုက္ဦး.. ေနက ေတာက္ပေနတာပဲ.. '

'အာ..အိုမားကလဲ... သူမ်ား ရဲ႕ အိမ္မက္ေလးကို ဖ်က္စီး ပစ္တယ္..'

'ေအး.. အိမ္မက္ပဲ မက္ေန.... နင္ တစ္ေန႔ တစ္ေန႔ အဲ့ငါးေကာင္ နဲ႔ပဲ အလုပ္႐ႈပ္ေန.. အထက္တန္း ေနာက္ဆံုး ႏွစ္ေရာက္ေနၿပီ.. နင္ တကၠသိုလ္ မပါရင္ ေသဖို႔ျပင္..'

'လုပ္ျပန္ၿပီ.. ဒီဓာတ္ျပားေဟာင္းပဲ ျပန္ဖြင့္ေန.. ကိုယ့္ ဘာ့ကိုေတာင္ Fan signs event မဲ မေပါက္လို႔ စိတ္ညစ္ရတဲ့ အထဲ..'

'ေအာင္မယ္..လာေသးတယ္.. ကိုယ့္ဘာ့ကို ကံမေကာင္းပဲ နဲ႔မ်ား.. စကားေတြမ်ား မေနနဲ႔.. ေရထခ်ိဳး.. ေက်ာင္းသြားဖို႔ ျပင္ေတာ့..'

'အာရေစာ္..'

ပါးစပ္ကသာ ေျပာလိုက္ေသာ္လည္း လူက ကုတင္ေပၚက တစ္လက္မ ပင္မေရြ႔ေသး..

'ဟဲ့..အခုထ..! '

'အင္းပါဆို..'

'ေနာက္နာရီ ၀က္အတြင္း ဆင္းလာ..မဟုတ္ရင္ ေသဖို႔ျပင္..! အခန္းထဲက ပိုစတာ ေတြခြာစမ္း..! မ်က္စိကို ေနာက္ေနတာပဲ..!'

သူ႔အေမ သူ႔အား ေနာက္ဆံုး တစ္ခြန္းေျပာၿပီးေအာ္ဟစ္ကာ ဆင္းသြားေလသည္..

'ဟြန္းးး.. ဘာကိုမ်က္စ္ိေနာက္တာလဲ..? အဲ့ေလာက္ က်က္သေရ ရိွတဲ့ မ်က္ႏွာေလးေတြ ကို..'

****************

'Yahhh...Michosoe'???'

'အဲ့ေလာက္ ေတာ့ မေအာ္ပါနဲ႔ ဟာ.. ငါ့ကို တစ္ခါေလာက္ စဥ္းစား ေပး..ေပး..'

'ေသေလ..!!'

'ဟဲ့.. အဲ့ေလာက္ မေအာ္ပါနဲ႔.. လူေတြ အမ်ားႀကီး ..၀ိုင္းၾကည့္ကုန္ပီ..'

Can u hear Me?(Hiatus)Where stories live. Discover now