Rasa rasanya Jaar tidak mahu balik ke bandar lagi. Dia sudah mula rasa selesa dan seronok pula untuk tinggal di kampung tersebut. Selain dari penerimaan dan layanan penduduk kampung yang baik terhadap nya, ada sesuatu yang telah turut menambat hatinya kepada kampung itu. Tidak seperti ketika mula mula dia datang dulu, sehari macam setahun rasanya. Tetapi sejak mengenali keluarga nenek kalsom, segala galanya telah berubah.
Memang tidak sangka, perempuan yang seumur nenek Kalsom itu tidak pernah berkahwin. Patutlah walaupun telah berumur, tetapi dia masih kelihatan muda dan cantik lagi. Berbanding dengan adiknya, nenek Kasmah. Hampir tujuh tahun beza antara umur mereka, tetapi nenek Kasmah, walaupun masih cantik tetapi sudah kelihatan tua dan sudah mula uzur.
" Nenek Kalsom tu tak pernah sakit ke nek?"
Tanya Jaar pada nenek Kasmah, sambil mengurut di bahagian pinggang nya pula, setelah turun dari bahagian belakang badan." Entah, rasanya macam tak pernah kot."
Jawab nenek Kasmah. Hari itu semua anak dan cucu nenek Kasmah tidak ada di rumah kerana pergi ke bandar. Ketika Jaar datang, nenek Kasmah sedamg duduk termenung di atas pangkin beranda dapur.
" Senyap aja nek?"
Tegur Jaar sambil berjalan menuju ke pintu beranda.
" Semua pergi bandar."
Jawab nenek Kasmah.
" Hah, masuklah Jaar."
Sambung nenek Kasmah lagi. Jaar pun masuk lalu duduk di kerusi pada meja di tengah tengah ruang beranda." Nenek tak ikut?"
Tanya Jaar.
" Alah malaslah, lagi pun tengah tak sedap badan ni."
Balas nenek Kasmah.
" Nenek sakit ke?"
Tanya Jaar.
" Tidak juga, cuma tak sedap badan saja, mungkin kena hujan agaknya semalam."
Balas nenek Kasmah. Jaar terus memandang nya. Memang nenek Kasmah tidak kelihatan sakit. Dia hanya seperti lesu atau keletihan.
" Hendak saya picit?"
Tiba tiba Jaar bertanya soalan itu. Kemudian dia seperti menyesal pula.Sebenarnya dia mana pandai picit memicit ini. Fikir nya.
" Pandai ke?"
Soal nenek Kasmah.
" Pandai tu tidaklah, tapi setakat sikit sikit tu boleh lah."
Jawab Jaar.
" Aa, boleh lah."
Kata nenek Kasmah. Lalu Jaar pun bangun menuju mendapatkan nenek Kasmah di pangkin. Nenek Kasmah memusing kan badan ke samping, dan Jaar pun duduk di belakang nya.Mulalah Jaar memicit micit, dari kedua belah bahu, tengkuk dan terus ke belakang badan. Setelah berputar putar di kawasan tersebut sehingga menyeluruh, Jaar pun berhenti.
" Sedap Jaar picit, kalau dapat picit satu badan bagus juga."
Kata nenek Kasmah.
" Itu kena urut nek, kena buka pakaian."
Balas Jaar.
" Boleh saja, jom kita masuk dalam."
Kata nenek Kasmah.Dan dia pun bergerak turun dari pangkin, lalu terus menuju ke dalam.
" Marilah."
Pelawa nya, sambil berjalan dia menoleh ke arah Jaar. Jaar pun terus mengekorinya dari belakang. Setelah merapatkan pintu, nenek Kasmah terus menuju ke pangkin di bahagian dapur pula. Tanpa segan segan, nenek Kasmah pun menanggalkan baju nya. Dia hanya berkemban sahaja." Nak guna minyak kan, minyak gamat boleh?"
Tanya nenek Kasmah.
" Boleh."
Balas Jaar, walaupun sebenarnya dia sendiri tidak tahu minyak gamat itu apa. Setelah menyerahkan sebotol minyak kepada Jaar, nenek Kasmah pun naik ke atas pangkin. Setelah meletakkan sebiji bantal, dan melondehkan kain nya, nenek Kasmah pun baring meniarap. Jaar yang tidak pandai, tetapi berlagak pandai pun melurutkan kain nenek Kasmah hingga ke paras pinggang.Kemudian dia pun melumurkan minyak ke seluruh belakang badan nenek Kasmah. Sebelum mula mengurutnya. Setelah rata seluruh bahagian belakang badan, Jaar pun terus menyambung ke bahagian pinggang pula. Sesudah merata ke seluruh bahagian pinggang, lalu langsung terus ke bahagian atas punggung. Setelah selesai di situ. Jaar pun menyingkap kain nenek Kasmah yang di bahagian bawah, naik pula ke atas hingga melepasi di bahagian bawah punggung nya.
Ketika itu secara tidak langsung, kelihatan lah dubur dan faraj nenek Kasmah. Mulanya Jaar hanya seperti biasa sahaja, tetapi sedamg dia melakukan urutan di bahagian paha dan ke bawah, matanya asyik terpandang pandang pada benda yang berada di celah paha nenek Kasmah itu. Semakin di pandang, semakin lain macam pula rasanya. Dadanya tiba tiba berdebar, tubuhnya menjadi hangat, dan zakarnya terus sahaja mengeras.
YOU ARE READING
nenek dara
Short StoryKesah pengalaman seorang pemuda yang telah melakukan hubungan seks dengan seorang nenek yang masih dara.