⚛
Kapıyı açıp kendimi içeri attım salona koşup koltuğa oturdum ellerimle yüzümü kapattım ve gözlerimi sımsıkı kapattım.
"Hayırdır ne bu hal?" Chaeyoung'un sesini duyar duymaz ellerimi yüzümden çekip ona döndüm.
Perişan haldeydi yüzü burnu kızarmış pijamaları ve elindeki kahveyle içeri geçip tekli koltuğa oturdu.
"Asıl senin bu halin ne?" Alaycı bir şekilde güldü ve kahvesinden bir yudum almadan önce konuştu.
"Beni bu hale duygularım getirdi, seni ne getirdi acaba?" dedi gözlerimi kıstım cidden beni ne bu hale getirmişti?
Beklenti mi?
Gururum mu?
Yoksa Taehyung mu?
Kafamı sağa sola sallayıp düşüncelerden kurtulmaya çalıştım.
"Ne oldu? Taehyungla sohbet edecektin en son" kafamı salladım onaylayarak ve ona döndüm kahvesini içerken konuştum.
"Beni öptü" dememle kahveyi dudaklarından dışarı püskürtmesi bir oldu, kocaman açılmış gözlerini bana döndürdü ve bağırdı.
"NE?!" Ben offlarken koltuktan kalkıp hızla yanıma geldi ve oturdu.
"Öptümü? Nerede? Ne zaman? Nerenden?" İşaret parmağımı dudaklarıma götürdüm
gözlerini daha da açtı."Hah anlamıştım zaten senden etkilendiğini, enişteme bak ne kadar hızlıymış" dedi gülerek onun gülümsemesine sevinmiştim ama ben buna sevinmemiştim gözü bana takıldı ve duraksadı.
"Bir dakika ne oldu sen neden bu haldesin o zaman?" gözlerimi kapatıp dizlerimi kendime çektim ve başımı dizime yasladım sorusuyla başımı ona döndürüp gözlerimi diktim.
"Ona tokat attım yada atamadım atmaya çalıştım" kaşlarımı çattı.
"İyide neden?" Başımı dizlerimden kaldırdım.
"Refleksle oldu birde ilk defa öpüldüm ve bu hiç tanımadığım biriyle oldu oda beni tanımıyor üstelik galiba benden faydalanmak istedi o kadar" dedim kafasını salladı.
"Ya öyle değilse" gözlerimi anlamayarak ona diktim.
"Salak kız! Diyorumki ya sana tutulduysa" şaşkınlıktan gözlerim açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a terrible suicide for you ℘ taelice
Fanfiction"Ah duydunuzmu V birini daha öldürmüş" chaeyoung hızlı ve heyecanlı bir şekilde konuşmaya başladı "Ah evet duydum ve bu sefer cesedin fotoğrafını bulamadılar ama feci bir halde olduğu dedikodusu var" dedi karşımda oturan jisoo, yanımda oturan Taehyu...