𝐄𝐦𝐢𝐥𝐲
Liam mě celou dobu pozoroval, jelikož jsem se usmívala jako malá holka. Beee mě překvapila, ani ve snu by mě nenapadlo že bych někdy mohla mít kamarádky se kterými si budu tak skvěle rozumět. ,,Co ty na to, Emmy?" Usmála se na mě Bee, která seděla na Ryanově klíně.
,,Jsem ráda že mě tam chcete a taky mě to dojímá. Nikdy jsem kromě Riley a mojí sestry neměla nikoho kdo by se chtěl se mnou bavit. Žádnou partu kamarádek nebo tak nějak. Vždy se každý chtěl bavit jen s Jess, protože ona byla ta, která když se jí něco líbilo, rodiče to koupili. Stačilo aby řekla že se jí líbí nějaká věc a oni jí zaplatili. Proto taky Jess byla populárnější a žádanější než já." Dokončila jsem svá slova. Izy, Grace a Bee se na mě dívali, jako kdyby tomu nemohli uvěřit.
V tu samou chvíli jsem se podívala ke dveřím, kde stál Aiden s Gwen a nejspíš mě slyšeli. ,,To je doufám jen pouhý vtip." Ozvala se Gwen. Zavrtěla jsem hlavou. ,,Rodiče mě měli jen kvůli tomu, aby babička všechno neodkázala v poslední vůli charitě, nebo Jess. Chtěla druhé vnouče, ať už kluka nebo holku, tak chtěla. Měli mě z donucení, aby nepřišli o všechno. Jejich rodičovskou lásku jsem nedostala. Jessica ano, byla jejich miláček." Na chvíli jsem svá slova přerušila a sundala si z krku řetízek kde byl přívěsek s medailonkem, na kterem byla má i babičky fotka.
,,Jediná babička byla úžasná. Věděla že mě rodiče nemají rádi kvůli ní, ale já jí milovala. Byla moje maminka, táta a zároveň i babička v jednom. Moc si přála pravnouče. Bohužel o pár měsíců později zemřela." Bylo mi fuk že na mě všichni koukají, nechala jsem slzy ať mi jen tak stékají po tvářích. Cítila jsem, jak mě Liam pevně objal a jednu ruku položil na má záda.
Všimla jsem si, že se všem z mého vyprávění chtělo brečet. Dokonce i té prdlé mafiánské rodince která má vydržet všechno. ,,Na pohřbu jsem jí dala slib. Že bude mít pravnoučata a nebude jen jedno. Tenkrát mi slíbila, že až jednou nebude, tak bude své pravnoučata po celou dobu chránit aby jim jen tak někdo neublížil. A mě přivede pár let po její smrti do života milujícího muže. Teď mi přijde že se tohle mělo stát.. Že.. Že mi tohle celé přivedla do života, abych byla šťastná a už dál kvůli ní nesmutnila." Hlavu jsem si opřela o tu Liamovu a i přes slzy se na všechny usmála. V tuhle chvíli jsem se cítila šťastná, milovaná s pocitem, že mě babička s úsměvem sleduje z nebe.
,,Sice je to divné co teď řeknu, ale já ti věřím. A taky věřím tomu že tohle tvoje babička měla v plánu. Chtěla aby jsi byla šťastná, měla děti, které si jednou budou psát vlastní příběhy o jejich životech. Viděla že nemáš přátele, nestalo se to jenom tak Em." Ozvali se Kai s Izy. Oba dva se ve svých slovech doplňovali. Bylo na nich vidět že jsou správní sourozenci a že se mají rádi, chránili si navzájem záda.
**********************************
Trochu smutnější kapitola, ale nebojte se. Další snad bude veselejší. ❤️ Jinak co říkáte na tuto knížku? A jste rádi že budou i další díly ze série New life with love? Jen chci říct že tam budou děti našich postav, takže se určitě nebudeme loučit s hlavními postavami které jsou zde v první sérii, jelikož jak Ryan s Bee, Aiden s Gwen a další, se objeví i v druhé sérii! To vám tu teď můžu potvrdit! 🥰Doufám že jsem vám udělala teď radost s tím že všechny tyhle postavy uvidíte i v druhé sérii. 🥰
Krásný den zlatíčka, ještě bych vám chtěla moc poděkovat za 80K přečtení u prvního dílu, kde jsou hlavní postavy Ryan s Bee. 💞
Tessie
ČTEŠ
Nečekané shledání ☑
RomanceDRUHÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE ,,Vezmu si na sebe nějaký overa-" Nestihla jsem to ani doříct a už jsem viděla, jak protáčí oči nad tím, že si na sebe chci vzít černý overal. ,,Jdi do prdele se zasraným overalem! Musíš zaujmout, vypadat trochu...