gençler çok çok çok özür dilerim ama bu aralar cidden fazlasıyla olaylar oldu.moralim falan bozuktu.yazamadım.ama hepinizi çok özledim.fekat yorum sayısı o kadar azaldı ki.ciddi ciddi üzülüyorum.
YENİ KİTAP ÖNERİSİ: Nadin
***
Rüzgar'dan
Şu an ciddi ciddi birkaç duyguyu aynı anda yaşıyordum.Tıpkı Kayra''nın da dediği gibi.Aşk birkaç duyguyu aynı anda yaşamaktı.Özlem,aşk,sinr,hüzün hepsi...O kadar özlemiştim ki yine o masmavi,deniz mavisi gözlerinde kaybolmak; güneş sarısı saçlarını okşayarak uykuya dalmak istiyordum.Ama şu an ki durumumla bu pek de mümkün gözükmüyordu açıkçası.Aksen biliyordu,bildiğine emindim.Hayatımda o kadar çok yalan söyleyen insan görmüştüm ki anlıyordum.Gözlerinden belliydi.Bir kere daha sabır diledim ve tekrar sordum.Belki de yüzüncü kez.
''Aksen,lütfen Kayra nerede,ihtiyacım var buna.''
''Rüzgar bilmi-''
''Hangi siktiğim yerde olduğunu biliyorsun Aksen.Şu an ne bok yediğine dair her şeyi biliyorsun.Ama söylemiyorsun.Şimdi söyle hangi siktiğimin otelinde ya da şehirinde hatta ve hatta belki de hangi ülkede?''
Bu sefer sesim olması gerekenden daha yüksek ve sert çıkıyordu.Sevdiğim kadın yanımda değildi ve ben her geçen dakika acı çekmekten başka bir bok yapmıyordum,yapamıyordum.
''Bana bağırmayı kes söyliycem.K-kayra.''
''Evet devam?''
''Kayra Kanada'da Rüzgar.''
İçimde ne fıtınalar kopuyordu.Bu kadar uzak olabileceği.Ne yapmıştım da bu kadar uzağa göndermiştim onu?Canım yanıyordu.Kilometreler vardı aramızda milyonlarca kilometre.Eskiden,hatta ve hatta bir ay öncesine kadar aramızda sadece milimetreler varken şimdi..Düşüncelerimden sıyrılmamın sebebi Atahan'ın sesiydi.
''Neyyyyyyyyyy,abov 15 saat la orası.Ahey ahey ahey.(klasik bir eda sözü ve eda romantikliğe sıçar).Yani a-''
''Atahan bir kes sesini.Bir şeyler düşün ne yaparız onu nasıl buraya getiririz.Düşün Atahan düşün.Aksen sen de .Yardım edeceksiniz.Hepiniz,Kayra'nın bütün arkadaşları ve başta da siz olmak üzere bana yardım edeceksiniz.''
''Ama Rüzgar-''
''Aksen hayır sen de biliyorsun.Kayra sıradan bir kız değil be.Onun ne kadar farklı ne kadar özel olduğunu biz de dahil herkes biliyor.Ve şimdi şu anda ondan vazgeçemeyiz.Sırf uzakta diye.O buraya gelecek.Gelmek zorunda.''
Zorundaydı.O cidden farklıydı.Dış güzelliği falan umurumda değildi.O olduğu gibiydi.O çoğu insanın aksine kendi istedği insandı.Başkalarının istediği gibi değildi.
Kayra'dan
3 HAFTA SONRA
''Tris!''
''Doğru bildin güzellik.Hadi sıra sende''
Evet şu an oturmuş birden best kuzenim haline gelmiş olan Can ile oyun oynuyordum.Neredeyse bir aydır buradaydım ve bazı ayrıntılar dışında hayatım güzel geçiyor diyebilirdim.Her günümü Can ile bir şeyler yaparak geçiriyordum.Daha okulum ayarlanmamıştı ama burada devamsızlık süresi gerçekten uzun olduğundan Can da okula gitmiyordu.Mutluydum.Belki de böylesi daha iyiydi.Belki de artık Rüzgar'ı unutmam gerekiyordu.Ciddi ciddi ikimiz için de bu daha iyi olabilirdi.
Rüzgar'dan
Üç hafta içinde her şey tamamdı.Evet gidiyorduk.Hiçbir şey anlamadığınızın farkındayım tamam.Tam olarak on dört saat düşündükten sonra üç hafta önce bugün Kanada'ya gitmeye karar vermiştim.Bunu Atahan ile paylaştığımda bana asla tek başıma gidemeyeceğimi söylemişti.O da gelmek istiyordu üstelik bütün Kayra'nın arkadaşları da geliyordu.Saymam gerekirse bunlar;Ceren,Yankı,Atahan,Aksen,Çağlar ayrıca onların mahallesinden tanımadığım beş kişi daha.Toplamda on beş kişi oluyorduk ve bu üç hafta içinde bütün pasaport,vize vb. işleri halletmiştik.Artık hazırdık ve yaklaşık yarım saat sonra uçak kalkacaktı.Hepimiz havaalanında bir kafeye oturmuş ayrı ayrı gruplar halinde konuşuyorduk.Ben ise tamamen on yedi saat sonra Kayra'nın olabileceğim düşüncesiyle mutluluktan geberiyordum.Elimde telefon Kayra ile olan resimlerimize bakıyordum.Sıra Ayla'nın telefonumda çektiği fotoğrafa geldiğinde duraksadım ve anında sil tuşuna bastım.Evet Kayra ilk sevgilimdi ama bu ondan önce başka ilişkim olmadığı anlamına gelmiyordu.Kız ile sadece bir kere birlikte olmuştuk ve hiçbir şekilde peşimi bırakmıyordu.Neyse ki yanımda olanlardan tırsıyordu ve bundan dolayı Kayra ile birlikteyken yanımıza gelemiyordu.En son onun yurt dışına taşındığını duyduğumda gerçekten rahatlamıştım.Çünkü bir sorun daha ortadan kalkmıştı.Uçağın anonsunu duymamla yerimden kalktım ve kimseyi beklemeden uçak girişlernin yapıldığı bölgeye doğru ilerledim.Atahan'ın arkamdan koştuğunu hissedebiliyordum.
''Olum bu ne acele yavaş be.Biraz da bizi bekle.''
''Bekleyemem,Kayra ile ilişkimiz bekleyemez çünkü.''
''Tamam da sen bizden önce uçağa binince bir şey değişmeyecek.''
''Atahan kapa çeneni artık.''
Mutluydum evet ama içimde yaşıyordum.Her duyguyu içimde yaşadığım gibi mutluluğumu da içimde yaşayacaktım bu sefer de.Atahan da bana yetişmeye başlamış olacak ki konuşmaya başladı.
''Valla Kayra'yı özledim yani özledim en çok beni seviyor en çok beni özledi ayyy valla ben de onu özle-''
''Ahahhaa.''
Sinirli bakışlarımın yerini alaycı bir ifade almıştı.Atahan gerçekten komikti.
''Ne?Komik bir şey mi var?''
''Emin ol,senden daha çok özledikleri var Atahancım.''
''Arkadaşlarından demek istedim be.''
''Her neyse.''
Uçağa doğru ilerledik ve uçaktaki yerlerimizi aldık.Her an Kayra'yı dşünüyordum.O güzel sözlerini,o sapsarı saçlarını düşünüyordum.Bu sırada yanımdan bana bir kadının bağırdığını duymamla irkildim.
''Beyefendi uçuşa hazırlanıyoruz,kemerinizi bağlamanız gerekiyor.''
Evet Kayra,bekle bakalım beni seni geri geitiyorum.Ait olduğun yere dönüyorsun sevgilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLÜCÜK KRALİÇESİ
ChickLitBad boy hikayelerinden sıkıldın. Biraz klasik ergen hikayelerinden istiyorsun. Ama ikisini de çok fazla istemiyorsun. O zaman GÜLÜCÜK KRALİÇESİ tam aradığın şey.