Odun Bey- 5

34 2 0
                                    

Bir kitap okumaya dalmışım ki sormayın gitsin bölümün geç gelmesi bu yüzdendir kii.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
Tüm yazım hataları için özür dilerim iyi okumalar.

Ablacımm dedi birden sarıldı daha kapıdan girer girmez tabiki bir ablanın kardeşine sarılması çok normalde bu benim ablamda biraz garip geliyo genel de o gelince yemeği sen hazırlasana yada çok yoruldum nidaları atan bir insan.

Ablacım tamamda boğuluyorum dedim zar zor .

Ay tamam be iki sevdirttirmedin dedi itekledi birden.

Abla sevicek misin dövüyo musun ben anlamadım seni dedim gülerekten.

Ya şurda sevincimizi paylaşıyodum yok abla boğuyosun falan dedin bozdun ortamı dedi

Allah bozmasın ablam mutluluğunu da anlatta bizde bilelim dedim içimdeki tüm merak duygusuyla.
Başladı anlatmaya bir çocukla tanışmışlar bir ay falan olmuş bide ben bunu daha yeni öğreniyorum bak bak.

ayıptır be kardeşten bu saklanır mı ben sana herşeyimi anlatıyorum dedim
Ablacım dinlersen bende sana herşeyi mi anlatıyorum işte dedi.

Evett bu gece böyle uzun bir süre konuşma ve dertleşme faslıyla geçti.

Suu uyan kanka aç şu kapıyı bee kapıdayım dedim telefonda cırlayarak.

İyilik olsun beraber yürüyelim diye geleyim seni almaya sabah uyandırayın sen napıyosun kanka formaları giymiş geri uyumussun be dedim kapıyı açan suya hiddetlenerek.

Burcuş beni o okula göttürmee nolur dedi önce sebebini anlamasamda sonra dank etti.

Aaa neden ama ya ben daha dayı oğlumla sohbet ederiz diye düşünüyorum dememle bir vurmuş kafama okula kadar kendime gelemedim be.

Okulun sağ köşesi mert ve arkadaşları sol köşesi tahsin ve arkadaşlarıyla doluydu kendimi bir an özel okuldan içeri giren o fazla egolu kızlar gibi hissettim mert tabi bizim dayı oğluna bakıyo bön bön tahsin desen hiç bize bakmıyo bile odun.

Kanka kafanı kaldır şu yerden bak ayıp oluyo dedim gülmemek için zor tutuyodum.

Burcu kaldırırsam ya utancımdan ağlıycam dedi.

Ya utanılacak bisey yok diyorum gidiceksin ben dün saçmaladım ama hepsi heycandandı bende seni seviyorum diyeceksin hepsi bu dedim.

Tabi kanka istersen uzaya adım atar uzaylılarla selfie çekeyim ne dersin başka bir istediğin varsa nolur çekinme dedi beni dalgaya vurarak.

Kızım kaç senedir sevdiğin çocuk seni seviyorum diyo sen burda işi şakaya vur dedim sınıfa girerken.

Ya bir dur dimi daha zil yeni çaldı be hoca nerde duydunda geldin milletin hocaları derse girmez bizimkisi zille aynı anda giriyo be yazık ya.

Şöyle böyle ders geçerde eli kopan öğrencinin acısı biter mi be hocam diye içimden malca saçmalarken okuldan çıkıyodukk kii mert bize doğru gelirken su koluma koala gibi yapıştı.

Kanka beni ona verme nolursun dedi.
Aa 9 saat ders su da kafa yaptı beni ona vermede ne demek.

Kardeşim sakin ol seni mülteciler kaçırmıyo mert bu ya bildiğimiz mert konuşun hadi şurda dememle mert zaten suyu benden aldı.

Eee ben napcam şimdi burda böyle durucakmıyım suyun yanına gidemem evede dönemem banklarda oturup bekliycez mecbur.

Ay manzama bakın be tam karşımda gülen bir adet tahsin bey canısı.
Kime gülüyo o öyle bakıyım haa arkadaşına sorun yok ona gül yada gülme be başkası görür aşık olur benim gibi dayanamam öldürürüm o kızı.

Odun BeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin