Predom upozorňujem, že už dlho som nepísala nič perverzné alebo tak :D Takže amatérsky perverzná časť :D Ak vôbec je perverzná :'D
Peter/Explo:
Toto som asi prehnal. Zobral som jej mobil a šiel som za ňou. Obul som sa a vyšiel. Šiel som po schodoch, ježiš bývať tak vysoko.. Bol som už pred bytovkou a rozhliadal som sa okolo seba. Nikde nebola. Ona to tu moc nepozná, len cestu do kumbála a na stanicu. No nič, idem tým smerom. Je tam! Sedela na lavičke a plakala. Zjavil sa pri nej niekto..
,,Hej! Nechaj ju!!!!" zakričal som na neho a pribehol som k nej.
,,Inak čo?" slizko sa zasmial. Toho poznám! On býva tu neďaleko a bol v blázinci. Zobral som ju a rýchlo s ňou utekal. On šiel za nami a ja som rýchlo odomkol a hneď na to zamkol. Dal som ju na zem.
,,Ďakujem" povedala uplakaným hlasom..
,,Prepáč, nemal som byť taký hnusný.. " povedal som jej a podal jej mobil.
,,Dobre.. Milujem ťa" povedala a prilepila sa mi na pery. Ten šialenec buchal na dvere a ja som sa pousmial.
,,Aj ja teba.. a poď...pojdeme domov" povedal som jej a zobral som ju za ruku. Šli sme hore a odomkol som byt. Keď sme boli v izbe tak mi podala mobil.
,,Prečítaj si to.. " povedala tíško a otvorila tú konverzáciu. Prečítal som si to celé.. Ten hajzel! Videl som teda dosť! Popadli ma nervy.
,,Kľud, milujem ťa, Peter" povedala a pobozkala ma..
,,Aj ja teba.. a moc" povedal som jej na perách..
,,Nič si z toho nerob, Mike je taký.." povedala a ja som sa zase napol.
,,Poď.. dáme tie videá na youtube" povedal som po chvilke. Video som uploadol na youtube, ale ešte ako neverejné. Až keď tam bude aj to Ellen, tak ho tam dám. Aby som dal do popisku link na jej video. Dali sme renderovať jej video a zapli 2 Broke Girl$. Obaja milujeme ten seriál. Celú dobu bola na mne prilepená ako pijavica, a mne to teda vôbec nevadilo. Cítil som isté vzrušenie, ale musel som sa kľudniť. Veď má len 15, a to je moc mladý vek na také veci, aj keď aj ju štve, že má toľko. No okay, Peter. Nerozmýšlaj nad tým.
,,Milujem twerk hudbu" povedala (áno, ja ju fakt milujem a dnes som to povedala veľakrát) a povzdychla si.
,,Hmmmmmm.... tak prečo to nevyužiť? Aj riťku máš sexyy" zamrmlal som úchylne a aj zo srandy, aj keď riť má fakt sexy!
,,Peter... ale ono je to normálny štýl tanca" povedala a zasmiali sme sa
,,Tak mi predveď niečo" povedal som tak nenápadne.. Musím si dať high five sám so sebou!
,,Jasné.. budem ti tu twerkovať a vojde sem tvoja mama nie? Možno neskôr, Peťko.." mrkla na mňa a ja som si zahryzol do pery. Ona keď je v takej to nálad tak je to na nevydržanie!
,,Zamknem!" povedal som a hneď vstal a zamkol dvere. Ona pustila niaky twerk-mix a začala mi twerkovať hneď pred rozkrokom. Oh damn, bol som ale mega nadržaný a chcel som viac. Viac a viac.
,,Ellen" vzdychol som a ona prestala a otočila sa na mňa. Pritiskla sa mi na pery a prstom mi krúžila po rozkroku. Začali sme sa dravo bozkávať a keď už sme boli na posteli a ona bola podomnou tak niekto zazvonil. Ignorovali sme to, ale bolo to neustále! Ja toho k*kota, čo stojí za dvermi asi zabijem!! Prestalo to, asi šla mama otvoriť. Po chvilke to bolo klopanie na dvere mojej izby.
,,K*rva!!" zahrešil som a vstal. Odomkol som a stál tam Matúš. Kurva ja ho zabijem!!
,,Peter? Vyrušujem?" spýtal sa a ja som mu naznačil, že ho asi zabijem
,,Ja ti to vrátim!! A čo chceš?" mal som riadne nervy. Pripravil ma o viac, než on sám si myslel!
,,No že či by si mi nežičol zrkadlovku, nezvíhal si a potrebujem ju" povedal Matúš a ja som šiel pre tú p*ebanú zrkadlovku. Dal som mu ju a zavrel pred ním dvere. Dnes niekoho asi zabijem. Ellen s niekým volala a mala vážnu tvár. Povzdychol som si a sadol som si pri ňu.. Zaujímalo by ma, čo sa stalo..Naschvál som to ukončila s 696 slovami :D :3 :* Takže.. Ďakujem moc za komenty <3 Milujem vás a ďakujem!! :')) <3 :3 :* -Timmy<3
YOU ARE READING
Nikto nie je dokonalý! Ale Explo je Explo!
RandomO 15-ročnom dievčati Ellen, ktorá miluje youtuberov. Jej najobľúbenejší je Expl0ited. Sníva sa jej o ňom dennodenne. Lenže nikdy nebude mať možnosť ho stretnúť, objať ho a pozdraviť ho.. Býva neďaleko jeho mesta, stretne ho malou náhodou? Alebo jej...