Z pohledu Katte:
Ráno jsem se probudila s bolestí hlavy a krku. A spolu se vzpomínkami o včerejšku. Nechápu proč mě tak nenávidí jsem tu sotva jednu noc a už mě málem někdo uškrtil.To mě nemá rád,protože jsme se tu s mamkou přistěhovaly?? Nebo se mu nelíbím??? Bohužel odpověď fakt nevím,ale já ji zjistím.!
Už jenom dva dny a jdu do školy. Ach joj jsem zvědavá co tam budou za lidi. Zvláště nenávidím nějáké namyšlené barbie.
No nic už bych měla vstávat... Jen co jsem vstala tak jsem si to namířila do koupelny kde jsem se osprchovala a udělala ranní hygienu a lehce se namalovala. A vlasy si dala do drdolu.... Poté jsem se vydala do mého nového šatníku.. Panebože tolik věcí už nakoupených od Jeremyho a mamky... To je muselo stát jmění. Né,že bych si stěžovala.(:D) Nakonec jsem si vybrala černé tílko s nápisem "Boyfriend" a bílé riflové kraťasy a samozřejmě to doladila doplňky a černými Vansky a bílým šátkem kolem krku.Přece jenom po tom včerejšku se mi tam udělala modřina..... Poté co jsem se ještě doupravovala a byla spokojená jsem se vydala dolů...
Jen co jsem došla do kuchyně na mě spadly všechny pohledy.
"Dobré ráno"pozdravila jsem ale, hned co jsem to dořekla se Justin a Nick zvedly a beze slova odešli. Co sem jim sakra udělala??! Hm a s ni my tu mám žít!! To určitě!
"Dobré,a nevšímej si jich oni si musí jen zvyknout,že už tu KONEČNĚ nejsme sami" řekl Jeremy a na slovo KONEČNĚ dal důraz na co mě a mamce vyčaroval úsměv na tvář.
"Tak co jak ses vyspala??" zeptal se mě Jason se starostí v hlase a nenápadně kývl na šátek na krku.
"Ale jo dobře"kývla jsem naň ho a on pochopil,že to je jen přetvářka před rodiči.Po chvíly rodiče někam odešli a my s Jasonem jsme zůstaly samy a tak Jasona napadlo,že mi ukáže okolí a mě nezbylo nic jiného než s úsměvem souhlasit......
Už se procházíme asi hodinu a už tu znám dost míst třeba kde je náměstí s různými obchody pak mnoho dalších tady prý "populárních" míst a tak.. Samozřejmě mi ukázal aji pár baru kde často chodí s Justinem a jejich partou.....
Zrovna se procházíme v nedalekém parku.když v tom se před námi objeví parta několika kluků kteří se k nám začnou blížit se slizkými úsměvy nejspíš na moji osobu. Celkem se strachem v očích jsem se koukla na Jasona ale,ten byl úplně v klidu spíš mi to připomínalo jako kdyby jimi opovrhoval než se jich bál nebo tak podobně. Z myšlenek mě vyrušil hnusný slizký hlas.
"Nazdárek Jasone,co si to tu vedeš za pusinku???" řekl ten neznámý a jeho slizký hlas mi vytvořil husinu po celém těle.
"Drž hubu Cody a běž tam odkuď si přišel"řekl totálně bez zájmu Jason a ten už známý jako Cody se jen uchechtl a já jen přihlížela. Ti ostatní kluci asi na tom nebyly nijak jinak než já.
"Ale no tak to nás ani nepředstavíš,viď kočko"řekl Cody a Jason se už nadechoval,že mu něco řekne ale já jsem ho předběhla.
"Já nejsem pro TEBE žádná kočka!!!!"řekla jsem už trošičku naštvaně. No co on tady o mě mluví jako o nějaké štětce..
"Ale,ale kočička má drápky.Nick si tě určitě velice užívá co??.....Dobrá dneska ti to ještě promineme,ale příště už nemusíš mít takové štěstí."řekl kluk stojící nalevo od Codyho a ostatní se začli jen přihlouple usmívat .
"Vy se od ní budete držet kilometry daleko!!! Jestli vás někdy uvidím v její blízkosti tak si mě nepřejte..!" řekl Jason už trochu podrážděně,ale já sem byla ráda,že je tu zrovna on se mnou a taky,že se mě zastal.
"Jo tak takhle ví jí máte všichni co???No tak jestli by vám nevadilo nám ji půjč-" nedořekl to Cody,protože mu přistála pěst na obličeji.Samozřejmě pěst od Jasona,který už jak šlo vidět ho měl plný zuby.Cody se jenom udiveně a zároveň naštvaně podíval na Jasona a nejspíš mu to chtěl vrátit,jenomže ho zastavil něčí hlas.Nick.
"Kurva co se to tu děje?!!!"zařval Nick až sem leknutím nadskočila na což se uchechtl.
"Čau brácha,no tak znáš to,tady ti tvojí "super" kámoši se začali navážet do Katte...!"řekl Jason celkem v klidu,což mě docela překvapilo,když před chvíli vypadal jako kdyby je tu měl všechny na místě odprásknout. Nick se na mě jen zamračeně podíval a pak svůj pohled přesunul zpět na kluky.
"Cody držte se od ní dál rozumíš.! Ona za to stejnak nestojí."řekl Nick a uchechtl se,ale tentokrát jsem se zamračila pro změnu já. Jako on se mě zastal a pak mě urazil?! O co mu jako de?
"O co ti zase de Nicku??!"řekla jsem tvrdým hlasem,protože už mi lezl s tímhle fakt na nervy. Nick jen zvedl udiveně obočí a pak se ke mě o něco přiblížil.
"Mě?? To spíš o co jde tobě!! A teď se hezky otočíš a vysmahneš odtud.Rozumíš?!... Dělej dokud zatím můžeš.." řekl Nick tajemně a tu poslední větu mi pošeptal do ucha na což mi naskočila husí kůže.Bože on se ke mě chová jak k hadru!!!
"Mám to brát jako vyhrožování??!"zeptala jsem se výsměšně.Já vím,že si ASI zahrávám to asi,protože někdy mám s Nicka fakt strach,že bych se nejradši propadla do země,ale někdy se ho zase vůbec nebojím, spíš naopak chcu ho vyprovokovat.
"Jak chceš.. A teď vypadněte"řekl Nick a Jason se jenom uchechtl a chytl mě za ruku a táhl pryč od těch hnusných slizkých arogantních blbců.
"Jsi v pohodě?"zeptal se mě Jason a já jsem naň ho upřela pohled.
"Jsem v poho"řekla jsem i když jsem si tím tak úplně nebyla jistá a Jason to asi poznal.
"Vím,že nejsi,ale jich se bát nemusíš. To je parta Nicka se,kterou se moc s Justinem a naší partou nemusíme."řekl Jason a já už konečně věděla proč se na sebe tak mračily a taky proč spolu tak mluvily,že se nebály jeden druhého.
Ale zato šlo vidět jaký má Cody respekt z Nicka. Co si budem namlouvat,když se naštve tak by se ho bál snad i samuraj.
"Aha tak to,to celé vysvětluje"řekla jsem s mírným úsměvem,který mi Jason opětoval.
"To jo. Tak co chceš jít už domů nebo ještě někam zajít?"zeptal se Jason. No musím říct,že jsem celkem unavená přece jenom dnešek byl celkem náročný. Seznámení s okolím,slizák Cody pak Nick,pěsti,slizké úsměvy.Jsem vyřízená.
"Asi už domů,jsem celkem unavená"řekla jsem a Jason na souhlas přikývl a vyrazily jsme. Cesta uběhla fakt rychle. Cestou jsme se smáli a chvilkově i povídali a tak.....
Jakmile jsme došli domů sedli jsme si s Jasonem na gauč a sledovaly filmy a ani nevím jak,ale usla jsem....
Tak a je tady další díl. :D Promiňtě,že jsem tu dlouho nepřidala další část,ale nebyl moc čas,znáte to. :D :) Snad se zalíbí,když tak ohodnoťte hvězdičkou nebo komentem nebo klidně obojím :D. Děkuju a přeju příjemné čtení. :D
Dangerous love // JBFF
ČTEŠ
Dangerous love // JBFF
FanficKatty Black(16), dívka ve škole velice oblíbená nejen mezi dívkami ale i chlapci. Žije se svou mamkou Annou Black. Jednoho dne se, ale dozví něco co jí změní život. Její mamka si našla přítele jménem Jeremy Bieber,který má tři syny Jasona Biebera(1...