Kapitola čtyřicátá první

752 20 4
                                    

Kai objal Riley a políbil jí na spánek, ona se usmála a nechala se objímat. Liam se podíval na mě s velkým úsměvem. ,,Určitě se to mělo stát. Podívej se na nás. Jsme spolu a čekáme miminko. Tvoje babička to tak zařídila." Hlavu jsem si opřela o jeho rameno a usmála se. Ještě že nejsi tvrdohlavá tak jako je tvá sestra Jess. Ozval se hlásek v mé hlavě a já se držela, abych neprotočila oči.

Izy se nenápadně podívala na Mattea, který jí stále tak trochu nenápadně sledoval. Naklonila jsem se k Liamovi. ,,Proč Matteo pořád sleduje Izy?" Zašeptala jsem mu tiše do ucha. ,,Řeknu ti to až budeme doma. Dobře lásko?" Zašeptal mi nazpět a políbil mě na tvář. ,,Nechte si to domů vy dva!" Ozvali se Aiden společně s Kaiem. Liam se tomu jen usmál a tentokrát mě políbil na rty.

,,Já si s mojí přítelkyní můžu dělat co chci." Jen se na ně zazubil a ruce mi položil na pas, poté mě políbil na můj odhalený krk. ,,Neprovokuj je už." Zasmála jsem se. Kai protočil oči a podíval se na Aidena. ,,To už si rovnou můžeme zahrát flašku." Ušklíbl se na nás Matteo. Kai se zazubil a pohled přesunul na Izy, která na něj ukázala prostředníček. Musela jsem se pousmát.

,,Sourozenecká láska. Jak pěkné." Řekla jsem si tiše sama pro sebe. ,,Něco jsi říkala?" Ozvala se Izy, která mě pozorovala. Uchechtla jsem se a zavrtěla hlavou.

Přece nemusí vědět všechno. ,,Nechce si tady někdo zahrát flašku?" Ozval se Aiden, který měl na tváři úšklebek. ,,Zapomeň." Promluvila jako první Izy. ,,Já bych si klidně i zahrál." Prohlásil Matteo, který měl na tváři stále úšklebek. ,,S tebou nehraju. A vůbec se mi hrát ani nechce." Izy nad svým bratrem jen protočila oči.

,,No my už s Em půjdeme. Moje mamka nám hlídá Katie, tak ať není potom na nás naštvaná, kde jsme tak dlouho." Pousmál se na mě Liam a omluvně se podíval na Kaie a zbytek naší party.

Vypadalo to, že to všichni pochopili, Liam vstal a držel mě v náručí. ,,Můžeš mi už sakra říct, proč tak blbě na mě koukáš?!" Ozvala se Izy a já se podívala, na koho řve. Dívala se na Mattea a u toho se mračila.

,,Izy asi by jsi měla něco vědět.." Promluvil Kai. Matteo se podíval na Kaie a zavrtěl hlavou, jako kdyby nechtěl, aby něco Kai řekl.

,,Matteo.. On.." Očima jsem tykala mezi Kaiem a Matteem. Izy se dívala na oba své bratry a čekala, kdo už něco konečně řekne.

,,Není náš bratr. Rodiče si ho adoptovali. Tobě byl rok a Matteovi byly čtyři roky." Očima jsem zůstala koukat na Isabell a čekala, co se stane.

Začala kroutit hlavou. Můj pohled se vrátil k Liamovi, který mi jen jedním pohledem potvrdil Kaiovi slova. To muselo Izy zabolet. ,,Matteo se na tebe dívá, protože tě milu-" Izy ho jedním gestem ruky přerušila.

,,Už nechci nic víc slyšet! Ty, rodiče a Matteo jste mi lhali!" Zavrčela na ně hnusně. Na jednu stranu jsem její chování chápala.

**********************************
Krásný večer zlatíčka vám přeji, doufám že si ještě užíváte prázdniny, než nám nastane peklo jménem škola. 😂

Co říkáte na odhalení Matteova tajemství? 👀 Je tu někdo kdo to čekal? 🤔 Anebo jste to spíš nikdo nečekal? 🤔🥰

Jinak doufám že se vám knížka líbí 😘 A já vám už jen popřeji krásný večer a dobrou noc, snad zítra vydám další kapitolu, když ne tak se vám předem omluvuji. 😂

Tessie

Nečekané shledání ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat