Yurt Arkadaşı
.
.
.Rini
"Rini hadi ama... Starship'den geçiş yapabilirsin." Moralimi yerine getirmeye çalışan anneme öpücük fırlattım.
"Sorun değil anne. Denerim geçiş yapmayı. Seni seviyorum çıkmam lazım şimdi." Gülümseyerek evden çıktım. Kapı kapandığı gibi ise gülümsemen kayboldu.
Evet ikimizde elemeleri tamamen geçmiştik. Ve artık ben Starship, Jung ise JYP stajyeriydi.
Bugün ise ilk günümüzdü ve birbirimizi göremeden direkt şirketlere geçmeliydik.
"Rini telefonu neden açmadın? Döverim seni!" Jung'un ahizeden gelen sitemli sesi ile kıkırdadım.
"Hazırlanırken duymadım. Heyecanlı mısın? Yanında olamayacağım ama her zaman destekliyorum seni bebek." Moralim bozuk olsa bile ona karşı mutluydum.
Ben başaramadım ama o başardı. Bu bile mutlu olmam için güzel bir sebep.
"Evet heyecanlıyım. Ama sen olmadığın için hiçbir şeyin anlamı yok. Aptal JYP!" Bu sefer moralim cidden yerine gelmişti.
"Hayır performansım da güzeldi aslında. Starship seçmelerinde bilerek kötü performans sergiledim. Ne kadar düşük bir şirket." Güldüğünü duymam ile gülümsemem genişledi.
"JYP daha idollerini korumayı bilmiyor. Gitsin onu öğrensin." Jung sitemli ama hızlı nefes sesleri ile söylendi.
"Ben varmak üzereyim kapatıyorum. Seni seviyorum." Nadir söylediğim cümle ile bir an karşıdan ses gelmedi.
"Ay pardon! Gay panik yaşadım. Ben de seni seviyorum, iyi şanslar." Öpücük sesi ile telefonu kapattım.
İşte gün başlıyor.
***
"Dans kategorisinde ve rock kategorisinde seçilenler lütfen ayrılın."
Rock kategorisinin toplanma kısmında bulunan beş kişinin yanına ulaştım hemen.
"Birazdan hocalarımız gelip sizinle ilgilenecekler bol şans." Personel çıktığı gibi herkes fısıldaşmaya başladı.
Yanımda olan hareketlilik ile gelen kızıl saçlı kız omzuma dokundu. Ona dönmem ile önümde saygı ile eğildi.
"Merhaba ben Hwa İseul. Tanışmak için gelmiştim. Umarım rahatsız olmamışsındır." Hafifçe baş selamı verip gülümsedim.
"Hayır olmadım. Ben Yang Rini. Memnun oldum kızıl." Lakabı ile kıkırdadı. Bebek gibiydi. Ve benden küçük olduğu yüz hatlarından belliydi.
"Rini unnie, sana bir şey sorabilir miyim?" Samimi olmamız gerektiğini anlamıştı. Hafifçe başımı salladım.
"Neden 'böyle' bir şirkete geldin?" Sorusu ile güldüm. 'Böyle' derken göz devirmesi aşırı ikonikti.
"Tamamen tesadüf. Beni seçmemeleri için kötü performans sergiledim. Ama seçilmiş ve buradayım. Ta-da!" Ellerimi iki yana açıp gözlerimi büyüttüm.
"Düşük kalite bir şirket ama idolleri iyi en azından."
"Sen neden 'böyle' bir şirkettesin peki?" Onu taklit etmiştim.
"Ben... İlerde açıklasam. Şuan kimseye tam olarak güvenemem." Anlayış ile başımı salladım. Bu sırada içeri eğitmenler girdi.
***
"Zaten az kişiyiz. Burası ise çalışma odası. Yurt ayarlamanız için aşağıda tekrar toplanacaksınız. On dakika mola." Eğitmen ayrılır ayrılmaz önümdeki gitara dokundum. Avnue'nin yeni serisiydi.
"Şu bagetlere bakın!" Kızıl'ın sesi ile başımı ona çevirdim. Boyanmış renk renk olan bagetlere ışıltılı gözler ile bakıyordu.
"Hah! Senden başka birşey beklenemezdi. Baterist. Klasik ve kolaya kaçmak bu yaptığınız." Kızlardan birisinin söylenmesi ile boynumu iki yana yatırıp kıtlattım.
Bagetlerden birisini aldım ve zile hızlıca vurdum. Çıkan tiz ses ile kulaklarını kapatmıştı.
"Kolaya kaçmak? Sen rock kategorilerini aşağılayıp bir de ileride rock grubunda bulunmak istediğini mi söylüyorsun?" Sözlerime cevap vereceği sıra tekrar vurdum zile.
"Onu küçümseyecek kadar üstün olduğunu mu düşünüyorsun? İki yıllık deneyimin ve birkaç şan eğitimin ile gelip burada nasıl küçük görürsün onu?"
"Özür dilerim. Bir daha olmayacak." Bageti yavaşça yerine koydum. "Umarım." Kızıl'a verdiğim işaret ile odadan çıktım.
"Aşırı havalı birisiyim ya!" Kendimi övmem ile içeride dudaklarını kemiren kız yok olmuştu. Yerine fare gülüşü gelmişti.
"Hadi!!! Yurtlar belirlenecek." Saate bakmam ile koşarak aşağı indik. Vokal ve rap grubu gelmişti.
Kendimiz için ayrılan kısma oturduktan bir süre sonra herkes toplanmış, eğitmenler içeri girmişti.
"Elimizdeki kaselerde her birinizin ismi yazılı. Sırayla alacaksınız ve çektiğiniz kişi ile iki kişilik odalarda kalacaksınız." Onaylamamızı beklemeden sırayla almaya başladılar.
"Rock grubu sıra sizde." Altı kişilik gruptan iki kişinin odası belli olmuştu. Kızıl ayağa kalktı ve kaseden zaman kaybetmeden kağıt çekti.
"Seo Cha Woo. 301 numara." İsmi okuyup yerine geçti ve bu sefer yanımdaki kız kalktı. Kızıl ben çıkmadığım için morali düşmüş gibiydi.
Sıra bana geldiğinde kaseden çektiğim kağıdı seri bir şekilde açtım.
"Hwang Ji Young. 303 numara"
.
.
.Merhaba salamlarim!!!
Ay noluyo ben bi anda gaza geldim yaz gec yapiyorum...
Bu arada lütfen ilk bölümleri iyi okuyun ileride cidden lazım olacak bilgiler var!!!!!₺-#("+₺(-_₺!
Çeri sizi seviyo!! (人 •͈ᴗ•͈)
24 Ağustos 2022
24 Ağustos 2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rock Bands~ Intern
Random"Bence JYP bize şans getirecek." "Umarım sevgiyi de getirir." Dedi gözlerime bakarak. "Ben öyle şeylere pek inanmıyorum." Gözlerindeki yıldızlar silindi. "Herşeyden çok emin olmamalısın. Hayat sizi tepetaklak edebilir." Omuz silktim. ...