Z pohledu Elišky:
,,Děkuju," řekla jsem, když jsem dojedla.
Kam asi šel David?
,,Ven," odpověděl Lukáš.
,,C-Co? Ty jsi mi četl myšlenky?" zarazila jsem se.
,,No jo," podrbal se za hlavou, jakoby ho někdo káral.
,,Už to nedělej," podívala jsem se mu do očí.
,,To dělá to označení," podíval se na mě.
,,Dobře," řekla jsem a cítila se unaveně.
Luky mě najednou přikryl dekou a políbil mě. Jako by to vycítil, že se mi chce spát.
,,Hezky se vyspinkej, princezno moje," už se chtěl odtáhnout, ale já ho zastavila.
Přitáhla jsem si ho za krk a dala mu polibek. Ty jeho rty. Tak měkké a heboučké. Po chvilce se však odtáhl a usmál se.
,,Doufám, že celý den nebudeš v posteli," zasmál se a já s ním.
,,Tak tu buď se mnou, aspoň si taky odpočineš," na chvilku se zamyslel a poté si lehl ke mně.
,,Aspoň se postarám o to, že se vyspíš do růžova," usmál se a já se nad tím zasmála.
,,No jo, ty můj vlčku malej," usmála jsem se a on malinko zavrčel.
,,Tak už spi," zašeptal mi do ucha a prvně mě objal kolem pasu.
Po pár minutách jsem usnula. Nevím, jak dlouho jsem spala, ale když jsem se vzbudila, tak vedle mě nikdo neležel.
,,Ale, ale. Šípková Růženka se probrala," ušklíbl se na mě David a já si sedla.
,,Kolik je?" zeptala jsem se ho a on se podíval na mobil.
Na můj mobil, který ještě před chvilkou byl vedle mě na nočním stolečku.
,,Přesně šest hodin a třicet čtyři minut," a vrátil ho zpět na stolek.
,,T-Tolik? To jsem prospala celý den?!" zděsila jsem se a on si to náramně užíval. ,,Přestaň se tak culit."
,,Když ty jsi tak roztomilá. Jo, už tu máš sestru. Zatím ji zabavuje vlček, aby ses vyspinkala," ušklíbl se a natáhl ke mně ruku. ,,Tak pojď."
Jeho ruku jsem přijala a vytáhl mě na nohy. Udělal to docela rychle, takže se mi zatočila hlava. Opřela jsem se rukama o jeho ramena a po chvilce mi bylo zase dobře.
,,Promiň princezno," dal mi pusu na hlavu, jako dítěti.
,,To je dobrý," usmála jsem se a vyšli jsme z pokoje.
......................................
Nová kapitolkaaa XD
ČTEŠ
Pohádka, která se stala reálnou
AventuraVždy jsem si myslela, že pohádky co mi vyprávěla starší sestra před spaním, jsou jen krásné příběhy. Ale jednoho dne jsem se probudila s divným pocitem. S takovým pocitem, kdy víte, že se něco stane a taky, že stalo. Ta pohádka, co mi nedávno říkala...