Co se za těch pár let stalo?
ARYEN A LEGOLAS
Během pár let se rodina rozšířila. Aryen s Legolasem se stali rodiči roztomilých trojčat. Nejstarší byl Argim, zůstal u otce v Temném hvozdu, kvůli výcviku. Prostřední byla Tara, celá Argorien a najmladší byla Melian, rotomilá dívenka, která se rozhodne jít ve šlépějích své matky. Nyní jim je již 12 let a jsou odhodláni jít si za svým snem.
ARGORIEN
Argorien se stala královnou hraničářské země Erynie, kde zemřel její otec. Spolu s Valdyrem zničili krále Boreaga, ale jeho stoupenci přežili. Murtagh a Argorien se dali znovu dohromady a společně zničili krále Aregmnóna. Hraničář Crowley byl smrtelně zraněn v bitvě, ale Argorien ho nedokázala zachránit a dává vinu sama sobě.
THRANDUIL
Thranduil si našel přítelkyni ze země Sindar. Bývalou královnu Temného lesa, Lunu a žijí spolu v Temném hvozdu. Společně vychovávají prince Argima, protože jeho otec na něj nestačí.
XENA
Xena se značně změnila. Žila s Erakem, ale Erak Xenu podvedl s ledovou královnou Aishou. Stala se královnou nejobávanějších bojovníků z Boiduru, se kterými vede válku se Skandií, Oryónem a Ledovým královstvím. Erak se snaží s Xenou usmířit, protože ví, že proti ní a jejím bojovníkům nemá šanci ani se všemi národy tohoto světa, a když je Xena v tomto stavu, zabíje každého, kdo se jí postaví do cesty. Xena značně pomohla Argorien se svržením krále Boreaga a Aregmnóna. Její myšlenky jsou čím dál tím temnější a i její sestřenice se jí bojí. V současné době jí byli přiděleni na výcvik dva učni - Cadale a Korra -, ale Korra byla unesena.
VALDYR
Dlouho poté, co zemřela Tauriel se neukázal. Tauriel zabil sněžný drak z Ledového království, což je důvod, proč jít na pomoc Xeně. S Argorien zničil krále Aregmnóna a stal se králem země Elias, která cvičí své největší vojsko hraničářů.
CADALE A KORRA
Cadale je syn sindarského boha Lórea, boha strategie, a Korra je dcera Sutaris, dračí princezny. Oba byli svěřeni ke Xeně, ale ze začátku si přáli, aby to byl jenom špatný sen.
AISHA A ERAK
Aisha je královna Ledového království, která svedla Eraka. Společně musí odolat královně Xeně, která je odhodlaná je oba zabít. Erakova námořní zkušenost a Aishino ovládání vody je nejhorší hrozbou pro Xenu, protože má panickou hrůzu z vody a proto, že její jednotky nemají potřebu být na moři. V cestě však ještě stojí kapitán Svengal, který hraje dvojí hru. Myslíte si, že se přidá ke Xeně nebo potáhne do bitvy věků se svým přítelem Erakem? To nikdo neví, a proto je stálou Erakovou hrozbou.
POZOR! TADY MÁTE TRAILER!! ;)
Zatím není nic moc, ale je to moje první ( a staré video). :) Takže na počest mým starým videím!! :D
ČTEŠ
Drači doupě II - Pomsta
FantasyXenin život se znovu změnil a má cíl. Tentokrát je jeho cílem pomsta. A ona neustoupí dokud jí nedosáhne - ať ji to stojí cokoli. Ale uspokojí ji jeden mizerný život? Nebo jich bude chtít víc a stane se z ní ta stará krvelačná bestie, co před několi...