פרק 34

1.3K 60 127
                                    

פרק!
**תוכן מיני ברמה גבוהה**
שיהיה לנו בהצלחה:) וסליחה על השעה!
תהנו❤️

-
כשהארי ולואי הגיעו סוף סוף לאיביזה כמעט שעתיים לאחר מכן זה כבר היה שעת לילה והם היו צריכים לחכות בשדה התעופה כדי להביא את המזוודות שלהם.

שאספו את המזוודות הם לקחו מונית למלון וברגע שהארי קיבל את כרטיס המפתח לחדר שלהם, הוא ניסה להשתלט על עצמו בזמן שהבל בוי עזר להם עם המזוודות. הוא נתן לו טיפ נדיב וברגע שסגר ונעל את דלת החדר הוא הסתובב בציפייה לראות את לואי כבר עירום על המיטה ופרוש בשבילו, אך התכאזב שהוא לא נראה בשום מקום.

"לו? בייבי, איפה אתה?" הארי צעק כשעשה את דרכו לשירותים שם יכול היה לשמוע את לואי מגשש עם משהו ואז הבחין שהמזוודה שלו נעלמה.

"אני מיד אגיע. חכה רגע, בייב!" צעק לואי.

הוא משך בכתפיו וניגש למיטה כשהוא פושט את בגדיו ומשאיר רק את התחתונים שלו כשתפס את הטלפון שלו כדי לבדוק אם יש לו שיחות או הודעות טקסט חדשות. היה לו רק הודעה מאמא שלו וזה היה תמונה של איאן שמחייך כמו ילד מתפנק וזה גרם לו לצחוק. הוא שלח לה הודעת טקסט עם הרבה אימוג'ים צוחקים וגם הודה לה ולאביו ששמרו על בנו, ותהה מה לעזעזל לואי עושה כשלקח לו יותר מדי זמן.

"על מה אתה צוחק?" שאל לואי מפתח דלת השירותים.

"סתם מתמונה שאמא שלי שלחה לי של איאן." הארי צחק והסתכל על לואי שלא לבש דבר מלבד חולצה שלו שהייתה ארוכה מדי על בעלו הקטן יותר, "הוא נראה מצחיק.״

"תן לי לראות?" לואי רץ אליו וקפץ על המיטה לידו, צוחק כשראה את התמונה של איאן עטוף בשמיכות וממלא את פיו באוכל, "הוא נראה כל כך חמוד. אני מתגעגע אליו." לואי נאנח.

"אנחנו כמו זוג נשוי זקן." הארי ציחקק והניח את ראשו על כתפו של לואי.

"לא אנחנו לא. ואגב אתה יכול לזיין אותי על הקיר, או ממש כאן." לואי חייך כשהוא רוכן קרוב יותר להארי, שם לחש את המילים שגרמו לזין של הארי להזדקף, "כבר פתחתי את עצמי. אני מוכן בשבילך..דאדי."

לואי אפילו לא הספיק לצרוח כשהארי דחף אותו בגסות, כך שהוא היה על הגב והארי נכנס בין רגליו. הוא חייך כששמע את הארי מתנשם שגילה שלואי לא לובש שום דבר מלבד תחתונים מתחת לחולצתו. הוא הרגיש את ידו של הארי משתרכת במורד ישבנו ואז את אצבעו מסתובבת סביב חורו על בד התחתונים. נשימתו סדירה וחזקה אך היא הלכה והתבלבלה כשהארי התרחק ממנו כדי להביא משהו מכיס הג'ינס שלו שעל הרצפה.

"תראה מה השגתי." הארי אמר והראה ללואי את השקית הקטנה והמלאה גראס.

"מאיפה השגת את זה? הברחת את זה או משהו?" לואי נתן בו מבט לא מאמין.

And you're my ever after-מתורגםWhere stories live. Discover now