البارت الرابع ♥️

4K 334 41
                                    

(بُصوا بقى أنا مش هقول عايزة الڤوت أو كومنت من حضراتكم خلاص .. وهنزل الرواية عادي زي ما بتنزل لغاية ما أخلصها وهرجع أقرأ وهبطل الكتابة وبالنسبة للروايات التانية ف أنا وقفتها خالص وشكرا ليكم)

©©في بهو المنزل بالأسفل ...
#نزلت نهلة إلى الطابق الأرضي بعد أن أبدلت ثيابها ووجدت الفتيات جالسون ويلعبون بالوسادة بمرح و صوت ضحكاتهم يملأ المكان ...

نهلة بابتسامة مرحة :- إوعوا تكونوا لعبتوا من غيري يا أندال مش متفقين ننزل مع بعض .

ياسمين بضحك :- ههههههههه تعالي يا هبلة إحنا كلنا قاعدين مستنيين حضرتك تنزلي وكنا بنتسلى لغاية ما تنزلي وتكملي معانا .

جنا هزت رأسها بنفي وابتسامة :- لأ والله كنا بنظبط اللعب بس لغاية ما تيجي إنتي حتى لوليتا لسه فوق بتخلص حاجات تبع الجامعة ونازلة وراكي .

نهلة بإيماءة وجلست معهم :- حلو أوي حيث كده أنا هلعب معاكم لغاية ما سولي تنزل وتلعب معانا وكمان إحتمال دوروك ينزل ويلعب معانا .

ياسمين ببلاهة :- يلعب مع مين لامؤاخذة إنتي بجد متأكدة إن أخوكي هيلعب معانا ويقعد ويهزر ويرغي وناخد عليه وكده يعني .

جنا بجدية ولكزت ياسمين بضيق :- أيوة وماله عادي ياروحي ينور ويآنس وبعدين إحنا ولاد عم مفيهاش حاجة لما يقعد معانا ونلعب ونتسلى سوا .

نهلة بحرج :- احم لو مش حابين يكون أنا هكلمه قبل ما هينزل وأقوله خليك علشان البنات هيتكسفوا من وجودك وكده مش هيزعل والله .

سهيلة بابتسامة وجلست جانبها :- لأ متقوليش حاجة علشان هو أصلا جاي ورايا وهيقعد معانا وهنلعب مع بعض ونتسلى للصبح .

ياسمين بصدمة وفم مفتوح :- نعم ياختي إزاي بقى هو هيقعد معانا وكده أومال مين إللي حط نص علبة الشطة ف طبق الملوخية بتاعه مش إنتي .

جنا بضحك ولكزتها مرة أخرى :- هههههههه ياسو دي بتعشق الهزار والمقالب يا نهلتي والله وزي ما قولتلك إحنا إخوات وولاد عم وعادي نقعد ونلعب كلنا سوا .

سهيلة وهي تكمم فمها بغيظ :- أبوس إيدك بلاااااش سياح وصياح وفضايح وبعدين ده كان مقلب خفيف وبنرحب بيه وإتلمي بقى ف ليلتك .

ياسمين إغتاظت وأزاحت يدها بضيق :- خلاص بؤق إللي جابوني وجعني يووه وربنا أنتو غلسين أوي .

دوروك بمرح وجلس بجانب أخته :- Selam وأتمنى إنكم تكونوا لسه ملعبتوش حاجة من غيري أنا كمان ولا وجودي غير مرغوب فيه وأروح أطلع .

جنا بنفي وابتسامة :- لأ لأ خليك وطالما لوليتا قالت كده يبقى إلعب وخليك قاعد ويانا عادي ومتطلعش .

سهيلة بهمس وجزت على أسنانها :- جنجونتي بقولك إيه خلِّيلي بالك من الزفتة إللي جمبك علشان لسانها مترين وممكن تقع بلسانها ومقالبنا تبوظ .

الصعيدية والتركي ♥️🌏 مكتملةحيث تعيش القصص. اكتشف الآن