Kayıp prens;
Hayret! Sen ve mutluluktan ağlamak?Siz;
Evet. Niye şaşırdın ki bu kadar?Kayıp prens;
Ne bileyim sen Türkiye 1.'si Olurken bile ağlamamıştın.
Garip geldi sadece.Siz;
Hahahahah. Doğru arada olur öyle şeyler.Kayıp prens;
Ee doğum günün nasıl geçiyor?Siz;
Tahmin ettiğimden çok daha güzel geçiyor. Kimse doğum günümü kutlamadı diye üzülüyordum ama meğerse aşırı iyi plan yapmışlar.Kayıp prens;
Biliyorum Beren ordaydım çünkü. Şu an da korumalarınız, eşleri ve çocukları olarak piknik yapıyorsunuz değil mi?Siz;
Ne? Gerçekten orda mıydın?
Ve evet piknik yapıyoruz ama senin bundan nasıl haberin var?Kayıp prens;
Ben senin her şeyini biliyorum ki güzelim. Dört ay oldu kızım artık her ne kadar bu dört ay da sürekli konuşmasakta biliyorum. Aslında ben senin çok yakınındayım ama sen görmüyorsun beni ya da görmek istemiyorsun bilmiyorum.Siz;
Seni tanıyorum ben kayıp prens görmek istememek ne demek? Bak on sekiz yıllık hayatımda ilk defa böyle şeyler yaşıyorum. Beni tanıdığını iddia ediyorsun ya çık karşıma direkt ben böyle şeyleri sevmiyorum bir bakıma özgüvensizlik gibi geliyor. O yüzden adam akıllı çık karşıma doğru düzgün oturup konuşalım."Doğum günü kızı!" Diye bağırınca kafamı telefondan kaldırıp Erdi'ye baktım.
"Buyurun benim, ne vardı?" Dedim tebessüm ederek.
"Geldiğimizden beri telefonla oynuyorsun. Kalk da oyun oynayalım."
"Ne oyunu?"
"İp atlayacağız."
"Ciddi misin?" Dedim kahkaha atarak.
"Evet niye olmasın. On sekiz, on dokuz yaşlarımızda olmamız ip atlamayacığımızı göstermez Beren hanım."
"Kim kim oynayacağız?" Dedim ayağa kalarak.
"Buğra, Yankı, Bartu, Eslem, Elif, Açi,Eftelya,Engin,Arel,Lina, Mert abi,Merve, Doruk, Asya, hepimiz oynayacağız işte kızım Abin ve yengen dışında onlar gezecekmiş."
Eslem ve Elif Saffet abinin, Doruk ve Asya Yusuf abinin, Erkin ve Arda Yakup abinin,Ferit ve Ali Adem abinin çocuklarıydı. Mustafa abinin üçüzleri vardı ve isimleri Ayşe,Fatma,Hayriye Alper bunu duyduğundan beri onlarla dalga geçiyordu onlarda aynı anda cevap veriyorlardı. Kemal abinin de ikizleri vardı Rüzgar ve Poyraz.
"Ayşe, Fatma, Hayriye haydi çiftteliyee."
"Benimle dalga geçme!" Diye cevap verdi kızlar.
"Tamam tamam kızmayın dalga geçmeyeceğim artık çünkü babanız bana kötü kötü bakıyor, korkmaya başladım." Deyince kızlar ve ben olarak gülmeye başladık.
"Gençler haydi ip atlamaya." Dedim hepsine ithafen.
**************
İp atlamış, saklambaç oynamış, şu an yakantop oynuyorduk. Kızlar erkeklere karşı oynuyorduk ve kızlar takımı olarak yeniyorduk. Orta da sadece ben ve Açi kalmıştık. İkimizde ortaokuldayken yakantop yarışması yapılmıştı ve biz en iyi oyuncu seçilmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat
Teen FictionBeren'nin orta gelirli bir ailesi vardı. Ta ki o güne kadar, yıllardır bir amcası olduğunu ama babasıyla amcasının görüşmediklerini biliyordu. Amcasının hakkında bildiği tek şey adıydı. Ve birde gelen o mesaj... 0507*******; Ne demiş Cemal Süreya? A...