נייל
"אל תגיד לי שהיא לא לוהטת, היא נראית לי אחת פראית כזו,שצריך לקשור" זאין לוחש לעברי כשהוא מביט לעבר הבחורה הזו בתשוקה. אני רק מניד אליו את ראשי בחצי חיוך, היא נראית טוב אין מה לומר, אבל זה מרגיש כאילו משהו חסר.
אני לא יכול להסביר מה, אני מביט בה- יש לה חזה טוב, והתחת שלה נראה מעולה. אז מה הקטע? מה הבעיה שלי? אני מלקק את שפתיי ומפנה את מבטי ממנה, אם המופע לא מעניין אני אחפש משהו לשתות. אני מניף בידי למול זאין, יודע כי לדבר זה מיותר, הוא לא ממש ישמע אותי בכל מקרה. אני מניף בידי כאות לכך שאני הולך והוא רק מהנהן.
אני קולט מזווית עיניי שהבחורה שהייתה שם מתחלפת עם אחת אחרת, והיא יורדת מאוחרי הבמה. ואני פשוט מוצא את עצמי הולך לכיוון שם, חייב להיות שם אלכהול.
"אז אותה אני רוצה", אני רואה שני בחורים מדברים ואחד מצביע על הבחורה שעכשיו ירדה. היא נראית מבוהלת ואני מרים גבה, מה הבעיה שלה? היא חשפנית, היא לא מכירה את החוקים? אני מגלגל את עיניי וממשיך קדימה לחפש את האלכהול המבורך.
"לא ג'יי בבקשה!" אני שומע את קולה מתחננן. עכשיו זו ממש בעיה, איפה היא חושבת שהיא? עבודה במשרד?
"הוא שילם כסף" הוא אומר, קולו חסר רגש. מה הקטע שלו, לא אכפת לו מהעובדים שלו? "אבל אמרת שאנחנו לא הולכות הביתה עם לקוחות", היא משיבה. "מותק, הוא שילם הרבה כסף" הוא אומר לה. "אבל בבקשה-" היא מתחננת, אבל קול של חבטה עצומה נשמע, עד שאני מסתובב מיד אחורה. היא מניחה את היד על פניה ובוכה, דמעות חרישיות על פניה, והגבר שדיבר לוקח את ידה וסוחב אותה אחריו.
אני לא יודע מה אני עושה, באמת שלא, אבל אני הולך לשם ומניח את ידי על ידה, הקול שלי ברור ומאיים,
"היא שלי, הלילה".
~~~
הפרק הזה הקדשתי לנערה מיוחדת, אני לא מסוגלת להסביר את זה, אבל היא באמת מדהימה וחברה מדהימה!!
את המלצה הפעם אני אתן לסיפור די יפה, שאני מאוד אוהבת שהוא על נייל, הכותבת היא מדהימה, ואני לא אחפור יותר מידי פשוט לכו לראות @NicoleRflv ודי בזכותה עלה פרק!
אני רוצה להגיד לכם תודה מקרב לב, כי אתם מדהימים כל אחד ואחת מכם, תודה לכם שוב!
באהבה,
וויט א'נגל.
YOU ARE READING
Empty eyes[niall horan]
Fanfiction✯הסתיים✯ MxW היא לא מצפה מאף אחד שיעזור לה, אבל הוא עושה את בכל זאת. סיפור נוסף מבית היוצר שלי ושל עדן נייל- אני- @ys_white_angel קרול- עדן @EdenAlayev אזהרות: ◆ כולל תכנים אלימים. ◆ תכנים מיניים, יחסים שאינם בהסכמה. ◆ כפייה. כל הקורא סיפור זה לו...