-A kim? (Kısa)

918 14 1
                                    

Arkadaşlar maalesef kimse -A kim olduğunu bilmiyor ama eminim öğrenmemize çok az kaldı. Ben sadece kısa bir özet geçeceğim;
Sanırım okuduğum bilgilere göre en çok Aria nın -A olduğunu düşünüyorlar. Aslında okuduğum bazı spoiler de onaylayabiliyorum. Ama zaten şuan herkes şüpheli olduğu için bu normal geliyor. Yani ben onun -A olduğunu şimdilik düşünmüyorum.

Emily nin olduğunu kimse düşünmüyor. Çünkü fiziksel ve parasal açıdan en çok o zarar gördü. (Örn. Omzunu üstüne düşmüştü -A den dolayı ve evine araba girmişti)

Spencer ın zeki ve akıllı olmasından dolayı bir çok sırrı kimseye anlatmamış olabilir. Ama -A olsaydı kesinlikşe bir üniversiteye girerdi ve ablasının onu ezmesine izin vermezdi.

Hanna aralarındaki en saf üye. Bu yüzden çoğu spoilerde "Aslında O SAF DEĞİL sadece öyle görünmek istiyor" gibi şeyler okuyabiliyoruz. Ama -A olsaydı annesini hapishaneye attırmazdı. (Kim ister ki?)

Mona nın öldüğünü sandı herkes ama ölmedi. Bir flashback te de gördüğümüz gibi orada "Mike' a bunlar benim kanım ve yakında benim evimin her yerinde olacak" diyordu. Bence -A değil ama -A hakkında çok şey biliyor.

Alison sır saklamada çok becerikli. Aynı zamanda yalan söylemede. Ve bence -A i çoook iyi tanıyor. Ama bir zamanlar -A takımının içinde olabileceğini düşünüyorum. (Yani onları korumak için.) -A in başındaki ona belli olmasın diye Kırmızı ceket (Red Coat ı verdi) Bizim kızlar onu Alison sandığı içi ve onun -A olduğunu sandığı için, -A onları bu "Red Coat" saçmalığıyla onları oyaladı. Ve Alison maskesi taktılar.

Pretty Little LiarsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin