Öhöm Selamünaleyküm kardeşlerim. Soran takipçim olmuştu bende açıklayayım dedim. Ayrıca son zamanlarda kuzenim ve kardeşim ile beraber ortak shifting yapmaya çalıştığımız için de dedim tam sırası.
Shiftingi daha önce açıklamıştım. Grup shifting ise beraber yapılan birşey. Tek farkı arkadaşların ile yapıyor olman.
Shiftingin popüler olduğu zamanlarda bir shifter (Tiktok kullanıcısı idi.) takipçileri ile ortak shifting yapmıştı.
Evet takipçileri ile! Discord grubu kurmuş ve aynı gün aynı saat yapmışlardı. Elbet yapabilen olmuş yapamayan olmuştu. Sanırım yaklaşık 100'e yakın kişilerdi (Belki daha fazla ama net 50'nin üzerindeydi.).
Şaka değil belki bir ihtimal videoları silmedi ise bulabilirim. Bunlar grup shifting yapmış ve zombilerin oraya gitmişti. Hatta en son kim hayatta kalır yarışı yapmışlardı. Şahane bir şey.
O zaman bu olaydan sonra grup shiftinge daha rahat inanmıştım. Allah'ım yüce rabbim nelere kadir işte.
Yapılışına gelirsek. Zor değil. Bir script hazırlayın. Ve bu script hepinizde tıpatıp aynı olsun (Kısaca aynı scripti kullanın.). Scriptlerdeki tek fark görünüşleriniz, kimlik bilgileriniz ve geçmişin olabilir.
Sonra aynı gün aynı saat shifting yapmaya çalışın. Yan yana olursanız daha iyi. Olamaz iseniz görüntülü konuşurken de olur. O da olmaz ise aynı gün ve aynı saat yapmaya dikkat edin.
Güvenlik önlemi olarak "X arkadaşım shiftingi başaramaz ise Dr'da/Wr'da kkonu olmayacak." yazın. Yoksa arkadaşınızın olduğu başka yere gidebilirsiniz (Yani arkadaşınız başaramaz ama siz onun olduğu bir gerçekliğe gidebilirsiniz.).
Evvet bu kadar olmalı. Yapacaklara şimdiden Allah yardımcınız olsun. İnşallah birgün hepimiz başaracağız. Haydı sağlıcakla kalın ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting nedir? Shifting nasıl yapılır? Shifting denemelerim.
Non-Fictionİsmi herşeyi açıklıyor bebek;)