Bonus 0.2

294 30 29
                                    

25.Prosince 1672

<3

Vánoce,čas radosti,klidu a lásky.

Čas kdy děti otevírají dárky,mají radost a stráví čas se svojí milovanou rodinou.

Dnes to budou první Vánoce po princovo probuzení,a lid by nemohl být šťastnější.

-
Královská knihovna
8:46

Princ Karl seděl v křesle u okna a sledoval jak venku sněží,vánoce vždy miloval.Byl to čas v roce kdy se cítil v bezpečí a v klidu,o vánocích totiž nemusel nic dělat a pouze jem odpočívat.A to Karl,jako princ,miloval.

Princ Karl pokračoval v sledování padajícího sněhu,když v tom.Někdo zaklepal na dveře a nakoukl do knihovny.

„Karle?" Optal se ten hlas který Karl miloval slyšet,otočil se hlavou na dveře a usmál se.

„Nicku,dobré ráno." Řekl Karl radostně, dá se říct, že na Nicka celou tu dobu čekal,Nick vstoupil do knihovny s úsměvem na tváři a sedl si na další křeslo vedle Karla.

„Veselé vánoce Karle"

Karl se zasmál. „Veselé vánoce Nicku" řekl a pevně ho obejmul,oh jak moc Nick miloval princovo vůní.

-
13:32

Nick i Karl byli oba už po snídani i obědě, jenže tentokrát se nacházeli opět v ložnici prince Karla,a také tam nebyli sami.Byli tam princovo mladší sourozenci.Princ Karl a Nick spolu byli na posteli zatím co princ Sean a princezna Corry seděli na Karlovo koberci,a byli opřeni o topení.Princezna Corry držela v ruce knihu a četla svým bratrům a zachránci svého bratra,všichni v tomto pokoji číst uměli.Jenže princezna Corry měla úžasně klidný hlas a uměla číst hezky plynule.Knížka byla o nějakým zahradníkovi a princezně,všichni tři.Neboli,bratři a sestra.Na této pohádce vyrůstali,byla to pro ně taková klasika.

Zatím co princezna četla,Nick a Karl leželi na posteli.Princ Karl poslouchal jak jeho sestra čte nějakou napínavou část a přitom se díval na Nicka který nejspíš spal,už u snídaně říkal že se špatně vyspal.Měl prý noční můru o minulosti.

Princ Karl se na spacího Nicka usmál a natáhl se pro polštář na který jsi položil svou hlavu a zavřel oči.

„Sladké sny Karle" řekla mile Corry a pokračovala číst poslední stránky knihy.


-

17:25

Princ Karl,se před pár minutami vzbudil ze skoro 4 hodinového spánku,teď se musel připravit na hlavní vánoční večeři se svou rodinou.
(Také se Sapem a jeho matkou slay)
Oblékl se do bílé košile a fialového saka s černou kravatou,naschval si ještě trošku rozcuchal vlasy tak aby se mu to líbilo a zamířil do hlavní síně kde už viděl svého zachránce který si povídal s jeho matkou a královnou,usmál se když je viděl a vydal se za nimi.

„Dobrý den,paní Armstrongová!veselé vánoce!" Řekl Karl a věnoval Nickovo matce vážně sladký úsměv.

„Ah,princi Karle,veselé vánoce i vám!" Usmála se a zrovna v tu chvíli vešel do hlavní síně i princ Sean.

„Prosím přesuňme se k jídelnímu stolu,večeře je hotová" oznámil a znovu odešel,Královna se usmála na Nickovo matku.

„No,Elle.Pojďme"

OMG ONI JSOU TEĎ BESTIES 😭✨
(Btw nechce se mi psát snídaně,obědy ani tu večeři protože bych pak prostě měla hlad 😔....slay)

-
23:03

Byla noc,bylo po večeři,po dárcích a radosti,i když...Radost tu s námi přece zůstala.A to kolem Nicka a Karla který byli ještě vzhůru,opět byli oba dva moc unavení ale odmítali jít spát.

Zrovna se smáli nad jedné vzpomínce která se stala minulý měsíc v Listopadu,byla to hezká vzpomínka.

(Ale já vám ji neřeknu 😎 nebo jsem baddie)

Jelikož byla noc,a oni nechtěli nikoho vzbudit,tak si pouze šeptali a snažili se se nesmát.Přes jejich šeptání šlo slyšet i topení které doslova hučelo jako převařená konvice.

Opět tu bylo na chvíli menší ticho,ale pak princ Karl začal opět konverzaci.Tentokrát bez šeptání.

„Uhm,Nicku?"

„Ano?" Nick nadzvedl hlavu,čím naznačil že poslouchá.

„Víš ty čtyři měsíce co jsme přátelé,byli pro mě ty nejúžasnější měsíce v mém životě,jako princ jsem vždy v životě potřeboval osobu jako jsi ty.."

Nick se sladce usmál,a čekal až Karl bude pokračovat.

„No,aaa strašně dlouho jsem přemýšlel nad mou budoucností,a ty čtyři měsíce v ní z nějakého důvodu vidím vždy tebe a mě.." po této větě,Nick nadzvedl obočí.Byl docela zmatený.

„Co se tím snažíš říct Karle?"

Princ Karl se zhluboka nadechl a koukl se Nickovi do očí.

„Nicku..." Řekl a začal se k Nickovi pomalu přibližovat.

„K-Karle-?"

Karl byl od Nicka obličeje pouze tak centimetr,oba jsi dívali do očí toho druhého.Princ Karl ale pak zrušil oční kontakt tím, že se Nickovi podíval na jeho rty.

„Karle,co děl-" Nick to samozřejmě nedořekl a už cítil Princovo rty na těch jeho,byl to stejný pocit jako kdysi 1.Září když se Princ Karl probudil.Ta vášeň,klid a láska Nickovi tak moc chyběla,ten pocit miloval.A z Princovo strany to bylo stejné,tuto chvíli si plánoval už od doby co se s Nickem spřátelil.Trvalo mu to 4 měsíce a konečně mu to vyšlo..

Veselé vánoce chlapci...

Je to na hovno bonus protože na to jdu rychle a nějak tenhle týden nemám čas,takže se omlouvám 😭😭

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Je to na hovno bonus protože na to jdu rychle a nějak tenhle týden nemám čas,takže se omlouvám 😭😭

365 Days [Karlnap] ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat