פרק 1

46.8K 457 9
                                    

"היום יום הולדת היום יום הולדת היום יום הולדת ללורן"התעוררתי לצלילי הצרחות של המשפחה שלי. ..
והינה בא לו היום הולדת ! תמיד שנאתי תיום הזה...הדבר היחיד שאני אוהבת בו זה מתנות.
פקחתי את עיניי בכוח כי ידעתי שעם לא יעשה זאת בקרוב הם ימשיכו לשיר ואולי אפילו יקפצו עליי...
"מזללל טוובבב"אמרה לי אמא כאשר היא מחזיקה בידייה עוגת שוקולד עם נר בצורת המספר '17'
כן כן...אמא שלי עוד לא הבינה שהתבגרתי כבר...
"תודהה"אמרתי בזמן שאני קמה עייפה מתה מהמיטה...מורחת חיוך מזויף על פניי.
"והינה המתנה שלך "היא אמרה ונתנה לי שקית קטנה כשבפנים יש קופסא קטנה עטופה בנייר עטיפת מתנות ."נו לור את לא פותחת?"אחותי הקטנה אמרה מתרגשת יותר מימני לגלות מה יש בתוך הקופסא.
"המ..כן"הסתכלתי עלייה והתחלתי לקרוע את העטיפה ומגלה קופסאת עץ קטנה שנגלת לעיניי,
פתחתי את הקופסא כשבפנים יש צמיד כסף עדין ויפה עם יהלום קטן "אמא...זה של-"אמרתי לאמא שלי כאשר דמעות מבצבצות בעיניי "כן, זה שלה"היא אמרה לי."סבתא שמרה אתזה במשך דורות ורצתה שתקבלי את זה ביום הולדת 17 שלך"היא המשיכה לומר.
"אבל מאיפה...איך?"התחלתי להיתקע בדיבורי מהעצב לגעגועים עלייה .
"ביום מותה היא אמרה לי להביא לך אתזה זאת הייתה הבקשה האחרונה שלה, את יודעת עד כמה שהיא אהבה אותך "
"גם אני אוהבת אותה"אמרתי כשדמעה התחילה לזלוג מעיניי..
"טוב!!! זה יומולדת לורני קדימהה לקום לשמוח ...
ההה ואת עדיין הולכת לבית הספר היום!"אמא אמרה ואני נאנחתי , בזמן שהיא ואחותי יוצאות מהחדר ומשאירות אותי להתארגן בתיסכולים...
שונאתתת בית ספר
אני גם ככה לא לומדת שם כלום, סתם חרא...
והכי גרוע זה שאני צריכה לראות את המיזדיין הזה גם ביום הולדת שלי!

Addicted to himWhere stories live. Discover now