BAB 35 🔞

464 8 0
                                    

Malam itu Asyraf mula memuat naik video yang dieditnya ke laman web lucah gay dan kumpulan telegram PLU. Serta merta Video Hazwan dan Danish menjadi viral. Hazwan dan Danish menerima panggilan bertalu-talu dan mesej-mesej yang berunsur cacian dan kejian.Danish menerima mesej dari group Whatsapp keluarga yang ibunya tidak menerimanya sebagai anak lagi dan mengharamkan susunya. Hati Danish hancur luluh lantas dia mendapatkan Hazwan di rumahnya.

"Haz, habislah kita. Amin dan viralkan video kita!" Kata Danish cemas

"Aku pun tengah stress ni. Baru nak lega satu masalah dah datang masalah lain" Balas Hazwan

"Aku malu! semua orang kat apartment aku pandang aku lain macam. Family aku dah buang aku" Keluh Danish

"Aku pun malu jugak. Nak buat macam mana?" Hazwan hanya mampu mengalirkan air mata.

"Kita report polis nak?" Cadang Danish.

"Kau gila, kau ingat polis nak ambik report kita. Silap-silap jadi bahan je!" Bantah Hazwan.

"Kita viralkan video yang ori la macam tu biar Amin kena balik!" Cadang Danish

"Kau gila, habis Asyraf kau tak fikir? Orang tu dah elok nak tolong kita kau nak cari pasal balik!" Hazwan masih tak boleh terima cadangan dangkal Danish.

"Kita nak buat apa!" Danish mula menangis.

Hazwan jadi berserabut.

Tiba-tiba mereka teringat pesan Amin di Port Dickson

'Apa yang jadi kat sini stay sini'

Namun nasi sudah jadi bubur. Mereka terpaksa menanggung akibat dari perbuatan mereka.

Tiba-tiba Hazwan mendapat panggilan video. Dia menjawab panggilan video tersebut

"Mak tak sangka anak mak buat kerja terkutuk ni. Siapa yang ajar?" Kata Ibu Hazwan teresak-esak.

"Mulai hari ni kau bukan anak kami! Kau jangan tunjuk muka kau depan kami lagi" Bapa Hazwan menyampuk lantas meletakkan panggilan.

Hancur luluh hati Hazwan mendengar kata-kata bapanya. Hazwan menangis sekuat-kuat hatinya. Hazwan dan Danish berpadangan sesama mereka. Hazwan bangkit lantas ke dapur mengambil dua bilah pisau. Mereka tekad untuk menikam sesama sendiri.

"Stop!" kedengaran suara Fekri yang beru tiba di rumah Hazwan.

"Apa yang yang you all nak buat ni?" Jerkah Fekri lantas merampas pisau yang ada di tangan Hazwan dan Danish.

Fekri memeluk mereka untuk menenangkan mereka.

"Kenapa you guys sampai nak bunuh diri? Jangan buat benda bodoh ni!" Tegur Fekri.

Danish dan Hazwan hanya mampu menangis teresak-esak dalam dakapan Fekri.

"You guys ikut I balik!" Pujuk Fekri.

Hazwan dan Danish hanya menurut saja kata-kata Fekri lalu mengikut Fekri ke rumahnya. Sampai di rumah Fekri, Fekri membuatkan dua cawan minuman glucolin untuk diberikan kepada Hazwan dan Danish.

"Minum ni dulu, bawak bertenang. I ada boleh tolong you guys!" Pujuk Fekri

Mereka bersyukur ada orang sebaik Fekri di dunia ini.

"You guys stay sini sampai isu ni settle!" Beritahu Fekri membuatkan mereka berasa tenteram.

Tiba-tiba mereka berasa mengantuk sangat.

"Fiq, I rasa mengantuk sangat!" Adu Hazwan

"You guys penat sangat tu. Jom Folow I masuk bilik!" Ajak Fekri.

Mereka mengikuti Fekri ke bilik dan tanpa membuang masa mereka terus ke katil untuk tidur.

Fekri menelefon Asyraf

"Jom kenduri rumah I!" Ajak Fekri.

Sebaik sahaja Asyraf tiba, mereka melucutkan pakaian Danish dan Hazwan. Mereka kemudian berbogel. Fekri memilih untuk meratah tubuh Hazwan dan Aysraf meratah tubuh Danish. Setelah itu mereka menjilat lubang dubur lalu menjolok dubur mangsa pilihan masing-masing dengan zakar mereka yang keras dan panjang. Mereka menghenjut mangsa sambil mencium mangsa yang separuh sedar.

"Sakit!" kedengaran Hazwan menjerit lemah

"Argh!" Danish mengerang lemah.

Danish dan Hazwan tersedar dan mendapati mereka diperkosa oleh orang yang mereka sangka baik selama ini. Setelah puas menghenjut mangsa mereka, Fekri dan Asyraf bertukar pasangan. Asyraf kini menjolok dubur Hazwan dan Fekri menjolok dubur Danish. Hazwan dan Danish terpaksa merelakan tubuh mereka dijadikan tempat Fekri dan Asyraf melempiaskan nafsu. Mereka mengerang menahan kesakitan.

"Arrrg, Arrrgh!"

Fekri dan Asyraf bergilir-gilir memperkosa Danish dan Hazwan hingga akhirnya mereka memancutkan air mani mereka. Setelah permainan tamat Fekri bersuara.

"You berdua sekarang milik I. Apa yang jadi malam ni I sudah rakam. Kalau you berdua degil I akan viralkan video ni jugak!" Ugut Fekri.

"You nak buat apa dengan budak berdua ni?" Soal Asyraf.

"I nak dia orang jadi maid I, hamba seks I" Jawab Fekri

Asyraf dan Fekri tertawa besar. Setelah puas membalas dendam Asyraf pun meninggalkan rumah Fekri.

Hazwan dan Danish termenung pasrah mengenangkan nasib malang mereka.

Amin Untuk Asyraf: Cinta Jejaka PaduWhere stories live. Discover now