Dear Diary - Draco Malfoy

97 2 0
                                    

*Author's note* - I'm trying out a new idea where I write diary entries for different characters that I think they would write. I would be more than happy to do requests for this. Just private message me the character you would like, and any ideas for what you'd want them to write about. I also have ideas to write about different ships (such as Dramione, Drarry, etc.) Again, private message me any requests 😊

Enjoy!

__________

𝒟𝑒𝒶𝓇  𝒟𝒾𝒶𝓇𝓎, 

𝒟𝒾𝒶𝓇𝒾𝑒𝓈  𝑜𝓇 𝒿𝑜𝓊𝓇𝓃𝒶𝓁𝓁𝒾𝓃𝑔,  𝒶𝓈  𝒻𝒶𝓇  𝒶𝓈  𝐼  𝒶𝓂  𝒸𝑜𝓃𝒸𝑒𝓇𝓃𝑒𝒹, 𝒶𝓇𝑒  𝒻𝑜𝓇  𝓉𝑒𝑒𝓃𝒶𝑔𝑒  𝑔𝒾𝓇𝓁𝓈. 𝒯𝒽𝒶𝓉  𝒷𝑒𝒾𝓃𝑔  𝓈𝒶𝒾𝒹, 𝐼  𝓌𝑜𝓊𝓁𝒹𝓃'𝓉  𝒷𝑒  𝓈𝒽𝑜𝒸𝓀𝑒𝒹  𝒾𝒻  𝒫𝑜𝓉𝓉𝑒𝓇  𝓀𝑒𝓅𝓉  𝒶  𝒹𝒾𝒶𝓇𝓎, 𝓈𝑜  𝐼 𝒽𝒶𝓋𝑒  𝒶𝒷𝓈𝑜𝓁𝓊𝓉𝑒𝓁𝓎  𝓃𝑜  𝒾𝒹𝑒𝒶  𝓌𝒽𝓎  𝒶𝓂  𝐼  𝑒𝓋𝑒𝓃  𝒷𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇𝒾𝓃𝑔  𝓉𝑜  𝓈𝒾𝓉  𝒽𝑒𝓇𝑒  𝒶𝓃𝒹 𝓌𝓇𝒾𝓉𝑒  𝓉𝒽𝒾𝓈. 𝑀𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇  𝓉𝒽𝑜𝓊𝑔𝒽𝓉  𝓉𝒽𝒶𝓉  𝒾𝓉  𝓌𝑜𝓊𝓁𝒹  𝒷𝑒  𝒶  𝑔𝑜𝑜𝒹  𝒾𝒹𝑒𝒶  𝒻𝑜𝓇  𝓂𝑒  𝓉𝑜  𝑔𝑒𝓉 𝑒𝓋𝑒𝓇𝓎𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔  𝓉𝒽𝒶𝓉  𝐼  𝓌𝒶𝓈  𝒻𝑒𝑒𝓁𝒾𝓃𝑔  𝑜𝓊𝓉  𝑜𝓃𝓉𝑜  𝒶  𝓅𝒶𝑔𝑒  𝒾𝓃𝓈𝓉𝑒𝒶𝒹  𝑜𝒻  𝒷𝑜𝓉𝓉𝓁𝒾𝓃𝑔  𝒾𝓉  𝓊𝓅  𝒷𝑒𝒸𝒶𝓊𝓈𝑒  𝐼'𝓋𝑒  𝒷𝑒𝑒𝓃  𝓂𝒶𝓀𝒾𝓃𝑔  𝓂𝓎𝓈𝑒𝓁𝒻  𝒾𝓁𝓁. 𝐼'𝓁𝓁  𝓅𝓇𝑜𝒷𝒶𝒷𝓁𝓎  𝑒𝓃𝒹  𝓊𝓅  𝓇𝒾𝓅𝓅𝒾𝓃𝑔 𝓉𝒽𝒾𝓈  𝑜𝓊𝓉  𝒶𝓃𝒹  𝒷𝓊𝓇𝓃𝒾𝓃𝑔  𝒾𝓉  𝒷𝑒𝒸𝒶𝓊𝓈𝑒, 𝑔𝑜𝒹  𝒻𝑜𝓇𝒷𝒾𝒹,  𝒞𝓇𝒶𝒷𝒷𝑒  𝒶𝓃𝒹  𝒢𝑜𝓎𝓁𝑒  𝒻𝒾𝓃𝒹 𝓉𝒽𝒾𝓈; 𝓉𝒽𝑒𝓎'𝒹  𝓂𝒶𝓀𝑒  𝓂𝓎  𝓁𝒾𝒻𝑒  𝒶  𝓁𝒾𝓋𝒾𝓃𝑔  𝒽𝑒𝓁𝓁. 𝐼'𝓋𝑒  𝒶𝓁𝓇𝑒𝒶𝒹𝓎  𝒸𝒶𝓊𝓈𝑒𝒹  𝑒𝓃𝑜𝓊𝑔𝒽  𝑜𝒻 𝒶𝓃  𝑒𝓂𝒷𝒶𝓇𝓇𝒶𝓈𝓈𝓂𝑒𝓃𝓉  𝓉𝑜  𝓂𝓎  𝒻𝒶𝓂𝒾𝓁𝓎, 𝓈𝑜  𝓉𝒽𝒶𝓉  𝓁𝒶𝓈𝓉  𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔  𝐼  𝓃𝑒𝑒𝒹  𝓉𝑜  𝒷𝓇𝒾𝓃𝑔 𝓈𝒽𝒶𝓂𝑒  𝑜𝓃  𝓉𝒽𝑒  𝒮𝓁𝓎𝓉𝒽𝑒𝓇𝒾𝓃  𝒽𝑜𝓊𝓈𝑒  𝓉𝑜𝑜. 𝐼  𝒻𝒶𝒾𝓁𝑒𝒹  𝒶𝓉  𝓂𝓎  𝓂𝒾𝓈𝓈𝒾𝑜𝓃, 𝑔𝒾𝓋𝑒𝓃  𝓉𝑜  𝓂𝑒 𝒷𝓎  𝓉𝒽𝑒  𝒹𝒶𝓇𝓀  𝓁𝑜𝓇𝒹  𝒽𝒾𝓂𝓈𝑒𝓁𝒻; 𝐼  𝒸𝒶𝓃'𝓉  𝑒𝒶𝓉  𝒶𝓃𝒹  𝐼  𝒸𝒶𝓃'𝓉  𝓈𝓁𝑒𝑒𝓅. 𝐼'𝓂  𝒿𝓊𝓈𝓉  𝒾𝓃  𝒶𝓃 𝑒𝓃𝒹𝓁𝑒𝓈𝓈  𝒸𝓎𝒸𝓁𝑒  𝑜𝒻  𝒶𝓃𝓍𝒾𝑒𝓉𝓎  𝒶𝓃𝒹  𝓈𝒽𝒶𝓂𝑒.  𝑀𝓎  𝒻𝒶𝓉𝒽𝑒𝓇  𝓌𝑜𝓃'𝓉  𝑒𝓋𝑒𝓃  𝓁𝑜𝑜𝓀  𝒶𝓉  𝓂𝓎 𝒶𝓃𝓎𝓂𝑜𝓇𝑒,  𝒽𝑒  𝓈𝒶𝓎𝓈  𝓉𝒽𝒶𝓉  𝐼  𝒷𝓇𝒾𝓃𝑔  𝓈𝒽𝒶𝓂𝑒  𝑜𝓃  𝓉𝒽𝑒  𝑀𝒶𝓁𝒻𝑜𝓎  𝓃𝒶𝓂𝑒  𝒶𝓃𝒹  𝒽𝑒'𝓈 𝓅𝓇𝑜𝒷𝒶𝒷𝓁𝓎  𝓇𝒾𝑔𝒽𝓉.  𝐻𝑒  𝒻𝑜𝓇𝑔𝑒𝓉𝓈  𝓉𝒽𝒶𝓉  𝒽𝑒'𝓈  𝓉𝒽𝑒  𝑜𝓃𝑒  𝓉𝒽𝒶𝓉  𝒸𝒽𝑜𝓈𝑒  𝓉𝒽𝒾𝓈  𝓁𝒾𝒻𝑒,  𝓃𝑜𝓉 𝓂𝑒.  𝐼  𝓃𝑒𝓋𝑒𝓇  𝒸𝒽𝑜𝓈𝑒  𝓉𝑜  𝒽𝒶𝓋𝑒  𝒶𝓁𝓁𝒾𝑒𝑔𝒶𝓃𝒸𝑒  𝓌𝒾𝓉𝒽  𝓉𝒽𝑒  𝓂𝑜𝓈𝓉  𝒹𝒶𝓃𝑔𝑒𝓇𝑜𝓊𝓈   𝓌𝒾𝓏𝒶𝓇𝒹 𝒾𝓃  𝓉𝒽𝑒  𝓌𝒾𝓏𝒶𝓇𝒹𝒾𝓃𝑔  𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹;  𝒾𝓉  𝓌𝒶𝓈  𝒶𝓁𝓁  𝒽𝒾𝓂  𝒶𝓃𝒹  𝐼  𝒹𝑜𝓃'𝓉  𝓀𝓃𝑜𝓌  𝒾𝒻  𝐼  𝒸𝒶𝓃  𝑒𝓋𝑒𝓇 𝒻𝑜𝓇𝑔𝒾𝓋𝑒  𝒽𝒾𝓂  𝒻𝑜𝓇  𝓉𝒽𝒶𝓉.  𝐸𝓋𝑒𝓃  𝒻𝓇𝑜𝓂  𝒜𝓏𝓀𝒶𝒷𝒶𝓃,  𝓂𝓎  𝒻𝒶𝓉𝒽𝑒𝓇  𝓂𝒶𝒹𝑒  𝑜𝓊𝓇  𝓁𝒾𝓋𝑒𝓈  𝒶  𝓁𝒾𝓋𝒾𝓃𝑔  𝒽𝑒𝓁𝓁. 

Harry Potter - Preferences + ImaginesWhere stories live. Discover now